kosmos1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 witam. mam pytanie czy ktos naprawial korek spustowy w misce olejowej a konkretnie chodzi o to ze wykrecilem gwint z miski :banghead: i teraz nie bardzo da sie ja wkrecic do konca spowrotem(srubka kreci sie dookola) i olej lekko saczy, wymiana miski czy mozna cos jeszcze z tym zrobic????? dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Było na forum, szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 http://www.swistak.pl/a4382088,Naprawa-zer...matex-klej.html w TLs daje rade juz drugi sezon i 3 wymiane oleju :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Wkręcić helicolę, albo nagwintować na nowo i dać większą śrubę. Po problemie, nie kupuj innej miski! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 no wlasnie tak myslalem zeby zrobic,ale wolalem sie upewnic... a teraz pytanie po sciagnieciu miski dac uszczelke czy na silikonie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na nową uszczelkę, może kogoś obrażę, ale na silikon to tylko patroki składają. Zobacz w larssonie, albo zamów w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na nową uszczelkę, może kogoś obrażę, ale na silikon to tylko patroki składają. Zobacz w larssonie, albo zamów w serwisie. g... prawda jesli uzyjesz sanitarnego to jestes "patrok", jesli uzyjez silikonu - uszczelniacza to nie widze najmniejszych przeciwwskazan do jego uzycia... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 g... prawda jesli uzyjesz sanitarnego to jestes "patrok", jesli uzyjez silikonu - uszczelniacza to nie widze najmniejszych przeciwwskazan do jego uzycia... pozdr Może i g***o prawda, ale ch*j mnie strzela jak widze silikon zamiast uszczelki. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Może i g***o prawda, ale ch*j mnie strzela jak widze silikon zamiast uszczelki. Tyle w temacie. nie unoś się bo sporo nowych konstrukcji rezygnuje z klasycznych uszczelek. Np. CBR600F4 pod sprzęgłem nie ma fabrycznie oraz wiele innych. Używanie silikonu to też jest sztuka :biggrin: ale faktycznie jak widzę czerwony to mnie szlag trafia. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Grudnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 A zdajesz sobie sprawę, że są motocykle, w których są np tylko dwie uszczelki w obrębie silnika, a reszta składane jest fabrycznie na odpowiedniej jakości silikony (np. Cagiva River i pochodne)? Wiesz ile kosztuje 100 mililitrów dobrego silikonu z najwyższej półki? Sporo. Nie chodzi o chlastanie silikonem na lewo i prawo tylko o posługiwanie się tym środkiem jak narzędziem warsztatowym. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Może i g***o prawda, ale ch*j mnie strzela jak widze silikon zamiast uszczelki. Tyle w temacie. To My tu o mechanice czy estetyce?? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 powiedział bym nawet że w niektórych konstrukcjach uszczelek się nie da użyć ( jeśli dekiel zawiera górne panewki wałków rozrządu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Tak, Domiś , wiem. Nawet u mnie spod dekla wystaje odrobinka silikonu :wink: Oczywiście fabryczna. W każdym bądź razie miałem na myśli tylko tyle, że jeśli tam jest uszczelka to ja bym tam założył uszczelkę. A jeśli by był silikon to silikon. Wsio, żadej filozofi, po prostu lubię mieć wszystko dopięte na ostatni guzik :wink: A estetą jestem, więc trochę o estetyce też musiało być :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Grudnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Ze standardowymi uszczelkami w sumie w ogóle nie ma problemu. Jeśli nie ma w ofercie, kupuje się specjalną tekturę uszczelkową, wycina wzór i po problemie. Arkusz co prawda kosztuje parę złotych, niemniej pozwala na uzyskanie takiej samej uszczelki jak fabryczna. Potrzebne są także przebijaki do uzyskania równych otworów pod śruby. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 To My tu o mechanice czy estetyce?? :icon_eek: Nie piszemy o kowalstwie tuningowym a mechanika powinna być zawsze w parze z estetyką. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.