wsaw Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wesołych i Szczęśliwego Rocketowania w 2015 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Mam takie pytanie. Jak mam moto na pognośniku i go odpale,włączę np. 2 i puszczę sprzęgło to słychać jakieś grzechotanie z okolic wyjścia wału kardana ze skrzyni. podobno to wiele rocketów tak ma, jakieś wadliwe łożysko czy coś. Podczas normalnego urzytkowania nic niepokojącego nie słychać. Czy mógłby ktoś to sprawdzić czy w jego moto też tak jest, lub się wypowiedzieć z doświadczeń, był bym spokojniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Tam jest łożysko, które ludzie czasem wymieniają. Pytanie tylko czy nie robia tego właśnie po takim odpalaniu jak ty? W tej pozycji nie powinno sie odpalac kardana bo wałek się wysuwa i można uszkodzic jego końcówkę z krzyżakiem oraz łożysko w efekcie. Jak chcesz to sobie rozwalic to jestes na dobrej drodze. Kardan jest przystosowany do pracy w motocyklu opartym na padłożu a nie w powietrzu. .................Ludzie to musza sobie komplikować życie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIUNIEK-n1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Witam Pany.Potrzebuje dolna czesc bloku silnika do rocket 3 clasik.Pomózcie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Blok to blok, monolit, nie ma osobno jego dolnej części. Pisz z sensem. Poza tym wszystkie Rockety maja ten sam silnik, więc pisanie classic tez nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIUNIEK-n1 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie bardzo rozumiem co napisalem nie z sensem ale niech Ci bedzie.Moze wie ktos, kto ma rocketa na czesci po jakiejs kolizji czy cos?Bo mam pare rzeczy ktore bym wybral a nie moge ich nigdzie znalesc.Jesli chodzi o blok to wiem ze nie ma osobno ale moze ktos ma rozebrany silnik i sprzedaje czesci.Z tego co sie orjetuje to blok sie sciaga od reszty wiec mozna go wziac osobno. No ale jestem tylko czlowiek wiec moge sie mylic.Mam nadzieje ze to jest z sensem ;-))). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Silnik czterosuwowy składa się z dwóch głównych elementów: blok silnika (kadłub) oraz głowicy. Mówiąc dół silnika mamy na myśli wszystko co z nim związane- cylindry, tłoki, wał korbowy etc. W zdecydowanej większości silników motocyklowych razem z blokiem silnika jest odlewana skrzynia biegów. Góra silnika to głowica, tu wyróżniamy wałki rozrządu, zawory. Tak ogólnie jest zbudowany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Spoko, kolega chce "blok" i "parę rzeczy"..............wszystko jasne :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jest na Aledrogo rozbitek za 7 tyś możę można się jakoś dogadać z gościem. http://allegro.pl/triumph-rocket-iii-2300-uszkodzony-tanio-i4989170716.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIUNIEK-n1 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Dzieki koledzy.I dzieki za wyrozumialosc bo niektorzy nie rozumieja ze nie kazdy motocyklista zna sie na mechanice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors2005 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Przed sezonem chcę wymienić opny w prosiaku. Obecnie jeżdżę na Metzelerach ME 880 Marathon. Pytanko brzmi kupić takie same czy też polecacie coś innego? Na czym wy jeździcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Metzelery najlepiej się kleją do asfaltu ale tez sa najdroższe i najszybciej się zużywają. Ja jeźdzę juz drugi raz na Bridgestone 240/55/17 i jestem zadowolony. Mniej się zużywa wyraźnie i jest deko wyższa przez co rośnie komfort. Z przodu mam też Bridgestone. Sa jeszcze do wyboru na tył AVON-y ale ich nie znam to nie podpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Jeżeli robisz nie więcej niż 2-3 tyś km rocznie to metzeler będzie ok wystarczy na 3-4 sezony spokojnej jazdy w najwyższej jakości.nawiązując do opon to mam pytanie czy istnieją profesjonalne wyważarki tylko do motocykli, bo ja wymieniałem oponę z tyłu w zeszłym sezonie i była to droga przez mękę. Najpierw opona stara nie chciała zejść z felgi (maszyna nie chciała uciągnąć) a potem wyważarka samochodowa z przystawką do motocykli uznała że koło jest za ciężkie i wpadała w drgania (1 godzina na wyważenie poszła ) Do dzisiaj nie jestem przekonany o prawidłowym wyważeniu tego koła. Sumując warto poszukać profesjonalnego serwisu motocyklowego bo to tylne koło jest trudne do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra888 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam. Osobiście jezdziłem na Metzelerach,teraz na Avonie, i w mojej ocenie Avon troszkę lepiej się klei. Na metzu zrobiłem około 12tys, a z tego co obserwuje Avon też tyle wytrzyma a kupiłem go na oponeo za 782 zł i to świeżutką bo miała jakieś 2 miesiące od daty prod. Spróbuje na nastepnej zmianie Bridgestone i bede miał pełen obraz :)Co do zmiany hmm....musiałeś kolego trafić na niezbyt rozgarniety warsztat skoro takie problemy ze zmianą opony.W kwesti wyważenia myśle że pierwsze miejsce zajmuje wyważanie wyważarką statyczną, a z tego co pisałeś wnioskuje że wyważałeś dynamiczną. Ale moze ktoś ma inne zdanie na ten temat.Pozdrawiam całe forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dobra opinia o Avonie, trzeba chyba następna gumke kupić u nich. Nie wiem czy wystarczy mi ta co jest na najblizszy sezon. Zwykle robie jakies 10tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.