qunio Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 (edytowane) Witam motocykl kupiłem z zamontowanym akumulatorem o mocy 8ah serwisówka podaje że ma być 10ah. Czy używanie mniejszego akumulatora może mieć jakieś negatywne skutki na układ eletryczny? Motocykl pali bezproblemowo tylko po nagrzaniu trochę wolniej kręci. Z góry dziękuję za opinie! Sorry wcześniej pisałem że ma być 12ah jednak ma być 10ah Edytowane 19 Grudnia 2009 przez qunio SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 wymien go, prad ladowania jest dostosowany do wiekrzego aku, w tym przypadku o polowe Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Za jakis czas bedziesz mial problem z rozrusznikiem, ktory nie ma sily krecic silnikiem na cieplo :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Za jakis czas bedziesz mial problem z rozrusznikiem, ktory nie ma sily krecic silnikiem na cieplo :). Chyba raczej z akumulatorem, który nie będzie miał siły zakręcić tym rozrusznikiem. Samemu rozrusznikowi nie powinno nic być. Akumulator może mieć już pokrzywione płytki spowodowane zbyt dużym prądem ładowania. Nieodpowiedni dobór akumulatora skutkuje skróceniem jego życia. Choć już widziałem przypadek, że ktoś z powodzeniem 2L dieslem jeździł na aku od malucha :icon_mrgreen: Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Luca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Akumulator będzie notorycznie przeładowywany. Skróci to jego żywotność. Może się też nadmiernie nagrzewać w trakcie ładowania. Nie był bym pewny w takim przypadku czy nie skrócimy żywotności modułu regulatora napięcia. Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Choć już widziałem przypadek, że ktoś z powodzeniem 2L dieslem jeździł na aku od malucha :icon_mrgreen: Zgadza sie, na akumulatorze z Fiata CC chodził vw transporter 2.4D. Ale to awaryjnie był taki akumulator wsadzony, ktory potem tam ostatecznie został bo działał normalnie i sie o nim zapomniało. Niemniej - zmień akumulator na taki jaki ma być, bo nigdy nie wiesz czy w koncu nie padnie od przeciążenia. Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Arni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja pol roku jezdzilem na 10 Ah zamiast 14Ah , nic sie nie dzialo. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja pol roku jezdzilem na 10 Ah zamiast 14Ah , nic sie nie dzialo. on tez jezdzi i wszystko dziala ale ryzyko wystapienia awarii o ktorych pisza koledzy jest wyzsza wiec po co... nie ukrywam, ze irytuje mnie gdy pisze ktos na forum o sytuacjach odbiegajacych od normy i stwierdza, ze tak mozna bo on tak jezdzil, masz inny motocykl i chyba nie dasz gwarancji, ze motocykl kolegi zachowa sie tak samo, poza tym kola od skutera tez mozna zamontowac w motocyklu i nawet dluzej niz pol roku na nich smigac... pozdr Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kolejny temat bez sensu.Zanim zostanie zamknięty będzie ze sto stron o d..ie Maryny a i tak nic nie wniesie.Podobnie jak w temacie o przechowywaniu aku,który to dziś Adam zamkną.A wystarczyło by tam zajrzeć , przypomnieć sobie wiedzę wyniesioną z podstawówki /jak napisał Buber/ i wszystko byłoby jasne.Trochę pomyślenia co to jest A,Ah,a co to jest V i wszystko jasne,a nie pisanie, bo ja itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjan12345 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak zbadać ile zostało Ah w aku ?? Bo Moj CB czasami też ma problemy z kręceniem na ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 jesli napiecie przy odpalaniu zejdzie ponizej 10V to szmelc , ale gestosc elektrolitu , albo tez podjechac do sklepu motoryzacyjnego , maja takie urzadzonka do sprawdzania wydajnosci. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja przejeździłem sezon na 12ah zamiast 14ah i powiem, że ten akumulator chyba się już do niczego nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dopuszczam 2 strony pieprzenia na ten temat, nie wiecej. Wiadomo czym to grozi, wlasciciel sam podejmuje decyzje jak postapi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dopuszczam 2 strony pieprzenia na ten temat, nie wiecej. Wiadomo czym to grozi, wlasciciel sam podejmuje decyzje jak postapi. Wlasciciel w trosce o swoj sprzet ktory bardzo lubi zmieni akumulator na taki jaki zaleca producent. jesli jest mozliwosc ze cos ma sie popsuc nie ma sensu ryzykowac. dzieki byle do wiosny. pozdrawiam SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Dołączę się do tematu, czy aqu 20ah zamiast 18 ah może spowodować jakieś uszczerbki w elektryce motocykla? To, że aqu może być nie doładowywane do końca to wiem, z drugiej zaś strony nowy akumulator nie jest, więc pewnie na pojemności też trochę stracił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi