Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wsaw wyluzuj :biggrin: Nic nie mam do niebieskiego koloru, całkiem nieźle Twój sprzęt wygląda. Ot, taki tam żarcik :rolleyes: .

Ksylo, ja o turbinie czy o podtlenku wypowiedziałem się ironicznie, a katalizator ogranicza jednak nieznacznie trochę moc ale czy ktoś Cię za to krytykuje? Wykorzystałem ten fakt tylko żeby Cię podrażnić :biggrin: . Kur... aż strach coś pisać bo wezmą cię za aspołecznego... :blink:

cobra888 widzę, żeś chłop z dystansem. Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalny chłop z uśmiechem na twarzy jestem:) optymizm to moje motto i dobrze (czyt. łatwiej ) mi sie z tym żyje:) Ksylo ja mam założone NGK DPR8EIX-9 takie były katalogowo dedykowane do rakiety. Jak na razie(i nie widze inaczej)wszystko OK . 3Majta się chłopy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to "co ty ku... chcesz od niebieskiego koloru" też użyte w formie ironicznej :biggrin: . Nie spinajta się chłopy ;) Wszystkie motocykle są piękne i podobno nie ma brzydkich kobiet :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie należałoby przede wszystkim sprawdzić jakie napięcie jest na akumulatorze przed uruchomieniem, a przy okazji po uruchomieniu coby wyeliminować ewentualne braki w ładowaniu. Aku w spoczynku nie powinno mieć mniej niż 12,2 V, prąd ładowania powyżej 13,5 V i nie więcej niż 14,4 - 14,5 V (pomijam szczegóły testu na pełnym obciążeniu i bez).

Ponadto często zdarzają się zaśniedzenia, utlenienia na stykach przewodów z aku lub dalej w kierunku rozrusznika. To skutkuje spadkiem napięcia i natężenia prądu na rozruszniku podczas "kręcenia". Jeżeli po sprawdzeniu j/w wszystko będzie w normie pozostaje niestety sam rozrusznik. Budowy rozrusznika w Rockecie nie znam więc nie będę się wypowiadać. Mogę dodać tylko, że zauważyłem w swoim sprzęcie każdorazowe "przycięcie się" rozrusznika w pierwszej fazie rozruchu. Dodam, że mam nowy, żelowy aku. Zakładam więc, że to raczej norma w Rocketach z racji potężnego silnika i skąpej instalacji rozruchowej tego modelu (chyba że to tylko ja tak mam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby poprawić zimny rozruch w moim Rockecie zrobiłem 3 rzeczy:

 

- na początku miałem olej 15W/40 (zalecany jest albo 10w/40, albo 15w/40)- zmieniłem na 10W/40, co poprawia rozruch jak jest zimno (jeżdżę również zimą).

- zmieniłem akumulator na YTX20HL-BS - ma nieco większy prąd rozruchowy (310 zamiast fabrycznych 270)

- założyłem moduł do lamp, który powoduje, że podczas rozruchu nie świecą się przednie reflektory (piszą o tym na zagranicznych forach, że to pomaga).

 

Od tej pory (zrobiłem to ponad 3 lata temu) nie miałem problemów z rozruchem.

 

Mimo wszystko zacząłbym o przeczyszczenia styków, bo tak jak pisał Greg505 to jest zwykle najczęstszy powód problemów z rozruchem.

 

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Miałem podobny problem z rozruchem mojego Rocketa,a mianowicie latem jeszcze palił w miare a,ale i tak ciężko więc uznałem że aku sie kończy-kupiłem nowy i.... dalej to samo. Jak mu dałem kable z auta to startował ,jak nie to ciężko kręcił a w zimie to zapomnij-dwa razy wałem i koniec.wykreciłem rozrusznik zwiozłem do specjalistów tej dziedziny motoryzacji(Jaszówka koło Kłodzka)rozkręcili popatrzyli i...... "mamy dla Pana złą wiadomość rozrusznik jest dobry 100% prosze szukać przyczyny w motocyklu" Posmarowałem śrubo/styki wazeliną,skręciłem i jak zakręcił to myslałem że silnik z ramy wyskoczy..........................koniec :) Ciesze sie jeśli pomogłem lub pomogę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Posmarowałem śrubo/styki wazeliną,skręciłem i jak zakręcił to myslałem że silnik z ramy wyskoczy..........................koniec :)

 

"Jak nie posmarujesz, nie pojedziesz" :-) Stara prawda.

 

Często tak bywa, że szukamy nie wiadomo czego, a przyczyna jest prozaiczna. Rozumiem, że te "srubko/styki" to chodzi o połączenie przy akumulatorze, czy coś jeszcze smarowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio mam problem ze stacyjką. Też nie kręci, a jeśli już kręci to z innego położenia kluczyka. Rozkręciłem wszystko i okazało się, że jeden z kabli oderwał się od styku. Po zlutowaniu, skręceniu, okazało się, że jest podobnie... Ręce opadają.

Generalnie po zetknięciu oderwanej wiązki z innym kablem świeci się dodatkowo zegarek(który wcześniej był popsuty i nie chodził, jak również zegar z poziomem paliwa).

Teraz pytanie, czy po odpaleniu rozrusznika świeci się tylko prędkość. i obroty, czy te dodatkowe zegary również są podświetlane? Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...