Fazi_NB Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Witam Mam przed sobą wymiane napędu w mojej GS500. Na allegro jest tego pełno ale... jedne są z oringami a drugie bez. Teraz takie pytanie do was: Czy jest w nich jakaś różnica? Tzn. wiadomo, że w bzymałodowie są nieco inne, ale czy jest w nich jakaś różnica w wytrzymałości bądz żywotności? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Witam Mam przed sobą wymiane napędu w mojej GS500. Na allegro jest tego pełno ale... jedne są z oringami a drugie bez. Teraz takie pytanie do was: Czy jest w nich jakaś różnica? Tzn. wiadomo, że w bzymałodowie są nieco inne, ale czy jest w nich jakaś różnica w wytrzymałości bądz żywotności? Pozdrawiam Jest tutaj jakiś tłumacz? Teraz pytanie do autora tekstu - sprawdzasz co napisałeś czy liczysz na wyrozumiałość moderatora ? Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi11 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Tez sie nad tym slowem zastanawialem... Lancuchy O-ringowe maja na kazdym ogniwie oring. http://www.motorcycle-superstore.com/Produ...ing_Link_--.jpg Miedzy ogniwo, a oring wpuszczany jest smar. Dzieki takiemu rozwiazaniu lancuch jest "smarowany od wewnatrz". Co nie znaczy ze nie wypadaloby go smarowac z zewnatrz. Bezoringowy jak sama nazwa wskazuje oringow nie ma. Oringowy jest znacznie bardziej wytrzymalszy Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vector Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Fazi, poczytaj, odpowie na wszystkie Twoje wątpliwości odnośnie łańcuchów: http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Oringowy na pewno jest trwalszy ale przy tej samej średnicy sworznia bez oringowy jest mocniejszy. Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vector Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Zastanawia mnie fakt, dlaczego główny importer na polskę motorland za łańcuch 530ZVM2 woła 630 zł a lokalni dystrybutorzy oferują go w cenach dużo niższych, około 500 zł? Jak to jest? Czy jako dystrybutor mają towar dostępny po aż tak dużo niższych cenach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazi_NB Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 Przepraszam bardzo... miało tam być "w budowie" :) Nie wiem jakim cudem tak napisałem... Czyli warto wydac 100zł więcej na łańcuch oringowy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Zastanawia mnie fakt, dlaczego główny importer na polskę motorland za łańcuch 530ZVM2 woła 630 zł a lokalni dystrybutorzy oferują go w cenach dużo niższych, około 500 zł? Jak to jest? Czy jako dystrybutor mają towar dostępny po aż tak dużo niższych cenach? Tutaj masz wyjaśnienie: Potwierdzenie Niniejszym zaświadczamy że Motor-Land jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem markowych łańcuchów motocyklowych D.I.D. To potwierdzenie zostało wydane w celu pomocy firmie Motor-Land w sprzedaży naszych produktów na Polskim rynku , tak żeby Motor-Land mógł przeciwdziałać niepotrzebnej konkurencji naszych produktów importowanych w sposób nieoficjalny . PODEJMIEMY NIEZBĘDNE KROKI (PRAWNE) PRZ ECIWKO NIEOFICJALNYM SPOSOBOM IMPORT U NASZYCH PRODUKTÓW NATYCHMIAST PO DOKONANIU PRZ EGLADU BIEŻĄCEJ SYTUACJI RYNKOWEJ W POLSCE. Akira Muramoto Dyrektor Zarzadzający Komuna wróciła, nie Polak a dyrektor i jeszcze chce łamać zasady wolnego rynku. Jak kupisz u nich drogo to dostaniesz gwarancję na łańcuch :banghead: a jak kupisz taniej to w/g dyrektora będą podjęte przeciwko Tobie kroki prawne :biggrin: Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingRider Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Przepraszam bardzo... miało tam być "w budowie" :) Nie wiem jakim cudem tak napisałem... Czyli warto wydac 100zł więcej na łańcuch oringowy? Łańcuchy bez oringów czy x-ringów stworzone są głównie do motocykli crossowych gdzie częsta wymiana napędu jest konieczna ze względu na ciężkie warunki terenowe w jakich pracują(błoto, piach)Dlatego są o połowę tańsze od oringowych. Natomiast dla wszelkich innych motocykli szosowo-turystycznych bądź sportowych zalecane są uszczelki zwane oringami. To dzięki nim sprawnie działający silnik nie pozostawia plam oleju jak również łańcuch wytrzymuje wiele, wiele km. Nie zastanawiaj się, kup z o-ringami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD VADER Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Potwierdzenie PODEJMIEMY NIEZBĘDNE KROKI (PRAWNE) PRZ ECIWKO NIEOFICJALNYM SPOSOBOM IMPORT U NASZYCH PRODUKTÓW NATYCHMIAST PO DOKONANIU PRZ EGLADU BIEŻĄCEJ SYTUACJI RYNKOWEJ W POLSCE. Akira Muramoto Dyrektor Zarzadzający Z początku pomysałem sobie że gościowi chodzi o podróby , ale jak sam potwierdził , chodzi o jego produkty. Niestety moze zrobic co najwyżej kupe, nikt zadnej firmie nie zabroni zakupu palety ORYGINALNYCH did-ów np. z USA i sprowadzenia ich celem odsprzedazy po ocleniu . Natomiast potwierdzenie ich oryginalności to zupełnie inna para kaloszy i tu p. Muramoto moze narobić smrodu (za pomoca kancelarii prawniczych). Quote Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi11 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Przepraszam bardzo... miało tam być "w budowie" :) Nie wiem jakim cudem tak napisałem... Czyli warto wydac 100zł więcej na łańcuch oringowy? Warto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Z początku pomysałem sobie że gościowi chodzi o podróby , ale jak sam potwierdził , chodzi o jego produkty. Niestety moze zrobic co najwyżej kupe, nikt zadnej firmie nie zabroni zakupu palety ORYGINALNYCH did-ów np. z USA i sprowadzenia ich celem odsprzedazy po ocleniu . Natomiast potwierdzenie ich oryginalności to zupełnie inna para kaloszy i tu p. Muramoto moze narobić smrodu (za pomoca kancelarii prawniczych). Zamieściłem ten akapit dlatego, że umieszczono tam taki tekst" PRZ ECIWKO NIEOFICJALNYM SPOSOBOM IMPORT U NASZYCH PRODUKTÓW" Czyli będą ścigać każdego kto nie kupi u nich czy tylko tych którzy sami sobie do firmy sprowadzę z unii? Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Fazi, poczytaj, odpowie na wszystkie Twoje wątpliwości odnośnie łańcuchów: http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf he, he jakos w tym tescie D.I.D'a nie widze lancucha Z-ring :icon_mrgreen: do autora. klasa 500 to nie zadne potwory, niemniej jezeli Cie stac to zawsze lepiej jest zainwestowac w cos lepszego. kolejnosc jest nastepujaca 1. Z-ring 2. X-ring 3. O-ring co do firm ktore je produkuja to mozna by dlugo dyskutowac. :crossy: Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Powinien wystarczyć Oring firmy RK lub ENUMA Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimi11 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Zamieściłem ten akapit dlatego, że umieszczono tam taki tekst" PRZ ECIWKO NIEOFICJALNYM SPOSOBOM IMPORT U NASZYCH PRODUKTÓW" Czyli będą ścigać każdego kto nie kupi u nich czy tylko tych którzy sami sobie do firmy sprowadzę z unii? Tez tak zrozumialem. Wg. mnie to nieuczciwy straszak, bo niby co moga zrobic jesli zaczniesz sprzedawac? :bigrazz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.