Skocz do zawartości

Czy da ktoś pomacać EXC 300?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Pytanie jak w temacie. Potrzebuje sie tym sprzętem przejechać, zobaczyć jak to sie z dołu zbiera, pomacać. Kuj-pom wchodzi w grę. Co było do przeczytania przeczytałem ale to teoria. Brzęczy mi to moto gdzieś po głowie już od dłuższego czasu ale nie miałem okazji sie przejechać, żeby wybić sobie po 4T z głowy albo zdecydować sie na nie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie takie 300 chodzą taniej od 200 czy tam 250. Mi cały czas chodzi po głowie 200 w EXC. Też chciałbym pomacać 250 a nawet 300 żeby mieć porównanie do 200. Na 200 się tylko przejechałem u sprzedawcy i naprawdę mi się spodobało. Tylko czy warto się pchać w 200 skoro drożej chodzi od 250 i jest ich jak na lekarstwo. Ja tam fanem cyferek nie jestem więc ile to ma mocy mnie mało obchodzi ważne żeby się fajnie jeździło i jazda motorkiem dawała sporo frajdy a nie męczyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 to bardzo fajne moto dla leniwców, którym nie chce się strzelać ze sprzęgła itd. Moment obrotowy jak w dużym czterosuwie. Dużo pali!!! Jeszcze rok temu też byłem zwolennikiem dużych pojemności, na dzień dzisiejszy schodzę w dół z pojemnośći i z wagi i nawet wracam do 2T. Dlaczego? bo chcę się jeszcze czegoś nauczyć, duże pojemności oduczają jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 to bardzo fajne moto dla leniwców, którym nie chce się strzelać ze sprzęgła itd. Moment obrotowy jak w dużym czterosuwie. Dużo pali!!! Jeszcze rok temu też byłem zwolennikiem dużych pojemności, na dzień dzisiejszy schodzę w dół z pojemnośći i z wagi i nawet wracam do 2T. Dlaczego? bo chcę się jeszcze czegoś nauczyć, duże pojemności oduczają jazdy.

 

Hej.

Jakoś specjalnie leniwy to nie jestem na moto :bigrazz:.

Z tym paleniem to każdy gada inaczej, zależy jak i gdzie latasz. To z teorii :biggrin: . W enduro jak nie kręcisz tego non stop jak 125 na krosie mówią że pali mniej. Marcin1989 całkiem fajnie- konkretnie opisał mi to ze swojego doświadczenia na 200-cie. Porównując style jazdy opisywane, sadzę że nie byłoby jednak właśnie dramatu. Zresztą w terenie na 4T 6-7 litra trzeba liczyć. W sumie chodzi o zasięg a nie o ten litr, dwa, czy trzy więcej. Przyjemność musi mieć swoje koszty :buttrock: Właśnie ciekawi mnie bardzo czy rzeczywiście ten dół ma porównywalny z powiedzmy "średniomocnym" 4 pakiem. To trzeba samemu poczuć. Ale nie pozna sie tematu jak sie sam nie przekonasz. Żenić sie z moto nie trzeba. A spróbować warto.

Także ponawiam prośbę ..kto da sie karnąć?

 

Brawo :clap: to chyba magia Świąt :icon_mrgreen:

 

ale co? :wink:

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wyglądają elementy sprzęgła??to samo co do 125?? czy sa jakieś mocniejsze do większych pojemnośći??Bo troche lipa jak EXC 380 ma to samo sprzegło co 125 za duzo to ono nie wytrzyma.Tez zastanawiam się na EXC 200 i 250 ale strasznie ich mało a jak sa to drogo:/

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wyglądają elementy sprzęgła??to samo co do 125?? czy sa jakieś mocniejsze do większych pojemnośći??Bo troche lipa jak EXC 380 ma to samo sprzegło co 125 za duzo to ono nie wytrzyma.Tez zastanawiam się na EXC 200 i 250 ale strasznie ich mało a jak sa to drogo:/

Zdaje się, że w 125 i 200 jest takie samo. A w 250/300/360/380 było inne niż w 125 i 200. Gholum dorzuci pewnie coś ciekawego :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 bardzo porównywalnie zbiera do drzety

to 300 tym bardziej ale brak hamowania silnikiem i ciągłe przyspieszanie (bardzo ostrożna praca rollgazem) ,mnie to nie pasowało na śliskim gruncie

 

ale spalanie to 10/100 minimum , często robi się x2 i po 40km trzeba się rozglądać za stacją

 

 

sprzęgło jest oczywiście odpowiednie do mocy ale je się tylko używa przy ruszaniu albo pełzaniu, chyba że się będzie z 5tki starowało to się ujara

 

125/200 i 250/300/380 to są 2 różne silniki

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 300 do enduro sie nie nadaje za bardzo jak mam 50 km przejechaą i do domu :/ 4T tylko ale te remonciki :D:D Ile pali EXC 200?? mniej czy więcej od EXC 125 i ile litrów ma bak?teraz jestem przyzwyczajony do RX, zalewam 12l pali 7 czyli niczym sie nie przejmuje.

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exc 200 to rozwiercona 125, zbiera się z dołu podobnie do 250 a waży tyle co setka. remonty niestety tak często jak w setce. 250 a 300 to ogromna różnica w momencie obrotowym, 300 waży kilka kilo więcej. 300 wydaje się wyć idealnym moto do enduro, mała waga, duża moc, problem zasięgu można zaleczyć większym zbiornikiem ale nie okłamujmy się jest to dziwoląg, żeby którego opanować trzeba mieć posture pudziana i umiejętności Błażusiaka. Wydaję mi się że 250 jest najlepszym kompromisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...