Ksylo Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) Zrób fote jak z tym filtrem rozegrałes sprawe. Jaki ten filtr kupiłes dokładnie? Ja własnie dzisiaj składałem te rurki plastikowe po zamknieciu rozrządu. Z zaworami troche sie pier......... i troche sobie wałek spier............ ale w sumie to olewam, najwyzej na następny sezon przy regulacji wymienie jeden wałek. Robiliscie juz zaworki? PS: Ma ktos długie wiertło do metalu pożyczyć bo mi moje nie siega, tak z 60cm? Edytowane 8 Lutego 2012 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Wiertło daj do pospawania.Do takiej operacji wystarczy dospawać kawałek pręta i po bólu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperak Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Z filtrem prosta sprawa wywalasz te kanały przykręcone od spodu do siedzenia. W starych chyba są na nitach w Roadstarze są na śrubki. Filtr na allledrogo do R3 masz koszt około 300 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ksylo co Ty dokładnie zrobiłeś wałkowi rozrządu? Pytam się, bo może trzeba na coś bardzo uważać- wałki rozrządu wyciągam z kumplem dopiero ok. poniedziałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja wałków nie wyciągałem a tu masz cały temat o tym: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/151413-plytkowa-regulacja-zaworow-wyciaganie-plytek-triumph-rocket-iii/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucky_nitrox Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 witam wszystkich Esperak - ile kosztowało przerobienie obu siedzień i obszycie ( rozumie że skórą :biggrin: )? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esperak Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 okolo 350zł za oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam wszystkich, Krokiet został dzisiaj odpalony :) Jutro mała kosmetyka jeszcze- muszę dolać trochę płynu chłodzącego, pojeździć trochę i ponownie sprawdzić poziom oleju w zbiorniku. Odpowiednie układanie wiązek kabli i wężyków pod bakiem prawie doprowadziły mnie i kolegę do łez, ale w końcu się udało :DKrokiet stał 3 miesiące z odkręconymi wszystkimi trzema korkami spustowymi, więc olej spłynął z niego do sucha. Dlatego po odpaleniu denerwowała kontrolka od ciśnienia oleju, ale w końcu po 15 sekundach zgasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Z takiej okazji to i ty powinienes sobie dolac troche płynow........materialu nie załuj bo tez ci sie kontrolka zapali :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Cześć. Mam pytanie: czy ktoś ma problem z obrotami, oczywiście w TRIII? Jeżeli tak, to jak sobie poradził? Jestem pierwszy raz na forum i z góry przepraszam za błędy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Problem z obrotami jest rozwiazany tu http://www.r3owners.com/content.php?120-New-High-Idle-Fix . Trzeba wyczyscic ten czujnik w misce olejowej z opilkow metalowych. Jak ci link nie zadziala to musisz sie zarejestrowac na tym forum. Jest ten problem opisany z fotkami. Podobno czesty problem przy wiekszych przebiegach i latwo go rozwiazac tylko trzeba wiedziec jak. Good Luck. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Dzięki za info. Będę musiał zalogować się. W serwisie poinformowali mnie coś o akcji serwisowej w tym temacie, wczytywaniu nowej mapy i takich tam podobnych. Zastanawiałem się, czy za to nie odpowiadają przepustnice otwierane silniczkiem krokowym, te które można wykręcić. Poza tym mam problem, TR lekko ucieka w lewo, nie jest to męczące, ale jednak. Niestety u nas nie ma motocykli niewypadkowych, chyba że w salonie. Sprzedający używki (koledzy???) różnie definiują słowo "wypadek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Nie filozofuj już tyle, wykręć to, oczyść, wkręć i będzie dobrze. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapir Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Witam wszystkich, No więc tak- w moim Krokiecie również doświadczyłem problemu z głupiejącymi obrotami. Motocykl czasem wchodził na wysokie obroty na jałowym biegu zaraz po odpaleniu czasami wyjąc na 3000 rpm przez 2 sekundy. Również w czasie jazdy po puszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem obrotomierz zatrzymywał się na 1500 rpm, co powodowało zjawisko w stylu tempomatu- motocykl zamiast hamować silnikiem utrzymywał stałą prędkość przez paręnaście sekund :) Czasami tak zachowują się silniki przy braku paliwa, ale w moim przypadku to nie była kwestia zasilania, lecz zapłonu. Wyczyściłem czujnik, o którym pisze Ksylo (bodajże zawiaduje kątem wyprzedzenia zapłonu- przy zanieczyszczeniu opiłkami jest zbytnio wzbudzany i czasem zbytnio przyspiesza zapłon powodując wzrost obrotów) i problem zniknął. Druga sprawa- jutro będę jeszcze wszystko testował, lecz na razie efekty grubego serwisu są obiecujące. Nowy łańcuch rozrządu (stary by wyciągnięty mniej więcej o długość całego jednego ogniwka, co miało wpływ na fazy rozrządu), odpowiednie luzy zaworowe (były zbyt duże- nawet pomiędzy 0,45 a 0,5 na wydechu) oraz sprzęgło EBC z twardymi sprężynami spowodowało, że motocykl nie ma dla mnie litości :) Wiadomo, że zużycie tych elementów jest stopniowe i nie powoduje nagłego spadku osiągów, ale gdy wszystko jest w końcu zrobione jak trzeba widać dużą różnicę. Przede wszystkim silnik lepiej pracuje przy stałym otwarciu przepustnicy (np. toczenie się przy 90 km/h) i burczy ładnie i równomiernie. Dodatkowo ryk z wydechów jest jakby mocniejszy (to samo zauważyłem już z resztą dawno temu nawet przy K 750 po przywróceniu odpowiedniego luzu zaworów), a co najważniejsze- Krokiet zyskał (może odzyskał?) moc przy wyższych prędkościach. Wcześniej od 160 km/h występowało pewne osłabienie i trzeba było trochę poczekać, żeby osiągnąć 2 paczki. Obecnie motocykl przyspiesza od 160 do 200 prawie tak samo szybko jak od 60 do 100, ciąg silnika nie słabnie :) Twardsze sprężyny sprzęgła nie powodują jakiegoś strasznego dyskomfortu, jednak je czuć. Dźwignię sprzęgła wciska się lekko, jednak przy puszczaniu czuć, że dźwignia coraz bardziej ciśnie na palce, żeby ją całkiem uwolnić. Gdy ktoś jest mało wczuty łatwo zdusić motocykl przy ruszaniu. Lutasnww- miałem kupę roboty i zamieszenia ostatnio- obejmy do szyby wyślę Ci w poniedziałek z samego rana, nie miałem jak wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxIII Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Czujnik już wyczyściłem. Niestety, za oknem deszcz i nie ma możliwości przetestować (wczoraj jeździłem - brakowało mi tego przez zimę). Efekt był dokładnie taki sam jak to opisuje Tapir. Przed sezonem mam w planie pomierzyć ramę w Bielsku, trochę mnie to martwi, ale nie za bardzo. To już mój drugi TRIII, miałem zamiar przesiąść się na Hayabusę (K9), ale mimo 200 koni odczucie mocy w Rokecie jest nie do zastąpienia. W swoim wymieniłem kierownicę na grubą 34mm, kierunki, mocowanie tablicy i jeszcze parę drobiazgów. Motocykl nabrał agresywności (trochę kosztem wygody, ale co się nie robi dla wyglądu :biggrin:). Cieszę się, że jest to forum i osoby znające temat, bo serwisy niestety głównie nastawione są na zysk. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.