Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żeby poprawić zimny rozruch w moim Rockecie zrobiłem 3 rzeczy:

 

- na początku miałem olej 15W/40 (zalecany jest albo 10w/40, albo 15w/40)- zmieniłem na 10W/40, co poprawia rozruch jak jest zimno (jeżdżę również zimą).

- zmieniłem akumulator na YTX20HL-BS - ma nieco większy prąd rozruchowy (310 zamiast fabrycznych 270)

- założyłem moduł do lamp, który powoduje, że podczas rozruchu nie świecą się przednie reflektory (piszą o tym na zagranicznych forach, że to pomaga).

 

Od tej pory (zrobiłem to ponad 3 lata temu) nie miałem problemów z rozruchem.

 

Mimo wszystko zacząłbym o przeczyszczenia styków, bo tak jak pisał Greg505 to jest zwykle najczęstszy powód problemów z rozruchem.

 

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Witam Wspinaker

Piszesz o tym modułu do lamp że założyłeś w rakiecie powiedz mi czy zdaje egzamin, bo też chciałbym coś takiego założyć, napisz tylko czy dodatkowo jakieś kable trzeba prowadzić i jaki symbol jest tego modułu, gdzie się znajduje i jak najprościej go podłaczyć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wspinaker

Piszesz o tym modułu do lamp że założyłeś w rakiecie powiedz mi czy zdaje egzamin, bo też chciałbym coś takiego założyć, napisz tylko czy dodatkowo jakieś kable trzeba prowadzić i jaki symbol jest tego modułu, gdzie się znajduje i jak najprościej go podłaczyć. Pozdrawiam

 

Problemów z rozruchem nie mam, ale ten moduł do opóźnienia świateł drogowych jest jednym z elementów i nie wiem ile w nim zasługi. Zdecydowałem się na niego, ze względu na to , że pisali o tym ludzie za zagranicznych forach. Przednie lampy to niecałe 10 A, więc jednocześnie dużo i nie dużo. Myślę, że więcej daje ten akumulator z większym prądem rozruchowym. Jeżeli jesteś zainteresowany podaję link do sklepu:

 

http://www.squaredeals-ltd.co.uk/easy-start-headlight-control-module-for-triumph-dual-headlight-models-rocket-3-street-triple-etc-20924-p.asp

 

Montaż nie jest jakiś skomplikowany, ale trzeba się wciąć w kable (dokładają instrukcję ze zdjęciami). Montuje się go w jednym z reflektorów i tam trzeba go dobrze upchać.

Pamiętam, że trochę się z tym namęczyłem,ale nie jestem jakoś szczególnie utalentowany w pracach ręcznych.

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polatałem troche w święta.

Motór Panie leci jak czołg.

ani dziury w drodze ani wiatr boczny nie robi na nim wrażenia.

jedyna straszna rzecz, to w mieście, jak cymbał w skodzie wyprzedził mnie i potem nacisnął hamulec.

jakoś się udało ale nie lubie takich akcji.

Normalnie jak jade motocyklem to zostawiam sobie troche więcej miejsca jadąc za innym autem, niż gdybym jechal samochodem.

Niestety dla innych to akurat tyle żeby sie tam wcisnąć

ehhh

już kiedyś musiałem położyć "amerykę" żeby nie wjechac komus do bagażnika.

więc jestem przeczulony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem same sprężyny, ale jak dla mnie to trochę trzeba się narobić (chłodnica, płyn, olej...). Musisz mieć uszczelkę pod pokrywę.

Jeśli nie masz serwisówki, to podeślij maila w wiadomości. Mogę wysłaś w PDF-ie.

Pozdrawiam

Wspinaker

Po Wielkanocnym polatanku przyszedł czas na wymianę sprzęgła . Chłodnica zdemontowana, pompa wody i pokrywa ściągnięte. Tarcze i przekładki zdemontowane i ........ No właśnie na ostatnia tarcza sprzęgłowa ma mniejszą szerokość i były tam też dwie "blaszki". i tu rodzi sie pytanie- Jaką rolę pełnią i czy ich obecność jest nieodzowna !?

Wspinaker, chętnie skorzystam z Twojej serwisówki :) Prośba poszła na PW.

Pozdrawiam

post-28544-0-69443900-1459265317_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Problemów z rozruchem nie mam, ale ten moduł do opóźnienia świateł drogowych jest jednym z elementów i nie wiem ile w nim zasługi. Zdecydowałem się na niego, ze względu na to , że pisali o tym ludzie za zagranicznych forach. Przednie lampy to niecałe 10 A, więc jednocześnie dużo i nie dużo. Myślę, że więcej daje ten akumulator z większym prądem rozruchowym. Jeżeli jesteś zainteresowany podaję link do sklepu:

 

http://www.squaredeals-ltd.co.uk/easy-start-headlight-control-module-for-triumph-dual-headlight-models-rocket-3-street-triple-etc-20924-p.asp

 

Montaż nie jest jakiś skomplikowany, ale trzeba się wciąć w kable (dokładają instrukcję ze zdjęciami). Montuje się go w jednym z reflektorów i tam trzeba go dobrze upchać.

Pamiętam, że trochę się z tym namęczyłem,ale nie jestem jakoś szczególnie utalentowany w pracach ręcznych.

 

Pozdrawiam

Wspinaker

A ten akumulator z większym prądem rozruchowym masz też założony no to na pewno dużo pomaga, bo mnie czeka kupno nowego...stary sie skończył... i się zastanawiam również czy wsadzić mu taki jak był czy inny mocniejszy? Napisz parametry i symbol tego akumulatora jeśli możesz....

Pozdrawiam

Fanatyk potworów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten akumulator z większym prądem rozruchowym masz też założony no to na pewno dużo pomaga, bo mnie czeka kupno nowego...stary sie skończył... i się zastanawiam również czy wsadzić mu taki jak był czy inny mocniejszy? Napisz parametry i symbol tego akumulatora jeśli możesz....

Pozdrawiam

Fanatyk potworów :)

Kupiłem taki:

 

YUASA YTX20HL-BS (ma prąd rozruchowy 310 zamiast 270)

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie natknąłem się na coś takiego, może się komuś przyda, mnie osobiście to zaciekawiło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tą rezerwą i wskazaniami przyrządów?

 

Jade sobie, rezerwa się pali od dłuższego czasu, wskażnik pokazuje że zostało mi paliwa do przejechania jakieś 35km.

Podjeżdżam na stację. Tankuję a tu wchodzi tylko 16 litrów.

Bak ma 24, wiec wychodzi na to że jeszcze było 8 w środku.

Można to jakoś wykalibrować?

Edytowane przez maxoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, czy ktoś z Was jeździł zarówno starym Rocketem jak i Roadsterem? Zastanawiam się, czy jest jakaś znacząca różnica. Oczywiście ABS to wiem, ale czy jest odczuwalna różnica w zwiększonym momencie, pozycji itp...

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem za spotkaniem. Zaproponujcie coś. Mi na tą chwilę przychodzą do głowy Bieszczady albo Sudety. Ja dysponuję czasem od lipca. Za 2 tyg. jedziemy w Alpy po raz 2 gi. Może ktoś chętny??? Odnośnie różnic między classiciem a roadsterem. Przejechałem classiciem 80 tys. Roadsterem do teraz jakieś 15 tyś. Jedyną znaczącą dla mnie różnicą jest przeniesienie podnóżków o te kilka cm do tyłu. Dużo lepiej "czuje się" motocykl w łukach. Power, Nm - nie poraziły mnie po przesiadce. Reszta to kosmetyka, paliwomierz, zegar w jednym fabrycznym opakowaniu. Jakby co mój nr tel. jest na profilu. Aha, Rocketa znam lepiej od Navigatora:-):-):-) bo jeżdżę z kumplem który ma rocketa i zrobił nim ze 70 tys. Teraz ma roadstera. Czyli nasz łączny wynik jest lepszy od Navigatora:-):-):-).

G.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...