Fanatyk potworów Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Żeby poprawić zimny rozruch w moim Rockecie zrobiłem 3 rzeczy: - na początku miałem olej 15W/40 (zalecany jest albo 10w/40, albo 15w/40)- zmieniłem na 10W/40, co poprawia rozruch jak jest zimno (jeżdżę również zimą).- zmieniłem akumulator na YTX20HL-BS - ma nieco większy prąd rozruchowy (310 zamiast fabrycznych 270)- założyłem moduł do lamp, który powoduje, że podczas rozruchu nie świecą się przednie reflektory (piszą o tym na zagranicznych forach, że to pomaga). Od tej pory (zrobiłem to ponad 3 lata temu) nie miałem problemów z rozruchem. Mimo wszystko zacząłbym o przeczyszczenia styków, bo tak jak pisał Greg505 to jest zwykle najczęstszy powód problemów z rozruchem. PozdrawiamWspinakerWitam WspinakerPiszesz o tym modułu do lamp że założyłeś w rakiecie powiedz mi czy zdaje egzamin, bo też chciałbym coś takiego założyć, napisz tylko czy dodatkowo jakieś kable trzeba prowadzić i jaki symbol jest tego modułu, gdzie się znajduje i jak najprościej go podłaczyć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Witam WspinakerPiszesz o tym modułu do lamp że założyłeś w rakiecie powiedz mi czy zdaje egzamin, bo też chciałbym coś takiego założyć, napisz tylko czy dodatkowo jakieś kable trzeba prowadzić i jaki symbol jest tego modułu, gdzie się znajduje i jak najprościej go podłaczyć. Pozdrawiam Problemów z rozruchem nie mam, ale ten moduł do opóźnienia świateł drogowych jest jednym z elementów i nie wiem ile w nim zasługi. Zdecydowałem się na niego, ze względu na to , że pisali o tym ludzie za zagranicznych forach. Przednie lampy to niecałe 10 A, więc jednocześnie dużo i nie dużo. Myślę, że więcej daje ten akumulator z większym prądem rozruchowym. Jeżeli jesteś zainteresowany podaję link do sklepu: http://www.squaredeals-ltd.co.uk/easy-start-headlight-control-module-for-triumph-dual-headlight-models-rocket-3-street-triple-etc-20924-p.asp Montaż nie jest jakiś skomplikowany, ale trzeba się wciąć w kable (dokładają instrukcję ze zdjęciami). Montuje się go w jednym z reflektorów i tam trzeba go dobrze upchać.Pamiętam, że trochę się z tym namęczyłem,ale nie jestem jakoś szczególnie utalentowany w pracach ręcznych. PozdrawiamWspinaker Edytowane 28 Marca 2016 przez Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxoss Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Polatałem troche w święta.Motór Panie leci jak czołg.ani dziury w drodze ani wiatr boczny nie robi na nim wrażenia.jedyna straszna rzecz, to w mieście, jak cymbał w skodzie wyprzedził mnie i potem nacisnął hamulec.jakoś się udało ale nie lubie takich akcji.Normalnie jak jade motocyklem to zostawiam sobie troche więcej miejsca jadąc za innym autem, niż gdybym jechal samochodem.Niestety dla innych to akurat tyle żeby sie tam wcisnąć ehhhjuż kiedyś musiałem położyć "amerykę" żeby nie wjechac komus do bagażnika.więc jestem przeczulony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors2005 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Wymieniałem same sprężyny, ale jak dla mnie to trochę trzeba się narobić (chłodnica, płyn, olej...). Musisz mieć uszczelkę pod pokrywę.Jeśli nie masz serwisówki, to podeślij maila w wiadomości. Mogę wysłaś w PDF-ie.PozdrawiamWspinakerPo Wielkanocnym polatanku przyszedł czas na wymianę sprzęgła . Chłodnica zdemontowana, pompa wody i pokrywa ściągnięte. Tarcze i przekładki zdemontowane i ........ No właśnie na ostatnia tarcza sprzęgłowa ma mniejszą szerokość i były tam też dwie "blaszki". i tu rodzi sie pytanie- Jaką rolę pełnią i czy ich obecność jest nieodzowna !?Wspinaker, chętnie skorzystam z Twojej serwisówki :) Prośba poszła na PW.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanatyk potworów Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Problemów z rozruchem nie mam, ale ten moduł do opóźnienia świateł drogowych jest jednym z elementów i nie wiem ile w nim zasługi. Zdecydowałem się na niego, ze względu na to , że pisali o tym ludzie za zagranicznych forach. Przednie lampy to niecałe 10 A, więc jednocześnie dużo i nie dużo. Myślę, że więcej daje ten akumulator z większym prądem rozruchowym. Jeżeli jesteś zainteresowany podaję link do sklepu: http://www.squaredeals-ltd.co.uk/easy-start-headlight-control-module-for-triumph-dual-headlight-models-rocket-3-street-triple-etc-20924-p.asp Montaż nie jest jakiś skomplikowany, ale trzeba się wciąć w kable (dokładają instrukcję ze zdjęciami). Montuje się go w jednym z reflektorów i tam trzeba go dobrze upchać.Pamiętam, że trochę się z tym namęczyłem,ale nie jestem jakoś szczególnie utalentowany w pracach ręcznych. PozdrawiamWspinakerA ten akumulator z większym prądem rozruchowym masz też założony no to na pewno dużo pomaga, bo mnie czeka kupno nowego...stary sie skończył... i się zastanawiam również czy wsadzić mu taki jak był czy inny mocniejszy? Napisz parametry i symbol tego akumulatora jeśli możesz....PozdrawiamFanatyk potworów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 A ten akumulator z większym prądem rozruchowym masz też założony no to na pewno dużo pomaga, bo mnie czeka kupno nowego...stary sie skończył... i się zastanawiam również czy wsadzić mu taki jak był czy inny mocniejszy? Napisz parametry i symbol tego akumulatora jeśli możesz....PozdrawiamFanatyk potworów :)Kupiłem taki: YUASA YTX20HL-BS (ma prąd rozruchowy 310 zamiast 270) PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanatyk potworów Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Kupiłem taki: YUASA YTX20HL-BS (ma prąd rozruchowy 310 zamiast 270) PozdrawiamWspinakerDziekuję za informacje Wspinaker :)Pozdrawiam i do zobaczenia w trasieFanatyk potworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian777 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie natknąłem się na coś takiego, może się komuś przyda, mnie osobiście to zaciekawiło. http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_catalogue.php?model_id=610500 - roadster, classic http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_catalogue.php?model_id=610510 - touring Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxoss Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak to jest z tą rezerwą i wskazaniami przyrządów? Jade sobie, rezerwa się pali od dłuższego czasu, wskażnik pokazuje że zostało mi paliwa do przejechania jakieś 35km.Podjeżdżam na stację. Tankuję a tu wchodzi tylko 16 litrów.Bak ma 24, wiec wychodzi na to że jeszcze było 8 w środku.Można to jakoś wykalibrować? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez maxoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Wie ktoś gdzie można kupić taką owiewkę jak na foto? Łeb urywa przy szybszej jeździe. Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Wie ktoś gdzie można kupić taką owiewkę jak na foto? Łeb urywa przy szybszej jeździe. Poniżej linki: http://www.worldoftriumph.com/triumph-accessories/rocket-iii-accessories/rocket-iii-classic-and-roadster/triumph-sports-screen.html http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_locator.php?block_01=&block_02=100065430-0-2&block_03=610500 http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_locator.php?block_01=&block_02=100065434-0-2&block_03=610500 Sam takiej używam i wbrew pozorom coś daje :-) PozdrawiamWspinaker Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam takie pytanie, czy ktoś z Was jeździł zarówno starym Rocketem jak i Roadsterem? Zastanawiam się, czy jest jakaś znacząca różnica. Oczywiście ABS to wiem, ale czy jest odczuwalna różnica w zwiększonym momencie, pozycji itp... PozdrawiamWspinaker Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez Wspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 A może jakieś spotkanko by zorganizował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Jestem za spotkaniem. Zaproponujcie coś. Mi na tą chwilę przychodzą do głowy Bieszczady albo Sudety. Ja dysponuję czasem od lipca. Za 2 tyg. jedziemy w Alpy po raz 2 gi. Może ktoś chętny??? Odnośnie różnic między classiciem a roadsterem. Przejechałem classiciem 80 tys. Roadsterem do teraz jakieś 15 tyś. Jedyną znaczącą dla mnie różnicą jest przeniesienie podnóżków o te kilka cm do tyłu. Dużo lepiej "czuje się" motocykl w łukach. Power, Nm - nie poraziły mnie po przesiadce. Reszta to kosmetyka, paliwomierz, zegar w jednym fabrycznym opakowaniu. Jakby co mój nr tel. jest na profilu. Aha, Rocketa znam lepiej od Navigatora:-):-):-) bo jeżdżę z kumplem który ma rocketa i zrobił nim ze 70 tys. Teraz ma roadstera. Czyli nasz łączny wynik jest lepszy od Navigatora:-):-):-). Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.