HunterM Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 A po co w takim razie są dublowane oznaczenia odnośnie prędkości ( jedno bardziej ogólne, drugie szczegółowe ) ? Wielkie dzięki HunterM To pewnie jakieś wymogi, albo inne ISO 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Yo! Ja znalazlem info, ze oznaczenie ZR informuje, ze nosnosc danej opony jest wyznaczana dla predkosci 240km/h. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Yuby - Pirelli Dragon Supercorsa. Prędkości jak słusznie zauważyłeś, nie istotne ale chciał bym jak najlepszą przyczepność. Nie wiem czy dobrze wybrałem, czytam co mi wpadnie w ręce i staram się w tym wszystkim zorientować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Dobrze wybrałeś. Wyhodujesz na nich przepiękne czikenstripy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Wyhodujesz na nich przepiękne czikenstripy. Pewnie znowu wyjdę na lamera ale co to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Yo! Nie znam tego okreslenia, ale biorac pod uwage znaczenie angielskich slow, pewnie chodzi im o krancowe paski nigdy nie uzytej gumy z bieznika opony. Tj. Hunter sie nasmiewa, ze pewnie nigdy opony nie zamkniesz :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 (edytowane) A niech się śmieje, mi to nie przeszkadza. Dla własnej frajdy jeżdżę i to dla mnie najważniejsze. Edytowane 2 Stycznia 2010 przez Acidus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 ........ Na oponie szosowo-turystycznej chu*a na torze zrobicie, bo po prostu w stosunku do opon sportowych bedzie miala beznadziejna przyczepnosc. ......W czasie jazy na maszynie sportowo turystycznej możesz nie odczuć braków przyczepności , chyba że po zeszlifowaniu po 10 cm motocykla z każdej strony . Większym problemem może być przegrzewanie się opon turystycznych , co może skutkować niebezpiecznie pogarszającą się przyczepnością , trwałością , w miarę wzrostu temperatury . ..... no wlasnie chcialbym sprobowac kiedys swoich sil na torze, zobaczyc ile dubli by mi stali bywalcy zalozyli ;)Moze w tym roku sie uda........Jazda na torze jest czymś niesamowitym . Ale nie ma nic za darmo - późniejsza jazda po szosie jest frustrująca - z wielu powodów ( brak zakrętów , zbyt duży ruch , nieprzyczepna nawierzchnia etc. ). Szerokości w Nowym Roku :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Akcidus, najwyżej pożyczysz mi swoje moto, to Ci opony pozamykam. :bigrazz: Tak,tak- i ogon mu przytrzyj :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Yo! E tam, taki rispekt :P. Wieksza frajda, jak sie wreszcie samemmu opone zamknie, podnozek przytrze... O kolanie jeszcze nie mysle... ;) Chyba nie na tym co mnie wozi :P. I nie na tym indeksie predkosci opon :P. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.