Arni Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ja miałem w swojej jak kupiłem fabryczne zębatki, i z tyłu zmieniłem na taką o 2 ząbki mniejszą. W teren było to już wystarczające, choć jezdziłem tez po drogach asfaltowych duzo, wiec zalezało mi żeby prędkosc max. tez nie była zbyt niska. Ale j ak chcesz upalac tylko w samym terenie, to zmiensz sobie o 3 ząbki z tyłu. Tak mi sie wydaje że było by to optymalne ustawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ja miałem w swojej jak kupiłem fabryczne zębatki, i z tyłu zmieniłem na taką o 2 ząbki mniejszą. W teren było to już wystarczające, choć jezdziłem tez po drogach asfaltowych duzo, wiec zalezało mi żeby prędkosc max. tez nie była zbyt niska. Ale j ak chcesz upalac tylko w samym terenie, to zmiensz sobie o 3 ząbki z tyłu. Tak mi sie wydaje że było by to optymalne ustawienie. Tylko problem w tym, że jak moto ma być dobre w teren tzn mniejsza prędkość max okupiona lepszym przyspieszeniem, „krótszymi biegami” TO zeby z tyłu trzeba dołożyć o nie odjąć. :bigrazz: W przybliżeniu jeden ząb mniej z przodu to 2-3 zęby więcej z tyłu… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelikan Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 :wink: witam koledzy chciałem zmienic olej w xt 600 ale nie umiałem znalezc zadnej srubki spustowej nie wiem jak w niej sie olej zmienia olej jest wtłaczany do silnika z zbiornika oleju pod siedzeniem koło aku.moze ma ktos zdjecia niechce niczego rozkrecac bo moze sie to zle skonczyc.z góry dzieki za info. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Kur*osci ! Ale błąd zrobiłem ! Miało być DODAĆ o 3 ząbki, nie odjąć :P Sorry za dezinformacje !! Co do oleju - pod silinikiem znajduje się śruba spustowa oleju. Chyba trzeba odkręcić płyte żeby sie do niej dostać. Druga śruba znajduje się w przednim podciągu ramy, na wysokości kolektorów wylotowych przy cylindrze. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 W XT tak jak w DRce olej też jest w ramie, ma tam swój obieg. Tam niema zadużo srób od spodu silnika :biggrin: Pewnie bedzie to sróba na klucz 19 albo zbliżona. Pamiętaj aby rozgrzać silnik przed spuszczeniem oleju, robi się wtedy zadszy i wiecej spłynie. Pozdrawiam Ireczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) xt nie maja zbiornika w ramie i jak nie jestes pewien na 100% to nie pisz Edytowane 10 Stycznia 2010 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mój błąd, nowsze xt miały olej w ramie, te stare miały zbiorniczek koło aku własnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) Kolega Pelikan ma XT po 1990r? jak tak to zbiornik w ramie jest. A jak nie to pod siedzneiem. tego nie doczytałem. Edytowane 10 Stycznia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Sprawdz po wymianie czy jest ciśnienie oleju. Rozgrzej troche silnik i wyłącz. Odkręć śrubę na wieku filtra oleju (ta od góry pionowo), zabezpiecz okolice tego otworu kawałkiem szmatki i załącz silnik. Z otworu powinien siknąć olej w ciągu kilkunastu sekund. Jeśli nie to znaczy że są problemy z obiegiem oleju. Ta operacja pomaga także odpowietrzyć dokładnie układ smarowania silnika. A jaki olej lejesz do swojej yamahy, semi- czy full-syntetyk? i jaka lepkość i marka? Na ten temat krążą legendy co lać, a czego nie lać do XTka,,, :wink: witam koledzy chciałem zmienic olej w xt 600 ale nie umiałem znalezc zadnej srubki spustowej nie wiem jak w niej sie olej zmienia olej jest wtłaczany do silnika z zbiornika oleju pod siedzeniem koło aku.moze ma ktos zdjecia niechce niczego rozkrecac bo moze sie to zle skonczyc.z góry dzieki za info. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Na ten temat krążą legendy co lać, a czego nie lać do XTka,,, Mój XT latał na 10w40 ,półsyntetyk Castrol GPS i żadnych problemów nie miał.Trzeba jedynie pamiętać o jego regularnych wymianach, bo wałek rozrządu niebardzo lubi jak jakis syf zaczyna dopływac do niego wraz z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.