włochatyDR Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 W tym gaźniku powinieneś mieć spust paliwa z komory pływakowej. Jest przeważnie na srodku, taka sróbka z ciękim bolcem na który powinien przychodzić wężyk. To o czym mówisz, że jak jest zaduzo paliwa w gaźniku to się samo wylewa, to całkiem co innego. Idzie dostac sam łańcuch, a jak nie to spróbój dopasowac, byle by pasował na zębadki, to najważniejsze. A co do stopu to nie pomoge bo nie lubie i nie umiem elektryki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ze stopem się bawiłem, po prostu kabel muszę dość dobrze usztywnić bo to po prostu nie styka z bolcami podczas wciskania hamulca. Ale co to za problem przy cieknącym gaźniku. No dobrze, ale co ma do tego ta śrubka jeśli przez dłuższą chwilę było ok, a potem zawiesił się ten zaworek? Chociaż nie widzę tej śrubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ta srubka - jesli ja odkrecisz - wylewa paliwo z komory plywakowej. W praktyce wyglada to tak ze nakladasz wezyk na spust, odkrecasz srube i przytykasz do dekla komory plywakowej. Jaki poziom paliwa w wezyku = taki w komorze plywakowej. Jesli plywak sie zawiesi to bedzie przelewal, a powinien trzymac staly poziom. Wyzej opisana czynnoscia sprawdzisz czy plywak trzyma czy nie. Wyczysc dobrze, bez zakladania sprawdz czy sie nie przelewa i zaloz do motocykla, jednoczesnie zakladajac filtr paliwa - jak zalozysz bez filtra to znowu Ci sie to zrobi, wiec Twoja praca pojdzie na marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 W takim razie muszę jeszcze kupić filtrerek. Dzięki panowie za pomoc, bo to naprawdę było irytujące. Jeśli nadal coś będzie źle, to będę pisał, ale wtedy to już będę szukał innego gaźnika chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nie caly gaznik tylko gniazdo z zaworkiem. Koszt ok 20zl. Ale jak masz syf w baku to i na nowym bedzie sie wieszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Dlatego postaram się w weekend kupić filterek paliwa, chociaż odkąd kupiłem to nigdy tak mi się nie stało, być może w końcu się zaciął nie wiem. Napisałem do larssona, bo tam za duży wybór i nie wiem, który mam wybrać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Napisałem do larssona, ale raczej zostałem olany i zostałem bez odpowiedzi, nie mogę znaleźć zaworka pasującego do mojego gaźnika. Jest tam taka zakładka "pasuje do" i nie mogę znaleźć niestety swojego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Zadzwon. Ja nigdy do nich nie pisalem. Telefonicznie od razu daja odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Niestety nie mają. Co teraz, wymiana gaźnika? Przecież takiego zaworku nikt mi prywatnie nie dorobi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Niestety nie mają. Co teraz, wymiana gaźnika? Przecież takiego zaworku nikt mi prywatnie nie dorobi :) Zakręcaj kranik i nie płacz,do przelewu zamontuj wężyk i jakiś pojemnik na końcu,benzyna cenny towar Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Bez sprawnego zaworka nawet ciężko go odpalić z tego co zauważyłem. Ze sprawnym zaworkiem pół kopa, bez to z kopa nie mogę, trzeba brać z pychu chociaż też czasem nie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 No nie chce mi sie wierzyc zeby nie mieli.. Jak nie to do dealer'a dzwon. Tam powinni miec wszystkie czesci przynajmniej na zamowienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Napisał facet, że nie mają do mojego modelu, ale mam podjechać to może coś podpasują. I teraz jechać 1,5 h do Warszawy i łudzić się, że może coś dopasują. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Mam pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu, czy gaźnik od Yamahy RD 80 podejdzie mi do Suzuki (oba są Mikuni)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nie bede zakladal nowego tematu a mam male pytanie odnosnie lancucha. Dlaczego nie nalezy go skracac? Gdybym ja nie skracal to co tydzien bym musial nowy zakladac. Zawsze kupuje landuch D.I.D i zawsze sie rozciaga tak ze braknie mi regulacji. To skracam go o 2 ogniwa i jest juz dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.