Skocz do zawartości

Odpalanie zimnego silnika klx 250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko,na koniec sezonu zaprowadziłem motorek do serwisu (nie można było zapalić go po dłuższej jeździe ,odpalanie było w ogóle coraz gorsze)okazało się że to zawory które były podparte.Wyregulowali, wyczyścili gaźnik bardzo ładnie palił na zimno na ciepło troszeczkę gorzej ale ogólnie było ok.Niewiele tym motorkiem już jeździłem prawie w ogóle i czasami zachodzę do garażu go przepalić ale mam problem odpalić go na zimno ,muszę dużo razy kopać aż zaskoczy czy to możliwe żeby się już rozregulował ,nie znam się na mechanice,serwis zasugerował mi że może być sytuacja że coś jest wyrobione i może nie trzymać regulacji zaworów . Napiszcie coś bliżej na ten temat co to może być ,zaznaczę że jak na razie jak już go odpalę to na ciepło pali dobrze . Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele tym motorkiem już jeździłem prawie w ogóle i czasami zachodzę do garażu go przepalić ale mam problem odpalić go na zimno ,muszę dużo razy kopać aż zaskoczy czy to możliwe żeby się już rozregulował

Przepraszam ale po co to robisz? Jak nie chcesz się przejechać to nie odpalasz. Moto jest należycie dogrzane po ~20 min jazdy i w garażu takie odpalanie tylko niszczy Twój silnik. Nie odpalaj jak nie masz ochoty się przejechać a będzie ok.

 

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może kopie Ci się coraz lżej? Możliwe że zawory juz siadają całkiem i traci kompresjie. Ja bynajmniej tak miałem.

 

Faktycznie mogę uznać że kopię mi się coraz lżej czasami jałowo.Mógłbyś napisać coś bliżej na ten temat jak sobie poradziłeś z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach