ArturM Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Szukam dobrego mechanika z okolic warszawy co by ogarnął moją skrzynię, powymieniał to i owo. (KIT drugi bieg). Nie jestem skąpy, ale chcę mieć dobrze zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Jeżeli masz numer VIN poniżej 337294 to prawdopodobnie pojawił się znany problem z dwójką, który potem Triumph poprawił. Jak by co to mam kit naprawczy, który Triumph wypuścił w 2008 roku (numer kit-u to T1000008). Wersja do czarnego silnika. Oprócz całej poprawionej dwójki jest tam jeszcze kilka poprawek (ślizgacze do łańcucha rozrządu, obudowa i łożyska zdawcze na wał, trochę kabli...no i oczywiście komplet uszczelek). Przesiadłem się na Roadstera,więc już go nie potrzebuję Jeżeli masz VIN poniżej tego numeru to napisz do mnie na priva. PozdrawiamWspinakerJesteś pewien, że ten Kit pasuje do czarnego silnika? Wydaje mi się, że do czarnych silników jest T000009. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Jesteś pewien, że ten Kit pasuje do czarnego silnika? Wydaje mi się, że do czarnych silników jest T000009.Nie wiem, gdzie to wyczytałeś? Poniżej masz kilka linków (zerknij przy okazji na jego aktualną cenę) : http://www.worldoftriumph.com/triumph_part_number_lookup.php?partdes=T1000008 - tutaj jest SLV w symbolu, czyli silver http://www.worldoftriumph.com/triumph_part_number_lookup.php?partdes=T1000009 https://www.dropbox.com/s/xihip4jhkb41pit/20161007_225152.jpg?dl=0 Edytowane 7 Października 2016 przez Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Wszystko jasne, dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Ponawiam pytanie poszukiwany porządny mechanik do Rocketa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam,Podłącze się pod pytanie kolegi o mechanika. Czy ktoś serwisuje w Wielkopolsce swój sprzęt w sprawdzonym warsztacie. Chodzi o mechanika który już robił Rockety. Obawiam się ze dopadł mnie problem dwójki i chciałbym powierzyć diagnozę i ewentualną naprawę komuś kto już to robił zna dobrze temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam,Podłącze się pod pytanie kolegi o mechanika. Czy ktoś serwisuje w Wielkopolsce swój sprzęt w sprawdzonym warsztacie. Chodzi o mechanika który już robił Rockety. Obawiam się ze dopadł mnie problem dwójki i chciałbym powierzyć diagnozę i ewentualną naprawę komuś kto już to robił zna dobrze temat. Pozdrawiam Napisz do Wspinakera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Koniec Rocketa :-( Jak donosi coraz więcej plotek w 2017 roku Rocket nie ma już być oferowany w sprzedaży. Zabijają go nowe normy czystości spalin.Nic nie słychać o następcy, więc tym bardziej musimy dbać o nasze.W sumie to ma już 12 lat, co i tak jest niezłym wynikiem, ale mimo wszystko żal będzie.Nawet jak wymyślą kiedyś coś nowego to podejrzewam, że będzie już bardziej eco i straci swój wyjątkowy charakter potwora. PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 To straszne co piszeszjeżeli to będzie prawda to jeszcze parę lat i Rockety staną się lokata kapitału u może ja honda RUNY gdzie za 10 letni motocykl trzeba zapłacić ponad 60 tysięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camelos Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Witam , Jestem tu nowy kupiłem ostatnio Rocketa , czy ktoś może mi powiedzieć na co trzeba w nim zwrócić szczególną uwagę , dodam że jest to rocznik 2007 . Czy ma ktoś może jakąś książkę nap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Hej, przejrzyj wątek o Rockecie. Większość odpowiedzi tam znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Ciekawe czy zrobią jakieś promocje na ostatnie sztuki w salonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedżwiadek Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Witam wszystkich użytkowników Prosiaka.Tydzień temu zmieniłem Yamahę V max z 2000 roku na Rocketa z 2005.Jestem nowy na tym forum,nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale chciałbym podzielić się wrażeniami,ponieważ często porównuje się te dwa motocykle,które moim zdaniem są zupełnie inne.Może najpiew trochę o Vmaxie wygląd pierwsza klasa,osiągi banan na twarzy,przez 3 lata wymieniłem tylko olej zrobiłem ok 12 tys.km nic się nie zepsuło,silnik i skrzynia bajka,ergonomia słabo ale i tak co 200 km trzeba tankować to można rozprostować kości najmniej łyknął mi na 100km 6 l.ale potrafił połknąć 11l.im więcej pali tym większy banan na twarzy ma się rozumiec,jak ktoś mówi,że kładzie go w zakrętach,że niby giętka rama to ma chyba na myśli rondo i prędkość 5 km/godz.albo po prostu nie powinien jeżdzić motocyklem.Jak kupiłem to powiedziałem,że to jest to i nic innego,że dożywocie u mnie ale zobaczyłem na żywo Rocketa.Pierwsza rzecz zbiornik i tylne koło i już wiem,że tak właśnie powinien wyglądać motor,rozpoczęły się poszkiwania budżet ok 30 tyś więc pierwsze roczniki i jest blisko 20 kilosów ode mnie,ściągnięty z Angli,lecę oglądać.Gość prowadzi do stodoły jest koło jest zbiornik ale nie było efektu łał.Stoi tam dwa lata zakurzony,rdzawki na chromach i 10 kilo gówna much.Zaczęły się negocjacje,trwało to ok 6 miesięcy głownie dlatego,bo nie mogłem sprzedać Vmaxa za tą cenę,którą chciałem,W końcu krótka decyzja trzeba sprzedać a nie sprzedawać bo ktoś sprzątnie Prosiaka.Poszedł za 13 tyś rano a po południu na jego miejscu pojawił się Rocket.Pierwsza jazda do domu na kołach to nic że bez ubezpieczenia,bez przeglądu że pada deszcz i łyse kapcie ważne że mój.Czyszczenie zajęło mi 5 godzin,pomagał ojciec efekt końcowy powalający dobra pasta czyni cuda tak powinien wyglądać motocykl.Do domu jechałem ostrożnie ale korzystając z pogody pojeżdziłem w piątek.A więc k.... m.ć nie wiemczy na tym forum można krzyknąć.Gdzie nie zajechałem szczeny opadały,jeden przechodzień prosił o zdjęcie na moto.Teraz moje wrażenia wygląd klasa ,osiągi podobnie jak Vmax,nie chyba lepiej,silnik poezja ale skrzynia to jakbym wrzucał biegi w Ursusie c 360 (chyba,że coś jest zepsute to tak jak porównać kiedyś Jawę 350-jako Rocket i ETZ 250-jako Vmax),ergonomia bajka,niestety trzeba się nauczyć brania zakrętów na takim laczu.Vmax miał taką gumę na tyle jak Rocket na przedzie.Podsumując będzie to długa zima i prędko się z nim nie rozstanę.Dość bo paluchy bolą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak skrzynia jest dość trudna i nawet po przejechaniu tysięcy kilometrów zdarzają sie trzaski.Do góry opanujesz poprzez kasowanie luzu dźwigni oraz sprzęgło na 1/4, natomiast w dół juz gorzejJa wciskam sprzęgło i lekko dodaje gazu i bieg redukuje na opadających obrotach czasem towarzyszy temu lekki strzał w dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedżwiadek Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Jednak japońskie motocykle są bardziej cywilizowane,w Vmaxie biegi do góry wrzucałem bez sprzęgła.Mam jeszcz Yamahę XT 600 Tenerę tam też wchodzą ładnie bez sprzęgła.Roketem zrobiłem raptem ze 40 km nie mogłem go wyczuć ale na wiosnę poćwiczę i myślę,że ogarnę te biegi.Chciałbym wstawić zdjęcia moto ale nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.