Vector Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witam dzieki za odpowiedz widze ze jestes z poznania powiedz mi gdzie anjlepiej podjechac zalozyc nowy komin i ile gdzies kasuaj jak bys wiedzial.aha i trzeba wyregulowac silnik po wymianie???tylko sie nie smiej moto mam od 2 miechow i jestem zielony z gory dziekuje za pomoc Odezwij się na PW, wszystko powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jakiekolwiek uogolnienia za bardzo nie maja sensu,zalezy jaki motocykl,jaka koncowka. Jezeli cos dzialalo w gsxr750 to nie znaczy za bedzie podobny effekt w powiedzmy SV1000. W bardzo duzym skrocie o ile nie jest to koncowka przelotowa wysokiej jakosci ( nie mylic z wyprotym tlumikiem) to jedynym pozytywnym effektem moze byc obnizenie wagi.Dobry przelot podniesie troche moc w powiedzmy gornej 1/3 obrotow.Czy bedzie to wymagac przestrojenia czy tez nie to tez indywidualna sprawa. Tak na marginesie fabryczne ustawienie wcale nie musi byc optymalne do fabrycznego tlumika,tunning na przejscie testow homologacyjnych na toksycznosc spalin czy tez halas niewiele ma wspolnego z tunningiem na optymalna moc.Czesto silniki ktore fabrycznie sa wyposazone w katalizatory maja sklad mieszanki na gorze zbyt bogaty i moze tak sie zlozyc za przelot przyblizy to blizej optymalnego A/F. ITD,duzo na ten temat mozna by napisac,np czesto fabryczny wydech jest tak skonfigurowany zeby silnik padl na pysk w punkcie w ktorym jest przeprowadzany test na halas.W US odpowiada to 55% obrotow mocy maksymalnej,i duzo silnikow ma tajemnicza dziure w tym punkcie krzywej mocy.Klasyczny przyklad to 04-08 R1 ktora ma dziure w okolicach 7 tys obr/min.Zmiana samych koncowek niewiele daje w tym motocyklu za wzgledu na EXUP natomiast po wymianie calego wydechu na cos wysokiej jakosci silnik ciagnie jak lokomotywa z praktycznie samego dolu bez zadnych dziur. Reasumujac,to po prostu zalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 FZS 600 na gaźniku-zmieniłem samą puszkę - pierwszy raz Arrow, drugi Leo-w jednym i drugim przypadku nic nie regulowałem a moto ma wyczuwalnie lepszego kopa! Ernest, a zaglądałeś jak wyglądają teraz świece (chodzi mi o to czy nie widać objawów za ubogiej mieszanki)? I czy zauważyłeś jaką różnicę w spalaniu po zmianie puchy? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 nie sprawdzałem bo-yyy-po co ? :) chodzi super cud malina, obroty trzyma idealnie a bzdety z powypalanymi gniazdami wkładam między bajki... a spalanie ? hmm-wzrosło bo bardziej ochoczo idzie na koło-więc automatycznie spalanie też idzie ku górze :) a poważnie-to w normalnej jeździe tak ~ 120 to spalanie bez różnicy w porównaniu do oryginalnego tłumika. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Sam czasem myślę nad zmianą końcówki, bo na oryginale chodzi jak odkurzacz. Jeżeli już się zdecyduję zmienić, to jednak pewnie tak dla "spokojności" do świec potem zajrzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Wszystkich miłośników spamu rodem z forów typu SP uprzedzam - za śmiecenie i niszczenie spamem działu Mechanika Motocyklowa, która jest od przekazywania wiedzy, a nie od pośmichujków, będą przyznawane ostrzeżenia, do likwidacji konta włącznie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.