Skocz do zawartości

XR 650R kierunkowskazy, światło stopu, instalacja elektryczna


mierzwa2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że to moto na kopnik bez aku, zastanawia mnie jak podłączyć do niego kierunkowskazy, lampę stopu i klakson (żeby była legalna na drogę).? trzeba jakiś regulator z prostownikiem i mini aku?

czy jak to ma wyglądać?bo w tym temacie jestem zielony a wiem że w usa sprzedają gotowe kity ale za 500$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jako że to moto na kopnik bez aku, zastanawia mnie jak podłączyć do niego kierunkowskazy, lampę stopu i klakson (żeby była legalna na drogę).? trzeba jakiś regulator z prostownikiem i mini aku?

czy jak to ma wyglądać?bo w tym temacie jestem zielony a wiem że w usa sprzedają gotowe kity ale za 500$

 

A czy ten motocykl ma homologację drogową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma znaczenia mam title z usa gdzie małym druczkiem napisane jest że nie do użytku drogowego bez nieznacznych zmian (a zmiany to właśnie instalacja), zreszta przy sprowadzeniu z usa nie ma znaczenia co tam było wypisane a ważny jest przegląd, tu w polsce...1 przegląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zrobic rozszycie i stworzyc uklad pradu stalego - prostowanie plus regulator - do tego do tylnego stopa potrzebujesz 2 czujnikow - jeden na klamke, drugi pod noge. ktos kto ma podstawowe pojecie o elektryce da sobie rade bez problemu. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo.

Możesz skopiować cześć instalacji z innej hondy, np XR600R.

W ogole jak byś poszukał srewisówki było by Ci łatwiej.

Moja XR600R nie ma aku, i ma dwa regulatory-jeden prady zmiennego a drugi stałego, z kondensatorem 2200uF i z tego reglera zasila swiatła i klakson, ale nie pamietam czy zapłon tez.

Ale alternator ma cos około 180W chyba.

Musze wykonac instalacje pod kierunki tylko.