murdoch2 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witajcie. Pytanie jak w temacie. Potrzebuje sie tym sprzętem przejechać, zobaczyć jak to sie z dołu zbiera, pomacać. Kuj-pom wchodzi w grę. Co było do przeczytania przeczytałem ale to teoria. Brzęczy mi to moto gdzieś po głowie już od dłuższego czasu ale nie miałem okazji sie przejechać, żeby wybić sobie po 4T z głowy albo zdecydować sie na nie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 No właśnie takie 300 chodzą taniej od 200 czy tam 250. Mi cały czas chodzi po głowie 200 w EXC. Też chciałbym pomacać 250 a nawet 300 żeby mieć porównanie do 200. Na 200 się tylko przejechałem u sprzedawcy i naprawdę mi się spodobało. Tylko czy warto się pchać w 200 skoro drożej chodzi od 250 i jest ich jak na lekarstwo. Ja tam fanem cyferek nie jestem więc ile to ma mocy mnie mało obchodzi ważne żeby się fajnie jeździło i jazda motorkiem dawała sporo frajdy a nie męczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 300 to bardzo fajne moto dla leniwców, którym nie chce się strzelać ze sprzęgła itd. Moment obrotowy jak w dużym czterosuwie. Dużo pali!!! Jeszcze rok temu też byłem zwolennikiem dużych pojemności, na dzień dzisiejszy schodzę w dół z pojemnośći i z wagi i nawet wracam do 2T. Dlaczego? bo chcę się jeszcze czegoś nauczyć, duże pojemności oduczają jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Brawo :clap: to chyba magia Świąt :icon_mrgreen: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) 300 to bardzo fajne moto dla leniwców, którym nie chce się strzelać ze sprzęgła itd. Moment obrotowy jak w dużym czterosuwie. Dużo pali!!! Jeszcze rok temu też byłem zwolennikiem dużych pojemności, na dzień dzisiejszy schodzę w dół z pojemnośći i z wagi i nawet wracam do 2T. Dlaczego? bo chcę się jeszcze czegoś nauczyć, duże pojemności oduczają jazdy. Hej. Jakoś specjalnie leniwy to nie jestem na moto :bigrazz:. Z tym paleniem to każdy gada inaczej, zależy jak i gdzie latasz. To z teorii :biggrin: . W enduro jak nie kręcisz tego non stop jak 125 na krosie mówią że pali mniej. Marcin1989 całkiem fajnie- konkretnie opisał mi to ze swojego doświadczenia na 200-cie. Porównując style jazdy opisywane, sadzę że nie byłoby jednak właśnie dramatu. Zresztą w terenie na 4T 6-7 litra trzeba liczyć. W sumie chodzi o zasięg a nie o ten litr, dwa, czy trzy więcej. Przyjemność musi mieć swoje koszty :buttrock: Właśnie ciekawi mnie bardzo czy rzeczywiście ten dół ma porównywalny z powiedzmy "średniomocnym" 4 pakiem. To trzeba samemu poczuć. Ale nie pozna sie tematu jak sie sam nie przekonasz. Żenić sie z moto nie trzeba. A spróbować warto. Także ponawiam prośbę ..kto da sie karnąć? Brawo :clap: to chyba magia Świąt :icon_mrgreen: ale co? :wink: Edytowane 30 Grudnia 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dół ma porównywalny z dużym 4T!!! Mówie z doświadczenia bo jechałem tym potworem, mało tego ten miał jeszcze katalizator więc troche zdławiony był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Mi spali ok 10l/godzine przy powiedzmy dynamicznej jeździe bo max ciężko wyciągnać z tego :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) a jak wyglądają elementy sprzęgła??to samo co do 125?? czy sa jakieś mocniejsze do większych pojemnośći??Bo troche lipa jak EXC 380 ma to samo sprzegło co 125 za duzo to ono nie wytrzyma.Tez zastanawiam się na EXC 200 i 250 ale strasznie ich mało a jak sa to drogo:/ Edytowane 30 Grudnia 2009 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 a jak wyglądają elementy sprzęgła??to samo co do 125?? czy sa jakieś mocniejsze do większych pojemnośći??Bo troche lipa jak EXC 380 ma to samo sprzegło co 125 za duzo to ono nie wytrzyma.Tez zastanawiam się na EXC 200 i 250 ale strasznie ich mało a jak sa to drogo:/ Zdaje się, że w 125 i 200 jest takie samo. A w 250/300/360/380 było inne niż w 125 i 200. Gholum dorzuci pewnie coś ciekawego :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) 250 bardzo porównywalnie zbiera do drzety to 300 tym bardziej ale brak hamowania silnikiem i ciągłe przyspieszanie (bardzo ostrożna praca rollgazem) ,mnie to nie pasowało na śliskim gruncie ale spalanie to 10/100 minimum , często robi się x2 i po 40km trzeba się rozglądać za stacją sprzęgło jest oczywiście odpowiednie do mocy ale je się tylko używa przy ruszaniu albo pełzaniu, chyba że się będzie z 5tki starowało to się ujara 125/200 i 250/300/380 to są 2 różne silniki Edytowane 30 Grudnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 250 bardzo porównywalnie zbiera do drzety .... s-ki czy e? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Czyli 300 do enduro sie nie nadaje za bardzo jak mam 50 km przejechaą i do domu :/ 4T tylko ale te remonciki :D:D Ile pali EXC 200?? mniej czy więcej od EXC 125 i ile litrów ma bak?teraz jestem przyzwyczajony do RX, zalewam 12l pali 7 czyli niczym sie nie przejmuje. Edytowane 30 Grudnia 2009 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 exc 200 to rozwiercona 125, zbiera się z dołu podobnie do 250 a waży tyle co setka. remonty niestety tak często jak w setce. 250 a 300 to ogromna różnica w momencie obrotowym, 300 waży kilka kilo więcej. 300 wydaje się wyć idealnym moto do enduro, mała waga, duża moc, problem zasięgu można zaleczyć większym zbiornikiem ale nie okłamujmy się jest to dziwoląg, żeby którego opanować trzeba mieć posture pudziana i umiejętności Błażusiaka. Wydaję mi się że 250 jest najlepszym kompromisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Czyli co mówisz 200 odpuścić sobie ze względu na remonty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 No coś za coś, 200 to bardzo fajny sprzęt, leciutki, mocny, idealny do trialowych odcinków. Ale remonty tak jak w setce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.