Artur Hary Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam mam pytanko,na koniec sezonu zaprowadziłem motorek do serwisu (nie można było zapalić go po dłuższej jeździe ,odpalanie było w ogóle coraz gorsze)okazało się że to zawory które były podparte.Wyregulowali, wyczyścili gaźnik bardzo ładnie palił na zimno na ciepło troszeczkę gorzej ale ogólnie było ok.Niewiele tym motorkiem już jeździłem prawie w ogóle i czasami zachodzę do garażu go przepalić ale mam problem odpalić go na zimno ,muszę dużo razy kopać aż zaskoczy czy to możliwe żeby się już rozregulował ,nie znam się na mechanice,serwis zasugerował mi że może być sytuacja że coś jest wyrobione i może nie trzymać regulacji zaworów . Napiszcie coś bliżej na ten temat co to może być ,zaznaczę że jak na razie jak już go odpalę to na ciepło pali dobrze . Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Na twoje pytanie jest milion możliwych odpowiedzi. Począwszy od złej techniki odpalania po kończący się silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Może kopie Ci się coraz lżej? Możliwe że zawory juz siadają całkiem i traci kompresjie. Ja bynajmniej tak miałem. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Niewiele tym motorkiem już jeździłem prawie w ogóle i czasami zachodzę do garażu go przepalić ale mam problem odpalić go na zimno ,muszę dużo razy kopać aż zaskoczy czy to możliwe żeby się już rozregulował Przepraszam ale po co to robisz? Jak nie chcesz się przejechać to nie odpalasz. Moto jest należycie dogrzane po ~20 min jazdy i w garażu takie odpalanie tylko niszczy Twój silnik. Nie odpalaj jak nie masz ochoty się przejechać a będzie ok. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 co rozumiesz przez slowo: 'rozregulował' ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Jezeli nie jezdzisz tylko "przepalasz" na krotko to niszczysz swiece, ktora nie moze osiagnac swojej temperatutry samooczyszczenia. Stad problemy z ponownym odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Hary Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Może kopie Ci się coraz lżej? Możliwe że zawory juz siadają całkiem i traci kompresjie. Ja bynajmniej tak miałem. Faktycznie mogę uznać że kopię mi się coraz lżej czasami jałowo.Mógłbyś napisać coś bliżej na ten temat jak sobie poradziłeś z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Faktycznie mogę uznać że kopię mi się coraz lżej czasami jałowo.Mógłbyś napisać coś bliżej na ten temat jak sobie poradziłeś z tym problemem. Sprawdź luzy zaworowe, jak bedą za małe to wyreguluj płytkami. Jeśli po jakimś czasie (powiedzmy miesiąc zalezy ile jeździsz) znów ci się będzie lżej kopać i luzy będą mniejsze to głowica do roboty. Zawory ssące 216zł sztuka, wydechowe 118zł sztuka. Pozdro! Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Hary Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Sprawdź luzy zaworowe, jak bedą za małe to wyreguluj płytkami. Jeśli po jakimś czasie (powiedzmy miesiąc zalezy ile jeździsz) znów ci się będzie lżej kopać i luzy będą mniejsze to głowica do roboty. Zawory ssące 216zł sztuka, wydechowe 118zł sztuka. Pozdro! Po ostatniej regulacji w serwisie naprawdę niewiele jeździłem nie wiem czy pełny bak wypaliłem ,był zrobiony i palił dobrze ,odstawiłem go na miesiąc minimum i teraz w zimę nie mogę go odpalić ,coś mówili że zawory mogą nie trzymać coś w tym rodzaju nie znam się i dlatego podejrzewam różne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Po ostatniej regulacji w serwisie naprawdę niewiele jeździłem nie wiem czy pełny bak wypaliłem ,był zrobiony i palił dobrze ,odstawiłem go na miesiąc minimum i teraz w zimę nie mogę go odpalić ,coś mówili że zawory mogą nie trzymać coś w tym rodzaju nie znam się i dlatego podejrzewam różne rzeczy Sprawdź luzy a jak bedą dobre to sprawdź kompresjie lub oddaj do mechanika żeby ci to sprawdził. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Hary Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Dzisiaj próbowałem i na początku znowu klapa,chciałem odkręcić świece ale nie miałem odpowiedniego klucza.Zastosowałem jeszcze metodę zakręcenia przepustnicy pokrętłem na gaźniku (czytałem na forum )i po chwili odpalił pokrętło z powrotem odkręciłem do właściwych obrotów i chodził no i jazda w końcu uff. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.