Skocz do zawartości

VFR 800 fi VS GSXR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

wlasnie sprzedalem swoja koze :/ , postanowilem sprobowac czegos szosowego , mam na oku dwa typy VFR 800 fi oraz GSXR 1100W , cena ok 11 tys zl. co polecacie ? od motocykla wymagam wzglednej wygody ,duzego momentu obrotowego , dobrej oslony przed wiatrem , wzglednej porecznosci ( akurat po miescie nie jezdze).

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za VFR-ka, szczególnie, że testowałem, oba motocykle... GSXR 1100 to motocykl z innej epoki nie potrafi się obronić, swym archaicznym wyposażeniem, słabymi hamulcami, i gaźnikami... jedyny plus, że 2 osobowy, i silnik- potrafi duuużo wytrzymać...

VFR- ma tylko jedną wadę, słabsza niż GSXR1100, mało regulacji zawieszenia i nieco gorzej reaguje na gaz niż jej starsza wersja gaźnikowa...

Skoro Ci się nie spieszy może poczekaj dozbieraj kasy i przemyśl nowsze konstrukcje, np GSXR 1000/750 ( b.dobry turystyk z gumowym hamulcem), albo Hayabusę? VFR-V-teca nie polecam, ponieważ dla mnie efekt turbo w motocyklu jest nie do przyjęcia...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

wlasnie sprzedalem swoja koze :/ , postanowilem sprobowac czegos szosowego , mam na oku dwa typy VFR 800 fi oraz GSXR 1100W , cena ok 11 tys zl. co polecacie ? od motocykla wymagam wzglednej wygody ,duzego momentu obrotowego , dobrej oslony przed wiatrem , wzglednej porecznosci ( akurat po miescie nie jezdze).

Rycho za 11 to sobie juz gsxr1000 znajdziesz :lalag:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie chcę super sporta , ma to byc uniwersalne moto , koles ma gsxr 1000 i strasznie zle sie na tym czulem , za bardzo skulony. Rozwazam jeszcze B12S , ale to w ostatecznosci. Nie bede przesadzalk z moca , bo po brudasie to bedzie jak nauka jazdy od nowa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

wlasnie sprzedalem swoja koze :/ , postanowilem sprobowac czegos szosowego , mam na oku dwa typy VFR 800 fi oraz GSXR 1100W , cena ok 11 tys zl. co polecacie ? od motocykla wymagam wzglednej wygody ,duzego momentu obrotowego , dobrej oslony przed wiatrem , wzglednej porecznosci ( akurat po miescie nie jezdze).

 

VFR ma niestety dosyć wysoko położony max. moment obrotowy . Dołóż jeszcze ze 3k to może uda się upolować 1100XX Blackbird-a...

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ma być dobra osłona przed wiatrem :biggrin: .

 

Fakt, powyżej 200 trochę wieje. :smile:

 

 

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xx za duzy , ( trzech znajomych ma XX i mowimy na nie autobusy :) ) to ta sama liga co cbr 1000 f , gsxr 1100 .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...