eddusigaz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam Zakupiłem do mojego olejaka gaźniki podciśnieniowe od gsx 600 fi 31 mm(oryginalne,mechaniczne nie nadawały się do uzytku-wytarte iglice i kominki) Wszystko było dobrze przez pierwszy sezon. Po wymianie filtra powietrza w tym roku jakby zgłupiał- po prostu się zalewa. Na niskich begach jeszcze w miarę w porządku jest,ale na 5 i 6 zwalnia do ok 140 i się po prostu dławi. Spróbowałem raz bez fitra no i problem znikł. Ale przecież tak nie może być!!! Zauważyłem,ze otwory iglicy i kominka na jednym z gaźników nie są współosiowe. Wątpię,żeby była to przyczyna bo przy pełnym otwarciu gazu nie powinno to mieć wpływu. Zastanawiam się czy zmiana gaźników mu pomoże - a jeśli już to może zaproponujecie coś z innych marek? NAjbardziej odpowiednie-jeśli chodzi o śr. na krućcu to xj 900 ma 31 mm . Pytanie tylko czy są tak samo rozstawione na listwie? Prawidłowa średnica to fi 29 mm Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Heh,ale gaźniki sie reguluje jak niedomagają :P Nie musisz ich wymieniać na nowe jak tylko coś nie gra. Sprawdz kolor świec po pierwsze i dowiesz sie co jest nie tak. Skoro na zdjętym filtrze jezdzi normalnie a na załozonym źle, to dostaje za mało powietrza. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leyek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dlaczego nie możesz kupić gaźników takich jakie powinieneś mieć? A gaźniczki z mojego GSXR? Ja mam MIKUNI BST38SS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddusigaz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Z największa przyjemnością je regulowałem 8 razy!!!! to opuszczałem iglice to znów zmniejszałem poziom,synchronizowałem-bez SKUTKU a jeśli chodzi o wodę pierwszą to średnica wejścia na kruciec ma 38 mm. nie wiem jak wygląda mocowanie do bloku i czy będzie pasować gaźników mechanicznych ze świecą szukać a świece są jasnobrązowe. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez eddusigaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leyek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Sprawdź pływaki, zaworki iglicowe, poziom paliwa. Ewidentnie to wina zbyt dużej ilości paliwa, zmniejsz poziom paliwa, wyczyść filtr powietrza. Kolor świec masz dobry, aż dziwne. Jak coś to możesz do mnie wpaśc, zobaczyć jak wygladają moje gaźniki, z checią zdejmę bak jeżeli bedzie trzeba i pomogę. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Leyek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zasyfione gazniki z rozkalibrowanymi dyszami raczej ciezko bedzie wyregulowac. W gaznikach praktycznie wszystko mozna wymienic. A co do tematu to ja bym jeszcze sprawdzil czy zaworki nie puszczaja. Ew powietrza za malo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddusigaz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Pytanie tylko dlaczego przed wymianą filtra wszystko było idealnie??? Z dnia na dzień nie mógł się przecież rozlecieć???!!! Dodam,ze to hiflo,ale przecież nie powinno być jakiejś dużej różnicy w grubości papieru w filtrze akcesoryjnym. Za pomoc z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 no to chyba normalnym jest ze problem jest w złej jakosci filtra jest moze za gesty i nie przepuszcza dostatecznej ilosci powietrza, trzeba było zacząć od zmiany filtra a nie gazników :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leyek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Pytanie tylko dlaczego przed wymianą filtra wszystko było idealnie??? Z dnia na dzień nie mógł się przecież rozlecieć???!!! Dodam,ze to hiflo,ale przecież nie powinno być jakiejś dużej różnicy w grubości papieru w filtrze akcesoryjnym. Za pomoc z góry dziękuję Filtr a filtr to też różnica. Założ stary filtr i zobacz co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Jeśli po zmianie filtra zaczęły się jaja to w filtrze szukaj przyczyny. Jeśli bez filtra lata OK to kup filtr K&N, drogi ale porządny, powinien wtedy śmigać git. Produkty Hiflo możesz montować do Trabanta. :icon_mrgreen: Edytowane 30 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Produkty Hiflo możesz montować do Trabanta. :icon_mrgreen: cholera tani filtr oleju kupiłem do swojego ZRXa :biggrin: filtr powietrza chyba też od nich :) Ja się złapałem na to : "Firma HifloFiltro produkuje filtry od ponad 50 lat. Otrzymała certyfikat jakości TUV (podobny certyfikat otrzymała jeszcze tylko firma K&N). Do produkcji filtrów wykorzystywane są materiały najwyższej jakości : Blachy Toyota Tshusho z Japonii, niemieckie kleje Henkel, oraz papier produkowany w Finlandii, USA i Japonii. Producent gwarantuje najlepszą jakość swoich wyrobów." Edytowane 30 Grudnia 2009 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Ja używam tylko filtrów oleju Champion. Nie są drogie a są git. Te same które montują fabryki z napisem np. Suzuki czy Ducati a nie Champion. :biggrin: A filtry powietrza K&N lub fabryczne. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.