hondacr250r Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 możliwe ze słabnie bo już tloczek powoli kompresji nie ma lubh masz otyłego kolege Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Noo i wyjaśniło się, zepsól się na amen zobaczcie i napiszcie jakia diognoza: Mi się wydaje że coś tam z tymi pierścieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Diagnoza jest taka że musisz ściągnąć cylinder i zobaczyć co zostało z tłoka lub łożysk i jeżeli nie chcesz aby całkiem skasowało ci cylinder to nie odpalaj go więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 rozkręciłem cylinder, stan nawet nawet tłok troche czarny, przykopcony przy górze ale ogólnie wydaje mi się że nie najgożej. Pierścienie luźne(napewno do wymiany) Ale chyba zrobie mu szlif, chociaż cylinder nie wygląda żeby był porysowany ale przebieg 16tyś. I jeszcze zainteresowała mnie jedna rzecz że jak poodkręcałem to cylider był cały pełny płynu z chłodniczego, wydaje mi się że tak ma nie być. Co o tym myślicie? Czy pomoże ten szlif(chodzi jak na filmiku teraz) i jeszcze przedtem jak w miare chodził to po ok 5km zaświecała się kontrolka że się przegrzał, chociaż temperatura na polu była -5, po chwili kontrolka gasła i już się niezaświecała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 sprawdź bo możesz mieć nicasil. a upg w jakim stanie jest? na moje oko może coś być także z elektryką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Z tego filmiku z badziebnym dźwiękiem można wywnioskować tylko jedno - uszkodzenie modułu zapłonowego. Masz zapłon Ducati Energia czy już Yamahy? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Mam modól z yamahy. A jak myślicie czemu ten obrotomierz tak chodził a obrotow nie było słychać żeby rosły. I nie wydaje mi się żeby tak wał chodził bo nie było słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ja na tym filmiku tylko słyszę jak ze silnika wydawane są nierównomierne stuki, wraz z widocznym wariowaniem obrotomierza można podejrzewać tylko moduł zapłonowy, który zaczyna podawać iskrę w zupełnie przypadkowych punktach w zwiększonej częstotliwości. Napisz czy rzeczywiście ze silnika są słyszalne stuki, mimo że silnik pracuje na średnich obrotach przy w pełni otwartej przepustnicy. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Może to być wina modułu, jeśli gotuje Ci się, i w cylindrze jest pełno płynu chłodniczego, to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, bądz jakieś pęknięcie na cylinrze, skoro gdzeje się, niema mocy a w cylku jest płyn. Sprawdz to, w 50tce tłok 15kkm to i tak długo. Zrób szlif, chyba że masz nikasil w co wądpie, dobierz nowy tłok, wrzuć nową uszczelke pod głowicą. No obrotomierz nieźlę świruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Właśnie też mi się wydaje że to przez te uszczelki, dzisiaj chciałem po pospradzać a te pierścienie takie pozapiekane że jeszcze nam jeden pękną znowu bieda gdzie takie kupić. Wkurdzyłem się i kupiłem cały zestaw cylinder, tłok, uszczelki z RMS zobaczymy co z tego będzie, miejmy nadzieje że pomoże, że modół ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Jak tak napieprza obrotomierz to raczej wina modułu o którym wcześniej wspomniano. Cylek był pełen płynu chłodniczego bo jak odkręciłeś głowice to rozszczelniłeś układ i płyn spłyną zgodnie z siła grawitacji w dół. Zastanów się aby czy masz odpowiednie narzędzia i wiedzę do poskładania tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Co do narzedzi to niewiem, ale wiedza napewno znikoma. Kupujemy później takie motocykle po "mechanikach" i jest problem... Oczywiście każdy kiedyś zaczynał przygode z mechaniką, ale to trzeba robić na WSK i Komarkach, a nie na Yamaszy się uczyć... Edytowane 8 Stycznia 2010 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Cylinder jest dedykowany do tzr, oryginalny RMS ale niepokoi mnie że oprócz tego wlotu głównego na uszczelce są jeszcze dwa koło wydechu a cylinder ma miejsce tylko na jeden ten co jest wolny zaznaczyłem na zdjęciu http://images35.fotosik.pl/102/e4dd9dbe2f07fd72med.jpg Mogłby mi ktos powiedzieć do czego są te kanaliki i czy może ten jeden być wolny czy musze go jakoś zabezpieczyć czy coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Dokładniejszą fotkę prosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Po lewej stronie jest kanał cieczy chłodzącej. Natomiast zaznaczony otwór do niczego nie służy... Po prostu w karterach jest tam puste miejsce. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.