Ksylo Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Dzisiaj mi wymienili płyn znowu na nowy metoda cisnieniową, za pomocą jakiegoś urządzenia do tego. Nic to nie zmieniło. Jutro jeszcze założe nowe klocki co pewnie tez nic nie zmieni bo niby dlaczego by miało? Obecne klocki jeszcze nie są zdarte a pompa powinna pracowac tak samo niezależnie od grubości klocków. Najgorsze jest jednak to, że producent prosiaka wymyślił zintegrowanie pompy z przełącznikami. Tym samym nie można zmienić pompy na żadna inną. Sytuacja patowa. Lubie ten motocykl ale bez dobrych hamulców jest niebezpieczny, zbyt niebezpieczny..... :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Tak probnie przed noca napompuj przedni hamulec i dociagnij dzwignie jak najblizej do kierownicy po czym zczep trytytka.I tak zostaw na noc.Nastepnego dnia rano sprawdz hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Witam ponownie! Z nadejściem nowego sezonu "zarzucam wędkę" i ponownie proponuję spotkanie. Czy znalazłby się ktoś chętny? Gdziekolwiek. Kiedykolwiek. Czekam na rozwinięcie tematu. Przed nami 2 długie weekendy. Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Myślę że musisz zlokalizować usterkę - zaciski czy pompa. Ja osobiście kupiłbym pompę hamulcową z innego motoru byleby dało się zakręcić przewód hamulcowy i wtedy spróbować. To takie moje przemyślenie :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Rocket ma pompe zintegrowana z przełącznikami i ni kuta sie innej nie założy. Po wymianie klocków hamulec zrobił się znacznie lepszy. To znaczy hamuje dobrze ale klamke i tak sie dociśnie do manetki bez problemu. Sam już nie wiem, może ten typ tak ma. Hamulec działa w zasadzie dobrze i reaguje juz przy delikatnym nacisnięciu. Dziwi mnie tylko, ze nie robi sie bardzo twarda klamka przy dojsciu do manetki. Nie mam pojęcia, może taka pompe wymyslili zeby miec duży zakres dozowalności hamulca, zeby nie działał zero-jedynkowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A jak wyglądają przewody?Może warto pomyśleć o takich w oplocie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Rocket ma oryginalnie przewody w oplocie w układzie Y. Mimo to kilka dni temu wymieniłem przewody na nowe HEL-a , dwa bezpośrednio od pompy. Nie zmieniło to prawie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A zrobiles manewr o ktorym napisalem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Kiedys tak zostawiłem i wtedy to nie pomogło, ale wtedy zostawilem otwarty dekiel pompy jednak bez wcisnietej klamki. Ostatnio ci co mi odpowietrzali układ jeszcze dodatkowo tym podcisnieniowym urzadzeniem stwierdzili, ze to nie ma sensu bo na pewno nie mam zapowietrzone a można pompę uszkodzić. Takze teraz tego nie robiłem. Sam juz nie wiem kogo słuchać bo dostaje sprzeczne informacje. Hamulec jest znacznie lepszy niz był jednak nadal nie daje twardej klamki przy mocnym docisnięciu. Wciaz mozna ja dociągnąc do manetki bez dużego problemu chociaż podczas jazdy wystarczy delikatnie nacisnac żeby juz ostro hamował. Musze sie rozpędzić i dac ostro w hamlulec do końca, ciekawe czy Rocket zrobi stoppie? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanatyk potworów Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Wielkie dzięki za powitanie :biggrin: . Maszyna rzeczywiście budzi respekt. I to zarówno mój jak i otoczenia :biggrin: Chętnie bym się z Kolegami spotkał u JUNAKA w Międzychodzie, jednak w tym terminie śmigam na moto do Rzeszowa.Jeszcze bedzie okazja żeby się spotkać...sezon przecież dopiero się zaczął :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Jezeli klamla jest miekka to na bank jest gdzies powietrze.Sposob ktory ci podalem sluzy do samoczynnego odpowietrzenia ukladu i osobiscie stosowalem go kilka razy w swoich motocyklach przy duzych klopotach z odpowietrzeniem.Czy ten uklad jest jakos laczony tzn czy hamulce sa zintegrowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Chodzi ci o to czy układy przód-tył są jakoś połączone? Nie są i nie mam ABS-u. Zwyczajna pompka i dwa przewody w oplocie do zacisków dwutłoczkowych. Pisałem już ale jeszcze powtórzę. Wymieniłem dekiel pompy z uszczelką, zestaw naprawczy pompy, przewody w oplocie HEL, wszystkie uszczelki cylinderków, odpowietrzniki, gumeczki, srubki i podkładki, nowy jest płyn i klocki. Wszystko było wymyte płynem hamulcowym i od nowa złożone, nic nie cieknie. W tej sytuacji własciwie stara jest tylko obudowa pompy i zaciski z tłoczkami. Odpowietrzałem sam a później jeszcze dałem do serwisu na to ustrojstwo podciśnieniowe ale nic to nie zmieniło. Na koniec wymieniłem tez klocki dla świętego spokoju ale sytuacja jest jak pisałem. Motocykl hamuje ale klamka dochodzi do manetki nadal bez problemu. Nie ma też nic takiego co występuje przy zapowietrzeniu, że energiczne pompowanie klamki powoduje stwardnienie. U mnie jest cały czas tak samo miękka klamka. Myslisz Adamie, zeby spróbowac tego sposobu z otwarciem dekla pompki na noc z wcisnieta klamką? Myslalem o tym tylko ci w serwisie zasiali niepokoj, ze moge pompe w ten sposob uszkodzić. Szału nie ma z hamulcami wiec wolalbym nie zepsuc tego co jest...... Edytowane 31 Marca 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 a takie pytanie odnośnie tych hamulców, czy wcześniej miałeś twardy ten hamulec i nagle zrobił się miękki ? pytam bo sprawdziłem u siebie i też na postoju jak mocno nacisnę to klamkę dociągnę do końca ale hamulce podczas jazdy są bez zarzutu, powiedziałbym, że bardzo precyzyjnie reguluje się siłę hamowania właśnie przez to że jest miękki i nie ma naraz wyraźnego oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie pamietam jak było na początku ale w pewnym momencie prawie straciłem hamulec całkowicie. Zabiegi wymieniajace prawie wszystko i rózne operacje ruszania tłoczkami troche poprawiały sytuacje ale nie na długo. Obecnie mam hamulec silny niestety nadal dochodzi do manetki bez problemu. Sam juz nie wiem czy tak ma byc, taki jego urok, czy jest zwyczajnie zapowietrzony nadal? Piszcie jak to u was wygląda, może tak ma być? Czy w ogóle ktoś ma w Rockecie twarda klamkę? Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Niby w jaki sposob masz popsuc pompe zostawiajac ja ze scisnieta dzwignia ?Ja prawde mowiac nie wiem.Jeszcze jedno co mysle to ze twoja stara obudowa jest zuzyta i sa jakies przecieki plynu lub powietrza w srodku mimo nowych uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.