dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 witam moj problem polega na tym ze nie mam trzeciego biegu w mojej cbr f1 jechałem sobie elegancko jeden dwa trzy cztery.. staje chce sie znowu rozpędzić jeden dwa wbijam 3 a tu nie ma biegu nic nie puka nie stuka tak jakby był wbity luz nie mam pojęcia co się mogło stać może ktoś z was miał podobny przypadek proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Sorka za offtopa ale po co Ci trzeci bieg? Pierwszy i drugi w zupełności wystarcza na polskich drogach :icon_mrgreen: A na poważnie to automat chyba od obejrzenia.. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Możliwe, że skonczyły sie wodziki. Bez zaglądania do silnika nic wiecej nie zdiagnozujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 na stuntpoland kupisz skrzynie za grosze Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 bez wyciagania silnika dostane sie jakos do skrzyni?? czy nie ma szans?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 trzeba silnik rozpoławiać Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 a jakos od spodu pod miska olejowa bym sie nie dostal?? slyszalem ze tak by tez sie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dostaniesz sie, ale nie naprawisz tamtędy nic. Możesz tylko pooglądać jak wygląda skrzynia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 a jakos od spodu pod miska olejowa bym sie nie dostal?? slyszalem ze tak by tez sie dalo Pierwsza opcja: Pewnie, że się da.Potrzebny endoskop, laparoskop, ze dwie instrumentariuszki i wydezynfekowana salę operacyjną. :banghead: Druga opcja: Na allegro sprzedają ceramizery, magnetyzery, motodoktory i inne magiczne specyfiki które może przy odrobinie szczęścia naprawią Ci skrzynię. :banghead: Opcja trzecia: Jak wyżej koledzy dobrze Ci radzą.Wyjmij silnik.Rozbierz według wszelkich prawideł mechaniki, wymień co należy na sprawne bez kombinowania ze spawarką, kowadłem i młotkiem i wujka Władka w garażu. A jak nie potrafisz lub Ci sie nie chce to zaprowadź do warsztatu i zapłać. Tylko gdy zastosujesz się do punktu 3 to będziesz szczęśliwie przemieszczał sie w przyszłym sezonie po naszych drogach. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Opcja trzecia: Dokładnie nic innego się nie zrobi bez demontażu silnika się nie obejdzie i nawet moto doktor nie pomoże,chyba że doktor od motocykli :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 takich silnikow to ja jeszcze nie rozbieralem to raczej sam sobie nie poradze . wiecie moze ile bedzie mnie kosztowac ta napraw w jakims warsztacie?? jescze mam jeden problem z cbr przy 5 tys zaczyna mi przerywac tak jagby jeden gar sie wylanczal wymienilem swiece i dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Przy 5 tysiącach tylko, czy od 5 tysięcy w górę w czasie jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 tak od 5 w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Sprawdź pompę paliwa, to częsta przypadłość w F3. Zakładam, że F1 również ją posiada. Na luzie kręci się ładnie, pod obciążeniem ma problem i przerywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam666ian Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 muglbysmi jeszcze powiedzieć gdzie znajdę ta pompkę paliwa?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.