patryk3860 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam U znajomego w aprilli rs 125 zostało wykonane tylejowanie cylindra i do tego został założony tłok kuty wossnera jednopierscieniowy. Motocykl został prawdopodobnie zle dotarty gdyz po ok 2500-3000km stracil kompresje. Bardzo słabo odpala gdy jest zminy, nie możliwe jest odpalenie go z rozrusznika. Gdy sie zagrzeje odpala bezproblemowo. Czy w tej sytuacji jeżeli cylinder jest bez progu to czy wystarczy w tym przypadku wymiana samego pierscienia aby sie popprawiło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 A zmierzyliście tą kompresję czy tak się domyślacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 a przypadkiem pierścień wam nie pękł : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Łatwo ci powiedzieć wymiana pierścienia, nie znajdziesz samego pierścienia na tłok Woosner, najpierw zmierzcie kompresje. Trzeba ściągnąć cylinder i zobaczyć co sie stało, gdybanie nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Myślę, że zdejmując cylinder niczego nie zobacze bo motocykl jezdzi normalnie tylko ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku i jest wyraznie słabszy niż był na początku. Pierścienie można dorobić, z tego co wiem niektóre firmy dorabiają naprawde dobre pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Przy tłokach jednopierścieniowych często ulega zapieczeniu pierścień. Musisz po prostu ściągnąć cylinder, ściągnąć pierścień i dokładnie wyczyścić rowek tłoka i pierścień z nagaru. Warto pomyśleć o dobrym oleju syntetycznym i racjonalnym dawkowaniu (nie za dużo). Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Kompresji nie chcesz zmierzyć, cylindra nie będziesz ściągał bo uważasz że nie ma sensu. Myślisz że ktoś naprawi moto przez forum czy liczysz na cud? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Kompresji nie chcesz zmierzyć, cylindra nie będziesz ściągał bo uważasz że nie ma sensu. Myślisz że ktoś naprawi moto przez forum czy liczysz na cud? Jaki cud :icon_question: Przecież wystarczy podpiąć końcówkę pod kompa,a resztę zrobimy po przez internet :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordoklej Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Jak powyzej.. gdzy kompresja jest niska to nie pozostaje nic innego jak zdjac cylinder i zobaczyc co wymaga wymiany. Jazda na tym co jest moze skonczyc sie duzym rachunkiem wiec lepiej z tym nie jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) No nie namawiajcie chłopaka żeby rozbierał silnik. Może Budda go uzdrowi :biggrin: ( silnik mam na myśli) Edytowane 26 Listopada 2009 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordoklej Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 No nie namawiajcie chłopaka żeby rozbierał silnik. Może Budda go uzdrowi :biggrin: ( silnik mam na myśli) Czemu od razu Budda.. Pojsc w niedziele do kosciola i rzucic plebanowi co laska.. wyspowiadac sie przy tym :lalag: A rano silnik bedzie mial 150PSI jak nic :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) Wystawiam swoje ręce motonity <------" ku*wa co to jest" i modlę się do buddy aby ci sam cylinder z tłokiem bez problemu wyszedł bokiem :D Edytowane 27 Listopada 2009 przez ponczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Czemu od razu Budda.. Pojsc w niedziele do kosciola i rzucic plebanowi co laska.. wyspowiadac sie przy tym :lalag: A rano silnik bedzie mial 150PSI jak nic :buttrock: Obawiam się kosztowałoby to więcej niż remont silnika :biggrin: taki kraj... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 O wielki allachu spraw aby kompresja w ww. pojezdzie była ok!!:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 O wielki allachu spraw aby kompresja w ww. pojezdzie była ok!!:D Zobaczycie że jutro napisze że problem rozwiązany i wszystko gra :biggrin: ale dopiero jutro bo teraz Allach śpi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.