Skocz do zawartości

sportowy wydech


tipmann85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam dzieki za odpowiedz widze ze jestes z poznania powiedz mi gdzie anjlepiej podjechac zalozyc nowy komin i ile gdzies kasuaj jak bys wiedzial.aha i trzeba wyregulowac silnik po wymianie???tylko sie nie smiej moto mam od 2 miechow i jestem zielony z gory dziekuje za pomoc

 

Odezwij się na PW, wszystko powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiekolwiek uogolnienia za bardzo nie maja sensu,zalezy jaki motocykl,jaka koncowka.

Jezeli cos dzialalo w gsxr750 to nie znaczy za bedzie podobny effekt w powiedzmy SV1000.

 

W bardzo duzym skrocie o ile nie jest to koncowka przelotowa wysokiej jakosci ( nie mylic z wyprotym tlumikiem) to jedynym pozytywnym effektem moze byc obnizenie wagi.Dobry przelot podniesie troche moc w powiedzmy gornej 1/3 obrotow.Czy bedzie to wymagac przestrojenia czy tez nie to tez indywidualna sprawa.

Tak na marginesie fabryczne ustawienie wcale nie musi byc optymalne do fabrycznego tlumika,tunning na przejscie testow homologacyjnych na toksycznosc spalin czy tez halas niewiele ma wspolnego z tunningiem na optymalna moc.Czesto silniki ktore fabrycznie sa wyposazone w katalizatory maja sklad mieszanki na gorze zbyt bogaty i moze tak sie zlozyc za przelot przyblizy to blizej optymalnego A/F.

 

ITD,duzo na ten temat mozna by napisac,np czesto fabryczny wydech jest tak skonfigurowany zeby silnik padl na pysk w punkcie w ktorym jest przeprowadzany test na halas.W US odpowiada to 55% obrotow mocy maksymalnej,i duzo silnikow ma tajemnicza dziure w tym punkcie krzywej mocy.Klasyczny przyklad to 04-08 R1 ktora ma dziure w okolicach 7 tys obr/min.Zmiana samych koncowek niewiele daje w tym motocyklu za wzgledu na EXUP natomiast po wymianie calego wydechu na cos wysokiej jakosci silnik ciagnie jak lokomotywa z praktycznie samego dolu bez zadnych dziur.

 

Reasumujac,to po prostu zalezy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZS 600 na gaźniku-zmieniłem samą puszkę - pierwszy raz Arrow, drugi Leo-w jednym i drugim przypadku nic nie regulowałem a moto ma wyczuwalnie lepszego kopa!

Ernest, a zaglądałeś jak wyglądają teraz świece (chodzi mi o to czy nie widać objawów za ubogiej mieszanki)?

I czy zauważyłeś jaką różnicę w spalaniu po zmianie puchy?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzałem bo-yyy-po co ? :) chodzi super cud malina, obroty trzyma idealnie a bzdety z powypalanymi gniazdami wkładam między bajki...

a spalanie ? hmm-wzrosło bo bardziej ochoczo idzie na koło-więc automatycznie spalanie też idzie ku górze :) a poważnie-to w normalnej jeździe tak ~ 120 to spalanie bez różnicy w porównaniu do oryginalnego tłumika.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Wszystkich miłośników spamu rodem z forów typu SP uprzedzam - za śmiecenie i niszczenie spamem działu Mechanika Motocyklowa, która jest od przekazywania wiedzy, a nie od pośmichujków, będą przyznawane ostrzeżenia, do likwidacji konta włącznie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...