krisman12 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Witam zabieram się za remont silnika z jawy 350ts i mam takie pytania: 1 Jak poznać czy cylinder jest po jakimś szlifie? 2 Czy jak już robie remont to warto zainwestować w nowe kable i całą instalację elektryczną? :notworthy: Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zmierz Sufmiarką Lub mikrometrem ile ma mm. a co do instalacji jak juz masz problemy z nią to zmień;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ad.1 Zmierzyć średnicę suwmiarką a najlepiej średnicówką. Ad.2 Skoro na starej chodzi ok nie ma sensu, lecz przegląd i ewentualna naprawa połączeń lutowanych wskazana. Lecz jeżeli masz silne parcie na nową instalację to kup, trochę zabawy jest z wymianą na nową :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 58mm tłok nominał (powinna byc wybita na tłoku , pod warstwą nagaru zapewne). jak instalacja jest pokombinowana to nowa , jak daje rade (złączki styki zaśniedziałe to wyczyść i tyla) Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Jeżeli potraficie zmierzyć średnice tulei suwmiarką to musicie mieć nadludzkie zdolności. Średnice mierzy się średnicówką mikrometryczną. Edytowane 26 Października 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 raczej nie posiadam średnicówki mikrometrycznej, dopiero jutro bede mial czas się za to zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Jeżeli potraficie zmierzyć średnice tulei suwmiarką to musicie mieć nadludzkie zdolności. Średnice mierzy się średnicówką mikrometryczną. Bez przesady , w jawie szlify co 0,25mm , jak zmierzy na górze cylindra (na "progu") to powinien mieć w miarę dokładny odczyt. Przed zakupem tłoków nad wymiarowych warto zawieść tłoki do zakładu do dokładnego pomiaru czy aby na następny nad wymiar na pewno się załapie. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Pomierzyłem dzisiaj i wyszło mi 5,9 a na garach jest napisane L3 i P3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Pomierzyłem dzisiaj i wyszło mi 5,9 a na garach jest napisane L3 i P3 5,9? Masz na myśli centymetry? :eek: Tu jest dział mechanika, nie Krawiectwo, więc operujemy największymi jednostkami używanymi w mechanice czyli milimetrami [mm]. :icon_mrgreen: Wynika 59mm, skoro szlif co 0.25 to masz IV szlif czyli cylindry idą w kosmos i szukasz nowych/lepszych. Jeśli na tłokach masz bite L3/P3 to oznacza III szlif. Jeśli nie ma ogromnego luzu tłok-cylinder, nie ma głębokich rys/wżer to powinno wydać na IV szlif. Przez internet trudno zdiagnozować czy szlif się nadaje czy nie. A bez mierzenia dokładnego też będzie losowanie czy się nadaje czy nie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) cylinder raczej nie ma, ale te tłoki trochę dojechane są i lewy miał minimalny luz Czyli mam kupować po 3-cim szlifie tak? Edytowane 28 Października 2009 przez krisman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 No najlepiej to idź z cylindrami do sklepu, może będzie tam gość który się zna. U mnie do sklepu ludzie przynoszą cylindry i mają na miejscu wymierzone i dobrany tłok. :biggrin: Pro. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Niestety ale w mojej okolicy raczej nie ma sklepy z tego typu częściami:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 no to koszalin najblizej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Eeee...musi gdzieś być. W internecie nie zawsze znajdziesz takie sklepy bo często są prowadzone przez ludzi starej daty którzy nie są obyci z nowoczesną techniką. Np. sklep w którym ja pracuję istnieje od 30 lat. :biggrin: No ale www mamy już obcykane. :icon_mrgreen: No chyba że Kołobrzeg to taka lipa pod względem części do starych moto. Byłem tam minionego lata, niezbyt wielka mieścina, i hamburgery na dworcu kiepskie. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Kolego, w temacie napisałeś remont a z tego co piszesz to wcale nie chcesz zrobić remontu... Cylindry z tłokami i wał do dobrego szlifierza, nowe wszystkie łożyska i wtedy możesz mówić o remoncie. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.