słoma Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 czytam wasz wątek z zazdrością , bo coś bym grzebnął w silniku , coś naprawił , coś dokręcił , a tu tylko jeżdżę i nic :( pozdrawiam rakietowców :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Faktycznie słoma, podbudowałeś się. Rockety wcale nie są jakieś awaryjne. Moj problem to przypadek a Hondy tez trafiaja do naprawy, jak wszystko. Poza tym ten twój smok pali dwa razy tyle co Rocket, niestety. Kiedys brałem go pod uwage ale przegrywa w kilku znaczących kwestiach i padło na prosiaka. Mimo problemów z hamulcem bym sie nie zamienił na twojego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 (edytowane) @Ksylo - Latałem kiedyś walcem ale przegrał we wszystkim z prosiakiem. Poszedł do Żyda. Wracając do tematu. Mam od pewnego czasu u siebie identyczną sytuację co w Twoim. Odpowietrzyłem, sprawdziłem zaciski, wszystko gra. Zastanawiam się nad nową pompą Beringera, ale jako że klamki są razem z pompa to będzie to mocno kłopotliwe... U mnie klamka jest już na maks wychylona i zamyka mi sie do rączki a moto jedzie... Mam jakieś 15% hamulca na przodzie. Nówki klocki, nowe tarcze. Dziś jadąc do pracy miałem już słaba sytuację na światłach bo zatrzymałem się na środku skrzyżowania. No i jak masz Ty lub ktokolwiek inny jakieś pomysły to bardzo ładnie się uśmiecham. Rozmawiałem z paroma osobami, mogą to być zapchane kanaliki w pompie. Generalnie wszyscy polecają rozebrać pompę przeczyścić pod ciśnieniem i wtedy będzie wiadomo. Edytowane 12 Lipca 2013 przez blubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 WitamPowoli przymierzam się do zmiany motocykla, jedną z opcji jest rocket. Zastanawiam się, czy facet o wzroście 170cm, nie jest zbyt nikczemnej postury do tej maszyny? Czy nie będę na nim wyglądał jak dziecko?PozdrawiamArek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 WitamPowoli przymierzam się do zmiany motocykla, jedną z opcji jest rocket. Zastanawiam się, czy facet o wzroście 170cm, nie jest zbyt nikczemnej postury do tej maszyny? Czy nie będę na nim wyglądał jak dziecko?PozdrawiamArekMały facet musi mieć coś dużego :-)Poważnie, to jak chcesz się przymierzyć to zapraszam do mnie. Też jestem z Wielkopolski. Złotniki koło Poznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Nic nie poradzę, że podobają mi się duże motocykle :biggrin: Dzięki za propozycję. Motocykl będę zmieniał w przyszłym roku, a triumph jest jedną z opcji.Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Blubi, wczoraj znalazłem rozwiazanie problemu z hamulcem. Okazuje sie, ze przyczyna jest nie w pompie. Ja juz w pompie wymienilem wszystko co mozna i nic to nie dało. Wczoraj pojechalem do mechanika i zaczelismy kombinowac. W koncu on zdjal zaciski i sprawdzil jak chodza tłoczki. Wysunal je wiec sporo i wsunal znowu. Zalozyl zaciski i nagle cud. Jade a hamulec zupelnie inny. Zadzwonilem do niego, ze nie wiem jak to sie stalo ale po tej prostej operacji naprawilo sie. Nie jest to jeszcze moze ideal ale na prawde w polowie klamki blokuje koło a wczesniej dociskalem do manetki a motor dalej sunął. Zakupilem wiec na e-bay zestaw naprawczy do zaciskow bo spodziewam sie, ze trzeba to zwyczajnie wymienic i wtedy bedzie malina. Kupiłem to na oba zaciski od razu: http://www.ebay.co.uk/itm/Triumph-Rocket-III-Rocket-3-all-models-Nissin-front-brake-caliper-seal-kit-/150973411089?ssPageName=ADME:L:OC:PL:3160 Proponuje ci zrobic to samo a na poczatek sam sie przekonaj robiac to samo z zaciskami. Zdejmij wysun tłoczki, moze przeczysc jak masz odpowiedni preparat i załóż znowu. Powinno sie poprawic. Jesli bedzie lepiej zakup zestaw naprawczy, wyczysc wszystko i wymien. Ja juz kupilem i czekam na przesylke. Nie masz co dzwonic po Polsce za tym bo tego nie ma u nas nigdzie a nawet jak bedzie to jeszcze droższe. Wczoraj sprawdzilem Intercars i cała baze dilerów Triumpha - ni kuta tego nie mają. Swoja droga to niezły obciach, ze nie maja tak podstawowaj rzeczy jak komplety naprawcze. Zaplacilem kolesiowi za operacje 10zł i warta byla kazdego wydanego grosika :) Podwiń rekawy i zabieraj się do zacisków. Siema... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kangur Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 witam wszystkich, jeśli któryś z Was posiada fabryczny alarm w swym pieszczochu to czy mógłby mi napisać jak się go instaluje....?? Jest pod zbiornikiem jedna kostka ze zworką, podłączyłem alarm i on działa lecz przy alarmie jest jeszcze jeden kabel z małym włącznikiem, - czy ten włącznik gdzieś się podłącza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutasnww Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Panowie, czy takie zachowanie jest normalne?Jadąc na dwójce puszczam całkowicie gaz, prędkość 40km/h i jak dodaję gazu czuć szarpnięcie a nie płynne przyśpieszanie. Nie jest to jakieś mocne szarpnięcie ale gdy ma miejsce na ciasnym zakręcie jest to trochę denerwujące. Proszę o Wasze spostrzeżenia w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 (edytowane) Tak jest to normalne. Rocket nie lubi takich prędkości, szczególnie na 2 biegu. To szarpnięcie to reakcja wału kardana. Pół sprzęgło i wyższe obroty. Edytowane 19 Lipca 2013 przez jeszua do ogłoszeń handlowych jest giełda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 @Ksylo - Latałem kiedyś walcem ale przegrał we wszystkim z prosiakiem. Poszedł do Żyda. Wracając do tematu. Mam od pewnego czasu u siebie identyczną sytuację co w Twoim. niedługo to z właścicielami HD będziecie o prymat bezusterkowości "walczyli" :) pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 W dupie mam takie zawody. Trolujesz słoma, nie rób z siebie łoma. Twoje zaczepki rodem z piaskownicy trzeba najwyraźniej olac jak kiedys pewnego łysego barana co podobnie sie chciał tu zabawiać i dowartościowywać. Daj se spokój bo ja kończe z reagowaniem na ciebie i lecisz w ignorowanych za kolejny taki pseudopost w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 pewnie ,że podpuszczam , bo co innego robię? ,wakacje są , ale ty jak mały Kazik dałeś się podpuścić i nóżkami tupać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 pewnie ,że podpuszczam , bo co innego robię? ,wakacje są , ale ty jak mały Kazik dałeś się podpuścić i nóżkami tupać . Jak takiś motocyklista to wsiądź na maszynę i kilometry nawijaj na koła a nie dowartościowujesz się na forum większych od siebie. My jakoś nie zaglądamy na forum walców by ponabijać się z ich właściwości jezdnych i śmiesznego ograniczenia prędkości. Lubię te maszyny i mam do nich szacunek. Tobie najwyraźniej zabrakło szacunku do naszych maszyn. Idź się bawić w zaczepki gdzie indziej. Nie potrzebujemy tu takich jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avocado Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam, pewnie już gdzieś było, ale nie potrafię odnaleźć. Mam kłopot z wolnymi obrotami - są bardzo wysokie i się utrzymują. Po wyłączeniu z reguły wraca do normy, ale nie zawsze. Serwis jak na razie bezradny. Na początku regulował silnik krokowy, teraz coś gadają o sterowniku przepustnicy. Jak sobie radziliście, bo to podobno przypadłość powtarzalna w III? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.