Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno czesto przyczyną jest zabrudzony opiłkami metalowymi czujnik pod motocyklem w silniku. On jest od spodu kolo katalizatora. Trzeba go wykrecic i oczyscic. Wstawialem kiedys nawet fotki co i jak, dawno temu - poszukaj dobrze. W serwisie znowu mi mowili, ze trzeba ustawic dokladnie napiecie prądu na jakims innym czujniku pod bakiem gdzies. Nie pamietam od czego on byl dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

pewnie już gdzieś było, ale nie potrafię odnaleźć. Mam kłopot z wolnymi obrotami - są bardzo wysokie i się utrzymują. Po wyłączeniu z reguły wraca do normy, ale nie zawsze. Serwis jak na razie bezradny. Na początku regulował silnik krokowy, teraz coś gadają o sterowniku przepustnicy. Jak sobie radziliście, bo to podobno przypadłość powtarzalna w III?

W moim przypadku wiązało sie to z wymianą czujnika położenia przepustnicy - "Primary Throttle Position Sensor" , koszt 120 funtów z przesyłką + regulacja napięcia czujnika w serwisie. Z tego co czytałem i słyszałem w serwisie przypadłośc powtarzalna w sztukach wyposażonych w wadliwy czujnik. Po wymianie narazie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wiązało sie to z wymianą czujnika położenia przepustnicy - "Primary Throttle Position Sensor" , koszt 120 funtów z przesyłką + regulacja napięcia czujnika w serwisie. Z tego co czytałem i słyszałem w serwisie przypadłośc powtarzalna w sztukach wyposażonych w wadliwy czujnik. Po wymianie narazie spokój.

Mam niestety efekt odwrotny. Obroty nagle mi spadają tak, że silinik gaśnie. Jak zrobię Reset TPS z poziomu TuneECU to pomaga, ale nie na długo.

Zastanawiam się, czy to nie również ten czujnik. Gdzie go kupiłeś? Możesz podesłać linka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ksylo - Latałem kiedyś walcem ale przegrał we wszystkim z prosiakiem. Poszedł do Żyda.

 

Wracając do tematu. Mam od pewnego czasu u siebie identyczną sytuację co w Twoim. Odpowietrzyłem, sprawdziłem zaciski, wszystko gra. Zastanawiam się nad nową pompą Beringera, ale jako że klamki są razem z pompa to będzie to mocno kłopotliwe... U mnie klamka jest już na maks wychylona i zamyka mi sie do rączki a moto jedzie... Mam jakieś 15% hamulca na przodzie. Nówki klocki, nowe tarcze. Dziś jadąc do pracy miałem już słaba sytuację na światłach bo zatrzymałem się na środku skrzyżowania. No i jak masz Ty lub ktokolwiek inny jakieś pomysły to bardzo ładnie się uśmiecham.

 

Rozmawiałem z paroma osobami, mogą to być zapchane kanaliki w pompie. Generalnie wszyscy polecają rozebrać pompę przeczyścić pod ciśnieniem i wtedy będzie wiadomo.

 

witam blubi jak tam hamulec kupiłes pompe bo ja mam ten sam problem zhamulcem rozebrazłem pompę i są rysy chcę kupić nową.Masz jakiś namiar i ile kosztuje,nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by kogoś interesowało to w tym temacie http://www.sprint.fora.pl/zloty-spotkania-imprezy-torowanie,13/zlot-forumowy-2013,365.html

organizowane jest spotkanie Triumph - owiczów. Miejsce Skorzęcin (ok. Gniezna Poznania) termin 6-8 wrzesień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam niestety efekt odwrotny. Obroty nagle mi spadają tak, że silinik gaśnie. Jak zrobię Reset TPS z poziomu TuneECU to pomaga, ale nie na długo.

Zastanawiam się, czy to nie również ten czujnik. Gdzie go kupiłeś? Możesz podesłać linka?

 

Czujnik kupiłem tam: http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=38392

Może trzeba tylko podregulować tego TPS'a? Po wymianie czujnika w serwisie jeszcze regulują ten czujnik a zarazem obroty.

 

Jak by kogoś interesowało to w tym temacie http://www.sprint.fora.pl/zloty-spotkania-imprezy-torowanie,13/zlot-forumowy-2013,365.html

organizowane jest spotkanie Triumph - owiczów. Miejsce Skorzęcin (ok. Gniezna Poznania) termin 6-8 wrzesień

Chętnie bym pojechał ale w tym czasie będę prawie na zlocie nad Faaker See.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czujnik kupiłem tam: http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=38392

Może trzeba tylko podregulować tego TPS'a? Po wymianie czujnika w serwisie jeszcze regulują ten czujnik a zarazem obroty.

Póki co tak zrobiłem i juz trzeci dzień jest dobrze, więc może się obędzie bez kupowania. Miałem napięcie 0,72 V, czyli graniczne (wg instukcji 0,7 +- 0,02). Jak ustawiłem dokładnie 0,7 to jest Ok. Będę czekał i jakby co to napiszę na forum. Swoją drogą super, że mamy TuneECU :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przypominam już od piątku zlot motocykli Triumph !!!! Pogada ma byś super więc się zbierajcie, wymiana doświadczeń na żywo bezcenna!

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163693-zlot-motocykli-triumph-skorzecin-6-8092013/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam.

Koledzy mam problem z rocketem , mianowicie po przejechaniu ok 80-100 km zaczyna wariować. Przy jeździe do 2000 obr w momencie dodawania gazu to najpierw zamula, szarpie a zachwilę dopiero zaczyna jechać , po przekroczeniu 2000 obr to zaś trzyma ok 3000 -3500 obr , po czym muszę go zgasić i na nowo zapalić i jest ok ale do puki nie przekroczę 2000 obr. Serwisy Triumpha rozkładają ręce bo nie ma błędu.

 

Ratujcie !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi strasznie dziwnie. Powiedz mi czy nie masz efektu pływającego sprzęgła? Czyli że łapie Ci sprzęgło tylko na określonej ilości obrotów? Może to oznaczać że masz zgrzane sprężyny dociskowe. No i oczywiście wyczyść nasz ukochany czujnik pod silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi strasznie dziwnie. Powiedz mi czy nie masz efektu pływającego sprzęgła? Czyli że łapie Ci sprzęgło tylko na określonej ilości obrotów? Może to oznaczać że masz zgrzane sprężyny dociskowe. No i oczywiście wyczyść nasz ukochany czujnik pod silnikiem.

ze sprzęgłem jest ok , bo jak już złapie obroty to tak ciągnie do przodu , że ciężko go wyhamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na pierwszy rzut wykręć i wyczyść dokładnie ten czujnik spod silnika. Zobacz czy jest dobrze zaizolowany, może coś ma przetarte? U mnie zaczepiłem dołem silnika o krawężnik i wyrwałem sobie częściowo jeden przewód ( są dwa w gumowym pancerzu ) polecam dokładnie sprawdzić kable i zaizolować porządnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...