Skocz do zawartości

Jakie następne moto?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

No więc, jak pewnie spora część z Was wie, mam zamiar kupić nowe moto. Przeznaczyłem sobie na ten cel sumkę 10 000 PLN. Chciałbym się w niej zamknąć z zakupem sprzęta, przerejestrowaniem, ubezpieczeniem i zakupem bardzo grubego węża do przypinania zakupu do czego się da.

Problem tkwi w tym, że te 10 kawałków to akurat taka kwota, że poniżej są stare sztrucle, a powyżej... "powyżej" zaczyna się raczej od 12 - 13 kafli.

W związku z tym mam problem: Co tu kupić?

Skłaniam się w kierunku "turystyki" - myślałem więc o Yamaszce XJ600S, może o jakimś Transalpie... na pewno motocykl ma być młodszy niż 15 lat :) , a najlepiej ,gdyby był młodszy niż 10. Raczej nie chciałbym niczego powyżej 750 ccm, bo pewnie szybko trafiłbym na powązki. Nie interesują mnie raczej typowe plastiki - no, chyba, że mnie jakiś wyjątkowo urzeknie... Aha, obowiązkowo jakaś owiewka z przodu, i żadnego motocykla, który wymusza trzymanie stóp bardziej do przodu niż głowy. Nogami do przodu mam zamiar poruszać się tylko raz w ciągu całego mojego istnienia :-D

 

Co moi współforumowicze by mi poradzili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne pytanie gnębi mnie również od jakiegoś czasu, tylko nie posiadam na razie środków . Rozglądam się jednak i oglądałem ostatnio Suzuki GFS 600S Bandit, konstrukcja wiekowo i konstrukcyjnie zbliżona do Dywersji, a spełniająca twoje wymagania. 10.000 to bedzie koło rocznika 94

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJ to bardzo dobre i niezawodne sprzęty. Jednak kupując moto nie zapominaj, że mieszkasz w W-wie, w mieście pełnym dziur, kolein wystających torów tramwajowych (a zresztą gdzie tych dziur nie ma). Tu lepiej było by się skłonić ku Transalpowi, jednak te ostatnie są droższe. Poza tym po mieście mnie osobiście lepiej jeździ się dwucylindrowcem niż czwórką. Najlepiej byłoby chyba, gdybyś się przymierzył do obu sprzętów i posłuchał "głosu serca".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne pytanie gnębi mnie również od jakiegoś czasu' date=' tylko nie posiadam na razie środków . Rozglądam się jednak i oglądałem ostatnio Suzuki GFS 600S Bandit, konstrukcja wiekowo i konstrukcyjnie zbliżona do Dywersji, a spełniająca twoje wymagania. 10.000 to bedzie koło rocznika 94

 

Paweł[/quote']

 

Mała uwaga GSF 600 robią od 1995 r a nie od 1994. Wersje z 1995 r nie były wyposarzone w centralną stopkę więc może być pewne utrudnienie przy czynnościach serwisowych ale to chyba nie jest na tyle istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu przed zakupem miałem dylemat XJ czy Bandit... Czytałem gazetki opisy, znawcy wypowiadal sie że jednak Bandit. Wiesz co zrobiłem? kupiłem dwa na raz :) z tym , że suzuki 400N, jeżeli chodzi o zwrotność, przyśpeszenie, komfort jazdy to XJ jest o niebo lepsza. Pewnie można powiedzieć że 400 to nie 600 ale jednak 4 gary maja :ehz:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR 600.Superwygodny, szybki, dość popularny, i bardzo ładny.No i zawsze można powiedzieć, że się jeżdzi motocyklem sportowo-turystycznym a nie "ścigaczem" :) .Za mniej niż 10 koła będą roczniki około 93, raczej poniżej.Ale lepiej dołożyć z 500 zeta i kupić '93 bo wtedy model został poddany liftingowi.Jak się trafi to dałoby się zamknąć w 10 000 - 10 500 zł z przerejestrowaniem i grubym łańcuchem.Polecam.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR 600.Superwygodny' date=' szybki, dość popularny, i bardzo ładny.No i zawsze można powiedzieć, że się jeżdzi motocyklem sportowo-turystycznym a nie "ścigaczem" :) .Za mniej niż 10 koła będą roczniki około 93, raczej poniżej.Ale lepiej dołożyć z 500 zeta i kupić '93 bo wtedy model został poddany liftingowi.Jak się trafi to dałoby się zamknąć w 10 000 - 10 500 zł z przerejestrowaniem i grubym łańcuchem.Polecam.

Pzdr.[/quote']

 

Witam kolege, a jak sie ma sprawa ZXR600 do FZR600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie "dychę" chce mój Ojciec za VXa. Sprawdzona przeszłość itd. Tylko kwestia, czy model spełnia kryteria. Podstawowa zaleta:

- taniość eksploatacji.

 

Trudno kupić coś sensownego powyżej 500ccm i poniżej 10K. Ale trzeba próbować. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...