arnie lee Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Cześć Panowie! :notworthy: Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km. Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII. Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5). Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów. Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi. Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum. Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji. Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink: Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy:Witam ponownie. Jaka jest odległość od Ciebie do mnie? Widzę, że jesteśmy jedynymi zainteresowanymi spotkaniem. Sobota, niedziela?Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich ! Edytowane 13 Czerwca 2016 przez arnie lee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam nowego koleżkę. Szkoda, że zacząłeś tak pechowo, ale widzę, że Cię to nie zraża, więc nadajesz się do dosiadania Rocketa.Podaj maila na priva to podeślę serwisówkę.Swoją drogą to już jakiś drugi przypadek czwórki, gdy do tej pory jedyne problemy pojawiały się z dwójką?Niezbadane są sekrety naszych Rocketów. PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Cześć Panowie! :notworthy: Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km. Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII. Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5). Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów. Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi. Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum. Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji. Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink: Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy: Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich ! Gratuluję determinacji. Czyli popieram post kolegi. Ale go nie zrobiłeś jeszcze? Chyba głupie pytanie bo zamawiasz graty w Liberty. Napisz, daj znać jak sobie poradziłeś. Jak będziesz po całej operacji to musimy się spotkać live:-) Nr do mnie znajdziesz. Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ja również chętnie się przyłączę do spotkanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 To co Panowie? Sobota, niedziela? Nr telefonów ułatwią kontakt. P.S.Do Spinakera: dałeś radę z tematami o których rozmawialiśmy? Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Jeśli o mnie chodzi to w ten weekend tylko sobota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 To co Panowie? Sobota, niedziela? Nr telefonów ułatwią kontakt.P.S.Do Spinakera: dałeś radę z tematami o których rozmawialiśmy?Wbrew pozorom Wspinaker, a nie Spinaker - ten dziwny twór słowny ma swoje uzasadnienie, ale o tym jak się kiedyś spotkamy :-)Z tematami poszedłem bardzo do przodu i mam nadzieję niedługo napiszę, ale muszę wszystko dopiąć do końca. Arni Lee, chętnie wyślę Tobie serwisówkę, ale musisz mi podać emaila. Mam też pytanie do Navigatora. Napisałem do Ciebie wiadomość i nic mi nie odpisałeś. PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Jeśli o mnie chodzi to w ten weekend tylko sobota.Ok. Mnie sobota ok. 15. Fajna knajpa jest Zajazd nad Wieprzem. Chyba,że masz inny pomysł. Ok. Mnie sobota ok. 15. Fajna knajpa jest Zajazd nad Wieprzem. Chyba,że masz inny pomysł. eee teraz zobaczyłem, że masz 180 do mnie. To może jakiś lepszy środek:-) drogi do mnie:-) ja np. do Garwolina mam ok. 100. Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnie lee Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Cześć Panowie,jak dla mnie Garwolin byłby miodowym wyborem, bo (pomimo problemu z 4 biegiem) jeżdzę dalej na bucu nie używając tego biegu :) Także muszę się tak prześlizgać na partyzanta do czasu, jak mi przyjdą graty z Liberty Motors. Ja do Garwolina mam jakieś 50km, a do "Zajazd nad Wieprzem niewiele więcej, więc obydwie miejscówki - są OK! PS Wspinaker - podesłałem swój adres @ na priv z prośbą o tą serwisówkę. Wielkie dzięki z góry za pomoc! Podaję swoje namiary: 881 255 445. Czekam na znak/sygnał! Czołem. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez arnie lee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ja do Garwolina mam jakieś 80 km. Ten zajazd jest jak patrzyłem niewiele dalej. Możemy spróbować się ustawić na jutro po południu. Co myślicie? Jest nas trzech, ale może jeszcze ktoś się podłączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Wszystko gut. Tylko przez forum raczej się nie umówimy. Tzn. my jesteśmy już wstępnie umówieni ok. 15. Myślę, że zajazd będzie najlepszy. Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnie lee Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Pany, zajazd mi pasi, godzina 15:00 rowniez. Ja bede na bombe! Moj telefon znacie jakby co. Do zobaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Panowie, bardzo przepraszam niestety nie będę mógł przyjechać. Plany mi się zmieniły i nie jestem w stanie tego odkręcić. To co miałem załatwić jutro muszę dzisiaj. Chyba, że możemy spotkać się jutro np. gdzieś około 10 00 przed południem. Jeśli nie to jeszcze raz sorry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coola1 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Cześć Panowie! :notworthy: Śledzę Wasze wpisy od początku. Kawał niezłej lektury. :clap: Od 3 lat chorowałem na RIII i w końcu "złożyłem się do strzału".Wersja Touring, rocznik 2010, kupiony od pierwszego właściciela, który wziął go w leasing z PL Dystrybucji, z Liberty Motors z Łodzi. Przebieg 27.000 km. Od 10 lat 'endurzyłem' najpierw na jamie: YZ250 2T, później na jamie: XTZ750 SuperTenere, aby następnie pohasać po asfalcie na nakedzie GSX1400. Wszystkie moto 'zdobią mój garaż', a od tygodnia do stada dołączył RIII. Moto nabyłem z prawdziwym przebiegiem: 27.000 km i po zrobieniu pierwszej trasy: 400km zmieliło mi czwórkę w skrzyni :angry:Trochę mam 'obejścia motocyklowego' i raczej zmieniał biegi, jak pisał kiedyś Ksylo, czyli: "zaczyna stopa i kończy stopa",nie przesadzając przy tym z używaniem sprzęgła, szczególnie na wyższych biegach (3-5). Objaw był taki, że skrzynia na czwartym biegu najpierw nie reagowała, dając efekt jakby "turbo dziury w silniku diesla".W pierwszej chwili myślałem, że już kończy się paliwo (i zacząłem szukać kraniku rezerwy, jak w XTZ750 :laugh: )ale później zaczęło szarpać moto i skrzynia zaczęła hałasować - dając potwierdzenie, że się stała miazga.Pozostałe (poza czwórką) biegi - są OK, także wróciłem do chaty bez ciśnień, "przeskakując' tą zmieloną czwórkę przy zmianie biegów. Także zaczynam przygodę z tym bucem od rozbełtania skrzyni i graty po woli zamawiam w Liberty Motors w Łodzi. Zdaje mi się i mam nadzieję, że zmieliło mi tylko tryb 7 lub 18 z załączonego schematu skrzyni i któreś łożysko:http://triumphparts.calmoto.com/p/Triumph__/Gear--output--4th-Eng-No-246088-gt/43479223/T1180061.html Rozgrzebię, upewnię się i zaraportuję zacnemu Forum. Zauważyłem, że kilku użytkowników już wypadło z forum i byłbym wdzięczny, gdybyście mnie Pany :rolleyes: poratowali - serwisówką i - kawałkiem instrukcji. Wiem, że kilku z Was trenowało temat skrzynki na własnej skórze, także podpowiedzi/ schematy, etc => bardzo mile widziane :wink: Pozdrawiam serdecznie wszystkich Hodowców Prosiaków ! :notworthy: Cześć Chopy, ja się zdecydowanie piszę na rundę do Lublina lub gdzieś w połowie drogi. Jestem spod Otwocka pod W-wą. Pozdrawiam wszystkich !Witam Kolegę Z doświadczenia proponuję uwzględnić również poz 19. Jeśli poszły kły to prawdopodobnie zębatka też ma dosyć . U mnie i kły i zębatki wyrobiły się na okrągło. Dla porządku wymienił bym wszystkie segery - wszystkie miały ślady pracy a koszt niewielki. Zastanów się również nad wymianą poz 36, 10, 33. 10 to układ podkładek sprężynujących a 36 i 33 to bieżnie dla układu. U mnie zmielona została 36 i niestety czekam na realizację kolejnego zamówienia :banghead: - a maleństwo rozbebeszone stoi drugi tydzień :sad: . Ja zamawiałem graty dopiero po wymontowaniu serducha, bo w trakcie rozbiórki mogą wyjść różne niespodzianki, a i tak nie ustrzegłem się drugiego zamówienia. Pamiętaj o uszczelkach. :excl: PozdrawiamTomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Gdyby ktoś był zainteresowany spotkaniem to 23 lipca będziemy z kolegą Grzegorzem z Lublina na akcji Motoserce w Sanoku. Póki co jest nas dwóch. O 12.00 jest tam parada, która wyrusza z rynku, no i oczywiście potem oddawanie krwi. Może to okazja by się zjechać w większym gronie Rocketów.Wiem, że punkt jest mało centralny, ale ja dojeżdżam tam z Poznania. Link do akcji: https://www.facebook.com/events/1212462785440184/ PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.