Acek Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witaj Michol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra888 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witaj w naszych szeregach kolego Michol. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Czy ma może ktoś lub ma możliwość zrobić zdięcie dolnego tryba rozrządu, bo na moim nie ma znaku do ustawienia rozrządu. Ale idzie się doliczyć na którym zębie ma być bo jest wycięcie na klin wału. Dlatego jak ma ktoś to bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ogarnołem temat ze znakami na kole rozrządu są one nad kołem na przeciwwadze wału korbowego, klin wału na trybie też pokazuję to miejsce. Dołączam fote żeby inni też mogli zerknąć. Mam jeszcze pytanie jeśli ktoś zmieniał łańcuch rozrządu to gdzie kupowaliście bo nie mogę namierzyć żadnego sklepu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 mam dwa pytania do kolegów.1. wymiana oleju w lagach: liczy się przebieg czy lata (podobnie jak płyn cham.)2. regulacja zaworów: czy jest sens żeby robił to autoryzowany serwis czy poradzi sobie dobry mechanik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Z regulacją zaworów powinien dać sobie rade mechanik, budowa jest prosta więc nie powinno być problemu, zresztą na forum jak dobrze pamiętam jest opisane jak to zrobić. A w serwisie to raczej ceny nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wszystko pięknie, tylko regulacja jest poprzez płytki. Skąd je wziąć. PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja płytki kupiłem w sklepie z częściami do samochodów, pasują od jakiegoś forda, ważne żeby miały średnicę 25mm. Płaciłem coś ok 12zł za sztukę.A i na aledrogo też widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 a pytanie pierwsze ? co koledzy sądzą ? czy to trudny zabieg do samodzielnego wykonania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Dwa razy to robiłem w prosiaku. Opisałem na forum dość dokładnie, można znaleźć i poczytać. Zrobiłem sobie prosty przyrząd do wyciagania płytek bez zdejmowania wałków. Dla mnie to juz proste ale na początku było gorzej. Pierwszy raz na Rockecie miałem do czynienia z płytkowymi zaworami. Wcześniej robiłem wiele razy zawory w Kawasaki ale regulowane śrubowo. Ja wkładałem płytki od TOYOTY, pasują. Właściwie najgorsze teraz to dla mnie dokopac się do silnika od góry. Wnerwia mnie też usuwanie pasty uszczelniającej dekiel i czyszczenie wszystkiego uważając żeby nie wpadło nic do silnika. Można zrobić jak się ma pojęcie i narzędzia. Ryzyko jednak jest spore, że się coś nie uda. Można zniszczyć coś i będzie bolało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Cześć. Z wymianą rozrządy sobie poradziłem wszystko działa jak należy. Mam tylko takie pytanie bo doszły mnie słuchy że po przebiegu 30-40 tyś km potrafią padać panewki na wale, wydaje mnie się to trochę dziwne ale niech się wypowiedzą więksi znawcy tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 z tymi panewkami to chyba bujda, nie spotkałem się z taką opinią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Ludzie różne bzdury gadają, przejmować się tym - bez sensu. Ja też nie słyszałem nic o panewkach i nikt tu o tym nie pisał. Pisali za to o innych przypadłościach wiec gdyby cos sie działo z panewkami to by tu o tym było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzęki za odpowiedzi. Też mnie się to dziwne wydawało, bo przecież turbiny montują i wtedy dobiero są obciążenia na układ korbowy to panewy by siadały momentalnie. Tak więc wkładam to między bajki i będę się nadal cieszył użytkowaniem rocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra888 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Wesołych Świąt życzę wszystkim....................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.