Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Podpowiedzcie proszę, wstawiłem moto na bardzo duuuuuuuuuuży przegląd łącznie z montażem KITU (drugi bieg itd) i pomyślałem, że przy okazji można by było zamontować trójnik + filtr KN oraz wgrać mapę Full Power. Warto?

 

 

 

warto?!! jestem ciekaw jaki koszt orientujesz sie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbieraliście rozrząd ja rozebrałem do wyciągnięcia blaszek regulacyjnych zaworów u mnie tez ssące się sciasniły a wydechowe z luzniły no ok napinaczowi zostały 3 ząbki czyli do wymiany tzw kieta ale na wale nie ma cechy (znaku,kropki) tez tak mieliście. Czy jak ustawie pierwszy pali będzie ok

POZDRAWIAM

wasyl87 poszukaj moich postów są zdjęcia jak ustawić rozrząd i gdzie są znaki na dolnym kole,bo nie są na kole tylko na przeciwwadze wału korbowego,a znaki na wałkach ustawiasz ze skosa w stronę śruby na środku przedniej pokrywy. zdjęcie jest na 44 stronie.

Jeśli ci to jakoś pomogło to super.

Pozdrawiam i miłej pracy

Edytowane przez bialyrocket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wasyl87 poszukaj moich postów są zdjęcia jak ustawić rozrząd i gdzie są znaki na dolnym kole,bo nie są na kole tylko na przeciwwadze wału korbowego,a znaki na wałkach ustawiasz ze skosa w stronę śruby na środku przedniej pokrywy. zdjęcie jest na 44 stronie.

Jeśli ci to jakoś pomogło to super.

Pozdrawiam i miłej pracy

wczoraj poskładałem że tak powiem troche na pałe bo nie wiediałem o znaku ale chodzi ustawiłem 1 pali na ząb no i wałki na cechy no i byle jak zeby olej niepyrskał no i odpalił a wiedz znowu rozebrałem i do porzadku poskładałem zalałem płynem odpowietrzyłem rozgrzałem chodził z godzine i wszystko ok tak sie pryznam ze troche szczescie pomogło no ale udało sie pozdrawiam byle do wiosny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy, planuję dwie modyfikacje Roadstera:

 

- modyfikacja błotnika i opona 300 mm, kit. Ktoś z Was coś działał w tym kierunku? Może wrzucaliście 260 bo powinna na felgę wejść?

- druga modyfikacja to wywalenie nóg do przodu, kit do przeniesienia przyrządów.

 

Macie jakieś rady jak to gryźć? Ktoś z Was może miał okazję?

Edytowane przez motoluka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że post pod postem, ale już edytować nie mogę. Wrzucam fotkę w jakim kierunku przeróbek idę, pytanie też o filtry jak się za to zabrać oraz czy w Krakowie jest jeszcze salom Triumpha? Swego czasu był wraz z Ducati na Zakopiańskiej?

 

https://www.custom-bike.com/en/mrc/news/2015-04/triumph-rocket-iii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam dobrego serwisu, ogarniającego Rocketa w okolicach Poznania. Macie jakieś namiary na sprawdzony warsztat ?

Trudny temat jak zwykle. Korzystałem trochę z Cerbolu. Gdy się zobaczy ich warsztat można się nieco przerazić, ale wygląda na to, że wszystko ogarniają. Ja byłem zadowolony. Najważniejsze jest to, że są to pasjonaci, a nie przypadkowi mechanicy.

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...