Ksylo Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Ale ty nudny i namolny typ jestes. Wywala sie takiego drzwiami to wlazi oknem i truje dupe...... Wygrzewanie lekieru w komorze bezpyłowej ( bo to twoja "metoda piecowa" buehehehe) w temp. 70C nie czyni go zaroodpornym. Kolektory wydechowe maja znacznie wyższe temperatury i taki lakier tego nie wytrzyma, "geniuszu". Prosiłem, zebys nie pisał do mnie ale z toba jak z mułem ( i to dennym), nic nie dociera. Zanim zaczniesz mnie dzieckiem nazywac to sprawdz sobie ile masz lat bobasku a ile ja. Zniknij z mojego zycia wreszcie.... PS: Zrob sobie wycieczke do firmy robiacej wydechy i sprawdz czy maja tam młotki i wiertarki. Jak znajdziesz to się jednym mocno walnij w swój łysy baniak ......a znajdziesz na pewno. Bandazem to sobie owin głowe jak już się tym młotkiem walniesz, kolektory to mozna owinac taśmą termoodporną a nie bandazem. Edytowane 20 Marca 2012 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ksylo, On nas poprostu lubi, tylko nie wie jak to powiedzieć. Nieśmiały trochę jest :blink:! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Trochę pojeździłem dzisiaj, niestety wyczyszczenie czujnika nie pomogło na obroty. W dalszym ciągu (czasami) rosną do około 2000. Jednak serwis. Zdecyduję się na Katowice, chyba że macie jeszcze jakiś pomysł. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) To wiecej pomyslow na to nie mam. Pozostaje ci serwis. Ja dzisiaj wreszcie tez pojezdzilem. Wydechy pomaluje ale jak troche pojezdze, jutro Sandomierz. Zrobilem kilka fotek lepszych. Teraz wyglada tak: Edytowane 23 Marca 2012 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Super wygląd, czarny to jest to. Gdzie zdobyłeś spojler pod silnik? Widziałem takie na e-bayu, ale koszt ok. 1000zł. I jeszcze jedno: lampy i obudowy liczników okleiłeś czy pomalowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Pług kupiłem lekko uszkodzony za 170 zeta + przesylka z Anglii, zywica epoksydowa i szpachla go naprawila. Pomalowałem i jest OK. Zegary mam oklejone carbonem a lampy pomalowane..........ale chyba lampy tez okleje :) . Dzisiaj na trasie mi 9999 pykneło na zegarku, to jakies 16tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperak Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Hej.. Slicznie wyglada czarny... faktycznie te wydechy jak bedą na czarno to juz bedzie komplet. jeszcze jedno małe sprostowanie chyba co do intencji Łysego... Na moje oko pisząc o malowaniu piecowym miał na myśli proszkowe tam mamy kilkaset stopni i faktycznie proszkowo to bedzie dobrze trzymać. i do tego bedzie czarny matt... To tylko tak w kwesti zrozumienia intencji niewiem czy dobrze ale tak podpowiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Może i tak...........nie zmienia to faktu, ze rozmowe z nami zaczal od wrzucania kazdemu, puszenia sie forsą jak indor i wkurw!@#$%^&*((*&^%$$# wszystkich. Nie wiem po co i na co liczył, nie rozumiem takich ludzi. Na dodatek wypisywal mi jeszcze niewybrednie na priv. Za stary jestem na takie glupoty, w dupie mam takie gadki i jego samego. Nie jestem tu zeby sie wnerwiac, wystarcza mi reszta zycia w stresach. Mam duzo powazniejsze problemy niz zajmowanie sie tym czy innym pajacem a motocykl i cala otoczke w kolo niego mam zeby sie tym cieszyc i relaksowac a nie wku#$%^&*(*&^%%&. I to by bylo na tyle. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Piotruś, na boks se popatrz... :icon_mrgreen: Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) Własnie wlaczyłem Czesiu i sie skończyło............ ale ładny nokaut w wykonaniu Polaka ;) . ...............Co do prosiaka to musze przyznac, ze po wyjeciu tych przepustnic chyba jeszcze bardziej zapi$%^*&*&^. Odkrecam i idzie jak wiertarka, piekne uczucie :) .......................jeszcze tylko zeby ta benzyna nie byla taka droga :banghead: . PS: Kilka fotek z dzisiaj http://bikepics.net/members/xylo/06rocketiii/default.asp?i=2370735&s=0 . Edytowane 25 Marca 2012 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 No, Szpila dobrze zmiażdżył :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Hej.. Slicznie wyglada czarny... faktycznie te wydechy jak bedą na czarno to juz bedzie komplet. jeszcze jedno małe sprostowanie chyba co do intencji Łysego... Na moje oko pisząc o malowaniu piecowym miał na myśli proszkowe tam mamy kilkaset stopni i faktycznie proszkowo to bedzie dobrze trzymać. i do tego bedzie czarny matt... To tylko tak w kwesti zrozumienia intencji niewiem czy dobrze ale tak podpowiadam.słuszna uwaga :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmro Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam Wszystkich, chciałem się przywitać z Wszystkimi. Od maja 2009 posiadam TRIII w wersji Classic rocznik 2007 sprowadzony ze Stanów. Przedtem była Volusia i Simson Avo. W swoim TRIII niewiele pozmieniałem: sakwy + dorabiane własnoręcznie stelaże, gmol, szyba kupiona w stanach w Clearview Windshields + dorabiany stelaż szyby + oryginalne klamry Triumpha. Moto używam głównie do turystyki i dłuższych wypadów jednodniowych ponieważ niestety nie mam zbyt wiele czasu na jeżdżenie (wiecie jak jest: żonka, małe dzieci i te sprawy) Przeczytałem uważnie cały wątek i cieszę się bo dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Najbardziej interesuje mnie wątek usunięcia dodatkowych klap, wgrania nowego soft'u oraz usunięcia skrzynki z bebechami na wydechu. Mam pytanie do fachowców, a widzę że kilku dobrych tu jest:Zrozumiałem że usunięcie dodatkowych klap na dolocie wystarczy żeby moto był żywszy i nie powoduje żadnych problemów ze strony elektroniki/silnika ?A może lepiej od razu wgrać nowy soft z otwartymi klapami na 100% ale nadal bez wymiany bebechów na wydechu ?? Jest taki soft, który nadaje się w przypadku gdy nic nie ruszamy z bebechami na wydechu? Efekt lepszy niż tylko usunięcie klap ?Czy zastąpienie puszki pod silnikiem na wydechu trójnikiem bez rozwiercania lub wymiany tłumników powoduje konieczność zmiany soft'u? Wiecie, może to zabrzmi głupio ale jakoś strasznie nie zależy mi dużo głośniejszym wydechu (a mam oryginały założone), może dlatego że zdarza mi się spędzać po 10 h w ciągu dnia na moto, ale mógłby być trochę bardziej basowy. Jaki będzie efekt tylko wywalenia puszki? Moc? Brzmienie z oryginalnych wydechów? Elektronika to łyknie?Czy wydechy z Roadstera + puszka pasują do Classica? Chodzi o wszystkie mocowania i w ogóle ?Jakbyście krótko wypowiedzieli się w temacie byłbym wdzięczny. Aha z innej beczki ? Wymieniliście może płyn chłodzący? Jakieś wskazówki jak się za to zabrać i na co zwrócic uwagę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) Witamy kolegę niezwykle serdecznie :) No więc po kolei- różnych programów sterujących pracą silnika jest do wyboru do koloru. Jeśli chodzi o tzw. secondaries, drosselklappen, tudzież dodatkowe przepustnice to zrób jak uważasz- są programy, przy których teoretycznie są one otwarte cały czas na 100%. Ja wolę żeby tam ich nie było. U nas na forum masz wielu specjalistów od softu, którzy tworzą nawet swoje mapy zapłonowe, o ile dobrze pamiętam Esperak coś tworzył. Jeśli chodzi o mnie to podjeżdżam do ASO w Krakowie i mówię co mi mają wgrać, płacę bułę i do domu. Na tym się kończą moje kontakty z ASO :DSprawa wydechu- ja na początku jeździłem na fabrycznych tłumikach z pustym czwórnikiem- motocykl wciąż pracował raczej cicho, jednak w końcu basior z wydechów stał się słyszalny. Z zewnątrz np. dało się słyszeć sapanie zasysanego do tłumików powietrza przy hamowaniu silnikiem, albo gdy silnik schodził z obrotów. Również w czasie jazdy oprócz odgłosów mielenia wałków rozrządu i skrzyni biegów w końcu dało się słyszeć ciche porykiwanie z tłumików. Na wyższych obrotach brzmiało to nawet trochę jak silnik V4, który znam z Magny. Po miesiącu mi się znudziło i przewierciłem wszystkie 3 tłumiki i teraz chodzi znacznie głośniej, ale jeszcze nie na tyle, żeby ludzie mdleli, a kury stawały się bezpłodne. Obecnie ciężko jest znaleźć coś do czego można porównać brzmienie Krokieta- bucząco-warczący bas coś pomiędzy V8 big blockiem, a gwiazdowym silnikiem lotniczym. EDIT: Po wymianie puszki katalizatora na czwórnik wgrałem odpowiedni soft i to samo zrobiłem po przewierceniu tłumików. Miałem wrażenie, że wywalenie puszki i wsadzenie czwórnika dało trochę lepszą reakcję na gaz i ciut więcej mocy przy średnich obrotach. Edytowane 27 Marca 2012 przez Tapir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmro Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Witamy kolegę niezwykle serdecznie :) No więc po kolei- różnych programów sterujących pracą silnika jest do wyboru do koloru. Jeśli chodzi o tzw. secondaries, drosselklappen, tudzież dodatkowe przepustnice to zrób jak uważasz- są programy, przy których teoretycznie są one otwarte cały czas na 100%. Ja wolę żeby tam ich nie było. U nas na forum masz wielu specjalistów od softu, którzy tworzą nawet swoje mapy zapłonowe, o ile dobrze pamiętam Esperak coś tworzył. Jeśli chodzi o mnie to podjeżdżam do ASO w Krakowie i mówię co mi mają wgrać, płacę bułę i do domu. Na tym się kończą moje kontakty z ASO :DSprawa wydechu- ja na początku jeździłem na fabrycznych tłumikach z pustym czwórnikiem- motocykl wciąż pracował raczej cicho, jednak w końcu basior z wydechów stał się słyszalny. Z zewnątrz np. dało się słyszeć sapanie zasysanego do tłumików powietrza przy hamowaniu silnikiem, albo gdy silnik schodził z obrotów. Również w czasie jazdy oprócz odgłosów mielenia wałków rozrządu i skrzyni biegów w końcu dało się słyszeć ciche porykiwanie z tłumików. Na wyższych obrotach brzmiało to nawet trochę jak silnik V4, który znam z Magny. Po miesiącu mi się znudziło i przewierciłem wszystkie 3 tłumiki i teraz chodzi znacznie głośniej, ale jeszcze nie na tyle, żeby ludzie mdleli, a kury stawały się bezpłodne. Obecnie ciężko jest znaleźć coś do czego można porównać brzmienie Krokieta- bucząco-warczący bas coś pomiędzy V8 big blockiem, a gwiazdowym silnikiem lotniczym. EDIT: Po wymianie puszki katalizatora na czwórnik wgrałem odpowiedni soft i to samo zrobiłem po przewierceniu tłumików. Miałem wrażenie, że wywalenie puszki i wsadzenie czwórnika dało trochę lepszą reakcję na gaz i ciut więcej mocy przy średnich obrotach. Tapir dzięki za podzielenie się Twoimi spostrzeżeniami. Powoli krystlizuje mi się kolejność mojego postępowania czyli: na pierwszy ogień pójdą przepustnice, potem dorobienie czwórnika zamiast puszki + wgranie softa. Potem zobacze co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.