mierzwa2 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam, jako że to moto na kopnik bez aku, zastanawia mnie jak podłączyć do niego kierunkowskazy, lampę stopu i klakson (żeby była legalna na drogę).? trzeba jakiś regulator z prostownikiem i mini aku? czy jak to ma wyglądać?bo w tym temacie jestem zielony a wiem że w usa sprzedają gotowe kity ale za 500$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 A co masz jako instalacje zasilajaca zaplon i swiatla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam, jako że to moto na kopnik bez aku, zastanawia mnie jak podłączyć do niego kierunkowskazy, lampę stopu i klakson (żeby była legalna na drogę).? trzeba jakiś regulator z prostownikiem i mini aku? czy jak to ma wyglądać?bo w tym temacie jestem zielony a wiem że w usa sprzedają gotowe kity ale za 500$ A czy ten motocykl ma homologację drogową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 To nie ma znaczenia mam title z usa gdzie małym druczkiem napisane jest że nie do użytku drogowego bez nieznacznych zmian (a zmiany to właśnie instalacja), zreszta przy sprowadzeniu z usa nie ma znaczenia co tam było wypisane a ważny jest przegląd, tu w polsce...1 przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 musisz zrobic rozszycie i stworzyc uklad pradu stalego - prostowanie plus regulator - do tego do tylnego stopa potrzebujesz 2 czujnikow - jeden na klamke, drugi pod noge. ktos kto ma podstawowe pojecie o elektryce da sobie rade bez problemu. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Aku nie jest wymagane. Musisz przejrzeć instalację bo może większość infrastruktury już masz (regulator, kondensator, okablowanie...). No i przydałoby się zorientować ile mocy daje alternator i uwzględnić w bilansie nowe odbiorniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 alternator 90W, jest już lampa przód i tył, ale nie wiem czy może być na prąd zmienny? kolejna sprawa gdzie kupić regulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Elo. Możesz skopiować cześć instalacji z innej hondy, np XR600R. W ogole jak byś poszukał srewisówki było by Ci łatwiej. Moja XR600R nie ma aku, i ma dwa regulatory-jeden prady zmiennego a drugi stałego, z kondensatorem 2200uF i z tego reglera zasila swiatła i klakson, ale nie pamietam czy zapłon tez. Ale alternator ma cos około 180W chyba. Musze wykonac instalacje pod kierunki tylko. Regler kupisz np od gosci co handluja czesciami do XR, jest ich kilku na allegro i polecam tego ze Szczecinka. Wporzo gość. A tak BTW to mam ogromną prośbę-czy mógł byś mi zmierzyć rozstaw rur wydechowych przy wyjściu z głowicy? Mierząc od ich srodka. Z goory dzieki :flesje: Edytowane 30 Listopada 2009 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 heh nie mogę przynajmniej narazie bo moje moto płynie z usa dopiero:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 swiatla moga byc na zmienny, stop tez , jedynie przerywacz kierunkow wymaga stalego. Aczkolwiek regulator na staly musisz miec, bo modul CDI jest zasilany stalym. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.