Skocz do zawartości

yamaha tzr słabnie we dwie osoby


szymon44
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

rozkręciłem cylinder, stan nawet nawet tłok troche czarny, przykopcony przy górze ale ogólnie wydaje mi się że nie najgożej. Pierścienie luźne(napewno do wymiany) Ale chyba zrobie mu szlif, chociaż cylinder nie wygląda żeby był porysowany ale przebieg 16tyś. I jeszcze zainteresowała mnie jedna rzecz że jak poodkręcałem to cylider był cały pełny płynu z chłodniczego, wydaje mi się że tak ma nie być. Co o tym myślicie? Czy pomoże ten szlif(chodzi jak na filmiku teraz) i jeszcze przedtem jak w miare chodził to po ok 5km zaświecała się kontrolka że się przegrzał, chociaż temperatura na polu była -5, po chwili kontrolka gasła i już się niezaświecała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na tym filmiku tylko słyszę jak ze silnika wydawane są nierównomierne stuki, wraz z widocznym wariowaniem obrotomierza można podejrzewać tylko moduł zapłonowy, który zaczyna podawać iskrę w zupełnie przypadkowych punktach w zwiększonej częstotliwości. Napisz czy rzeczywiście ze silnika są słyszalne stuki, mimo że silnik pracuje na średnich obrotach przy w pełni otwartej przepustnicy.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być wina modułu, jeśli gotuje Ci się, i w cylindrze jest pełno płynu chłodniczego, to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, bądz jakieś pęknięcie na cylinrze, skoro gdzeje się, niema mocy a w cylku jest płyn. Sprawdz to, w 50tce tłok 15kkm to i tak długo. Zrób szlif, chyba że masz nikasil w co wądpie, dobierz nowy tłok, wrzuć nową uszczelke pod głowicą. No obrotomierz nieźlę świruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też mi się wydaje że to przez te uszczelki, dzisiaj chciałem po pospradzać a te pierścienie takie pozapiekane że jeszcze nam jeden pękną znowu bieda gdzie takie kupić. Wkurdzyłem się i kupiłem cały zestaw cylinder, tłok, uszczelki z RMS zobaczymy co z tego będzie, miejmy nadzieje że pomoże, że modół ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak napieprza obrotomierz to raczej wina modułu o którym wcześniej wspomniano. Cylek był pełen płynu chłodniczego bo jak odkręciłeś głowice to rozszczelniłeś układ i płyn spłyną zgodnie z siła grawitacji w dół. Zastanów się aby czy masz odpowiednie narzędzia i wiedzę do poskładania tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do narzedzi to niewiem, ale wiedza napewno znikoma. Kupujemy później takie motocykle po

"mechanikach" i jest problem... Oczywiście każdy kiedyś zaczynał przygode z mechaniką, ale to trzeba robić na WSK i Komarkach, a nie na Yamaszy się uczyć...

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder jest dedykowany do tzr, oryginalny RMS ale niepokoi mnie że oprócz tego wlotu głównego na uszczelce są jeszcze dwa koło wydechu a cylinder ma miejsce tylko na jeden ten co jest wolny zaznaczyłem na zdjęciu

http://images35.fotosik.pl/102/e4dd9dbe2f07fd72med.jpg

Mogłby mi ktos powiedzieć do czego są te kanaliki i czy może ten jeden być wolny czy musze go jakoś zabezpieczyć czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...