Gość dr.Big Opublikowano 27 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2002 czesc, zapodalem temat dla wszystkich wlascicieli DR 800 na dowolne tematy... dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Czy ktoś słyszał o zestawie tuningowym do tego motorkaSpotkałem opisy właścicieli że moc silnika ma np.54 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 Moc silnika w ogłoszeniach i opisach właścicieli to jedna bujda. Koleś ma katalogowe 50KM (np.), założy szerszą oponę z tyłu i opowiada, że ma 65KM, bo sprzęt "tuningowany" :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2002 Cześć ! Fajny moto , tylko chyba dla mnie za duży i szkoda że nie ma kopniaka- to by było wyzwanie:-)))) !!Widziałem raz w necie Suzi RGV z silnikiem od Dr Biga- wykręcało to to lepsze czasy na torze od oryginalnej RGV- 2 suwa. Jeśli chodzi o moc motocykli to nawet dane z katalogo s mocno przesadzone a potem kolesie po stuningowaniu moto dziwi się że na hamowni motorek jest taki słaby. W amerykańskim czasopiśmie widziałem kit do GSXR1000 zwiększajcy moc o 7KM , kosztował 1650$ to był wydech(102 decybele)+Power Commander, niech więc nikt mi nie p... że założył inny tłumik i od razu ma 20-30 KM więcej!!!Czasopismo nazywa się Motorcyclist numer marcowy z 2002 roku.Pozdrawiam !! Janek z Łomzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 30 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2002 czesc, to prawda,prawdziwy tunnuing kosztuje....(chyba ze dwusow to troche mniej)a tak naprawde to na hamowni pare modeli(nowych) testowalem i na sprzegle mialy mniej mocy niz podane przez producenta.A co dopiero na kole!!!! dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DZIKO Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 mam biga ale 750 89 rok,ogolnie zajeboza tylko duzo mi chla oleju,tak z ciekawosci ile tobie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 wymieniam olej co 6000 km i nic nie dolewam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 6 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2002 aha ale byly dopiero 4 wymianki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DARU Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Hej Bigowcy! Może wiecie czy silnik od DR 800 pasuje do DR 650 rse :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2003 Czesc! Ojojoj Chyba sie nie zmiesci (nawet jak sie popiesci:-))))))))))))))))))))) ) 800-tka ma po prostu za wysoki sagan, ale najlepiej to miec 650-tke i silnik 800 i probowac, z tym ze uchwyty napewno nie beda pasowac. Czesc.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr650 Opublikowano 10 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2003 czesc drkowcy ja mam 650 a poprzednio mialem 650 rsa tylko to strasznie ciezkie bydle i 2 razy w lesie glebe zaliczylem i poszla do zyda (tłok stanął)pozdrawiam i do zobaczenia na drodze albo w terenie a i ja mam kopniak i zabawa jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzykawki Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 super moto tylko szkoda ze tak malo poznane. jedyne 260 km przejechane. jak na razie mam same ochy i achy na jego temat. ale tak naprawdę to piszę bo może ktoś z was ma zbędne bądź zna kogoś kto ma lub trudni sie zbieractwem i sprzedażą gratów i jest z okolic wawy (qfa i znowu zamiast wprost do celu meandruje gdzieś :oops: ) krótko, mam jedno lusterko lewe i do tego nieoryginalne. szukam więc oryginalnych. niestety w lodzi mnie niebyło a kontakt który przywiózł kumpel jest gdzieś z elblaga. więc jak by ktos z was ... to bardzo proszę o info. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Ja się dołączę do tematu po latach ;) Mam dr 800 S z '93 i na hamowni na kole wykazuje jak wół 50,3 hp. Oleju nie bierze wcale. Zamierzam dopiero wymienić na wiosnę i śmigać dalej. Jedyne, co mnie martwi to dziwne dźwięki z silnika ale wg. wszystkich DR-kowców trzeba to po prostu przyjąć na klatę i się nie przejmować. One po prostu tak mają i jeżdżą. Pozdrawiam wszystkich a szczególnie posiadaczy BIG-ów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Znajomy mi gadał, że DR 800 zamykał licznik. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 No to musiał z czymś pokombinować. Ja po generalce silnika z katalogowymi zębatkami dobijam (wg. wskazań licznika) do 165 km/h - tak jak informuje producent. Silnik osiąga wówczas max obroty i dalej po prostu nie idzie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.