krisman12 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Dodam jeszcze ze znalazłem na ctlindrach wykute K, oznaczenia P i L i na jednym znaczek przypominający znak nieskończoności. Ano w kołobrzegu nie ma zadnego takiego sklepu :icon_rolleyes: Tak bo będę go robić jeszcze sporo czasu (mam jesien zime i kawałek wiosny), a po prostu zaczynam od góry, silnik leży rozebrany. Piszę o tym z czym mam problem. Edytowane 28 Października 2009 przez krisman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 P -prawy gar L - lewy gar :P Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 czuć luzy po uderzeniu w główki? Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korczi Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Co do sklepów to jest tego trochę też w necie wystarczy poszukać i zadzwonić dopytać się co i jak dokładnie jeśli nie masz żadnego w swojej okolicy, a i wybrać się można gdzieś dalej jeśli komuś zależy:) co do netu to tutaj masz w sumie wszystko czego byś mógł potrzebować i to prosto z Czech:) http://www.impol.republika.pl/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 (edytowane) Wymiana tarcz ciernych, kosza i łańcucha sprzęgła: - zdjąć lewą pokrywę silnika; - wykręcić pięć śrub M5 {12, rys 3.12) oraz wyjąć sprężyny dociskowe; - wysunąć z kosza sprzęgła 1 tarczę wysprzęglającą 8 łącznie z płytkami ciernymi 6 i stalowymi 7; - wyjąć popychacz 17 z wałka głównego; - zablokować kosz sprzęgła, aby się nie obracał; - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; - zdjąć koło łańcuchowe ze stożka czopu wału korbowego za pomocą ściągacza; - odbezpieczyć i odkręcić kluczem 19 nakrętkę zabieraka sprzęgła 5 na wałku głównym; - zdjąć zabierak sprzęgła 5 z wałka głównego; - zdjąć koło łańcuchowe z wału korbowego oraz kosz sprzęgła 1 wraz z łańcuchem sprzęgła (rys. 3.13). Mam pytanie do : - odbezpieczyć i odkręcić nakrętkę koła łańcuchowego na wale korbowym kluczem 27; Jakie jest tam zabezpieczenie? Ja tam żadnego zabezpieczenia nie znalazłem. Luzy po uderzeniu w główki? Edytowane 1 Listopada 2009 przez krisman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Zabezpieczenia tam raczej nie ma. Trzeba to zdrowo dokręcić później żeby się nie odkręciło. A w koszu sprzęgła uważaj na nakrętkę wałka głównego , ta która trzyma zabierak sprzęgła. One często się odkręcają jeśli dobrze nie zabezpieczysz. A oryg. zabezpieczenia nie zawsze trzymają. Mi kilka razy się odkręciło w trasie. Się wkurzyłem i wypatentowałem swój własny pomysł na zabezpieczenie - blaszka zabezpieczająca zębatkę zdawczą Jawki 50, jeden ząbek zagięty do wewnątrz i spiłowany tak aby wszedł w wypust wałka, na to dokręcenie nakrętki i podkłada wtedy zagięta w 2 miejscach na nakrętkę. Wtedy już się nie odkręcało samo. :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korczi Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Nie wiem jak w TS ale w mojej Jawie 350 typ 634 jest zabezpieczenie na zębatce na wale korbowym, tzn. jest jakaś taka dziwna jakby podkładka plastikowa i nie wiem jak się jej pozbyć a nakrętka nie daje się odkręcić mimo na prawdę mocnego klucza z długim przedłużeniem. Jakby ktoś mógł w tym temacie podpowiedzieć coś to bardzo bym prosił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Do jawy pakuje sie nakretke na kleju do gwintów i ma sie świety spokój blaszki mnie nigdy nie przekonywały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) juz nie tylko ja z całych sił próbowałem to odkręcić, musi być jakiś patent... :rolleyes: :banghead: Edytowane 2 Listopada 2009 przez krisman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jest podgrzej nakretke, zmienia się napreżenia. W przeciwnym razie klucz pneumatyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Aaatam klej. Ja zawsze przykręcałem na sucho i zawsze było git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Nasi przodkowie też zawsze jedli rekami i tez było dobrze. Po co sie meczyć i zyć w niepewności jak dasz 20zł za najtańszy klej do wintów i nei ma bata zeby sie odkreciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak bardzo podgrzać? Podgrzałem trochę ale nie poszło;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dobra widze ze ktoś to chyba przyspawał.... Jest jeszcze jeden sposób ale karkołomny! Klucz oczkowy na nakrętke młotek gumowy w łape i uderzasz w klucz jak byś próbował odkrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korczi Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wrzuć kolego fotkę tego jak możesz to wtedy będzie widać czy jest zabezpieczenie czy przyspawane czy po prostu się nie chce dać odkręcić. Ja mam tam jakieś dziwne zabezpieczenie ale teraz przez dłuższy czas mnie nie będzie w domu więc nie sprawdzę tego ani fotki zrobić nie mam jak żeby pokazać jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.