staryb Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam mam małe pytanie chodzi mi o różny kolor-nagrzewanie kolektorow wydechowych, jeden z nich-pierwszy nagrzewa się mocniej - przejmować się czy nie? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) pierwszy tzn, ktory? Liczysz od chlodnicy czy od siedzenia? Ten najblizej chlodnicy powinien byc najchłodniejszy, to wynika z umiejscowienia silnika, pozostale podobnie gorące. Jesli masz odwrotnie to powinienes sie przejmować. Edytowane 28 Lipca 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staryb Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Ten od chłodnicy, zatem jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Jeśli to pierwszy za chłodnica jest bardziej gorący to dziwne. Powinno byc odwrotnie bo akurat ten ma najlepsze chłodzenie. Zawory sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staryb Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 nie nic jeszcze nie robiłem, nie sprawdzałem.... przejechane ma jakieś 7200 mil, chciałem zrobić przegląd po 10000 milach, coż moze bedzie trzeba zrobić szybciej? więc co zawory jako pierwsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Sprawdzałeś temp. tych kolektorów jakimś wiarygodnym termometrem czy tylko ci sie wydaje? U mnie po 10tys mil zawory były do lekkiej korekty. Zwykle na wydechu luzy rosna a na ssaniu maleją. Może u ciebie lekko poszły juz teraz ale sprawdz temp. porządnie zanim zaczniesz panikować. Wiarygodne jest sprawdzenie po dłuższej jeździe a nie na postoju. Coś mi sie nie chce wierzyć żeby w młodym motocyklu takie jaja były ale sprawdz jeśli masz podejrzenie. Ten pierwszy cylinder ma przed soba jeszcze łańcuch rozrządu więc jego ścianki nie są bezpośrednio chłodzone powietrzem. W zasadzie to go też troche blokuje. Zwykle najbardziej sie grzeja cylindry środkowe bo maja goraco z obu stron. Dla mnie to troche wygląda na szukanie dziury w całym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staryb Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki za rady:) młody ten to tak nie jest 2006 ale poobserwuje jeszcze i zobaczę, może faktycznie szukam dziury i jeszcze raz dzieki Edytowane 29 Lipca 2014 przez staryb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanatyk potworów Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Umiałby mi ktoś powiedzieć do czego jest oryginalna wtyczka schowana w manetce gazu przy rocketcie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) taki problem, podczas jazdy następuje przerwa w pracy silnika na ułamek sekundy i zapala się na chwilę kontrolka rezerwy paliwa po czym gaśnie i dalej jest ok, problem wystąpił 5-6 razy na dystansie 3 tys km, z czego 2 razy wczoraj na dystansie 150 km czyli jakby problem narastał. Nie jest to uciążliwe ale budzi niepokój i brak zaufania do maszyny. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez wsaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Wygląda na gubienie iskry ale równie dobrze takie cos może zrobić syf na przełączniku stopki. Wpadasz w jakąś dziurę i zanika zapłon. Tak czy inaczej szukanie igły w stogu siana. Jedno dla mnie jest pewne, że to błąd elektryki. Silnik musi mieć prąd i paliwo ale paliwo mi tu nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie jaki olej do przedniego zawieszenia 5w czy 10w. A jak by ktoś miał serwisówke najlepiej po polsku to bym prosił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mam serwisówke ale nie mam jak jej wysłać. Na maila nie wejdzie. Poszukaj na chomiku, jest na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie jaki olej do przedniego zawieszenia 5w czy 10w. A jak by ktoś miał serwisówke najlepiej po polsku to bym prosił.Podaj emaila to wyślę serwisówkę po angielsku i instrukcję po polsku. Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie jaki olej do przedniego zawieszenia 5w czy 10w. A jak by ktoś miał serwisówke najlepiej po polsku to bym prosił.Zalecany olej wg serwisówki to: Kayaba 01 oil (SAE OVV) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Wspinaker dzięki za odpowiedź, e-mail wysłałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 A ja wysłałem instrukcje :-)Napisz czy dotarły.PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.