Skocz do zawartości

Zakupiłem Bixenony


HunterM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wyregulujesz, wiem z autopsji.

Troche zawsze, mój turystyk ma pełną regulację lewo prawo i góra dół.

 

A ja ostatnio jechalem z kumplem Mondkiem z fabrycznymi ksenonami i powiem szczerze ze gorsza widocznosc na zasniezonej drodze niz na zwyklych swiatlach ?

 

To straszne, już nigdy nie wyjadę motocyklem w śnieżycę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio jechalem z kumplem Mondkiem z fabrycznymi ksenonami i powiem szczerze ze gorsza widocznosc na zasniezonej drodze niz na zwyklych swiatlach ?

Światła często trzeba myć w taką Pogodę :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak.

Hunter mimo pełnej regulacji, ważna jest ogniskowa xenona.

Ja mimo pełnej regulacji, oślepiam wszystkich, ale i na drogę świecę lepiej niż zwykłe żarówki.

 

 

Dokładnie tak.Pomimo pełnej regulacji,nie da się wyregulować światła z ksenonu w zwykłej lampie,czy to samochodowej,czy motocyklowej.Dlatego są one zabronione do takich lamp.Tak jak piszesz,więcej /trochę/zobaczysz,ale jeszcze więcej oślepisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak.

Hunter mimo pełnej regulacji, ważna jest ogniskowa xenona.

Ja mimo pełnej regulacji, oślepiam wszystkich, ale i na drogę świecę lepiej niż zwykłe żarówki.

 

 

Dokładnie tak.Pomimo pełnej regulacji,nie da się wyregulować światła z ksenonu w zwykłej lampie,czy to samochodowej,czy motocyklowej.Dlatego są one zabronione do takich lamp.Tak jak piszesz,więcej /trochę/zobaczysz,ale jeszcze więcej oślepisz.

 

 

Jak dokładnie się to objawia? Co się dzieje z plamą światła; zmienia swój kształt czy po prostu zwiększa się w takim stopniu że regulacje nie wystarczają? Do tej pory spotkałem się z opiniami że oprócz jasności i barwy temp. światła nic się nie zmienia.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeden ogromny snop światła, który świeci wszędzie. Ja oślepiam nawet kierowców samochodów ciężarowych.

 

 

Dodał bym,że w niektórych sytuacjach,takich jak intensywny deszcz,czy śnieg,wręcz utrudniają jazdę./oczywiście na moto po śniegu w nocy to raczej wątpliwa przyjemność/.Można częściowo temu zaradzić,dobierając ksenony o "niższej barwie", a najlepiej kupić zestaw z odpowiednimi /dostosowanymi/lampami.Wtedy jest dobrze,ale niestety,koszt dość spory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Najwazniejsza jest pozycja zrodla swiatla w reflektorze. Jesli taka zarowka ksenonowa "wchodzi" glebiej lub plycej od oryginalnej zarowki w reflektor, to nie ma to prawa dzialac poprawnie.

 

Zreszta, pocztajcie sobie, bo fajnie to jest opisane tutaj:

http://swiatla.arbiter.pl/galeria/ksenon.halogen

 

H4 nie nadaje sie do przerobek :]. H1, H3 i H7 juz jak najbardziej.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...