barka Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam mam taki problem z MZ 251 bo jak odpale ja z kopa to jedzi do tyłu a jak z popychu no to do przodu sprawdzałem zapłon i jest 26 mm przed GMP w internecie wyczytałem ze ma być między 25mm a 30 no to niby by było nie wiecie co to może być? mam słaby akumulator ale czy to może być przyczyną dodam jeszcze ze raz jechałem do przodu wcisnąłem sprzęgło bo musiałem się zatrzymać chciałem z powrotem ruszyc a tu nagle jedzie mi do tyłu :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam mam taki problem z MZ 251 bo jak odpale ja z kopa to jedzi do tyłu a jak z popychu no to do przodu sprawdzałem zapłon i jest 26 mm przed GMP w internecie wyczytałem ze ma być między 25mm a 30 no to niby by było nie wiecie co to może być? mam słaby akumulator ale czy to może być przyczyną dodam jeszcze ze raz jechałem do przodu wcisnąłem sprzęgło bo musiałem się zatrzymać chciałem z powrotem ruszyc a tu nagle jedzie mi do tyłu :icon_eek: Wina zapłonu, wytłumacz jak sprawdzałeś moment zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) Witam 26 mm to trochę dużo mi się wydaje :biggrin: 2,6 mm to prędzej, sprawdź klin na wirniku może jest ścięty i się przestawia z krzywką, a może krzywka jest obluzowana pzdr Edytowane 22 Października 2009 przez WilQ_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 tyle że wartości 2,6 mm to nie da rady ustawić mierzyłem to mogę regulować od 20-24mmm przed GMP musze sprawdzić krzywkę może coś z nią nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 spróbuj opóźnić jeszcze zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 sprawdzałem zapłon i jest 26 mm przed GMP w internecie wyczytałem ze ma być między 25mm a 30 zwariowałem . przeczytaj jeszcze raz i zobacz ze to miedzy 2,5 a 3,0 :biggrin: tyle że wartości 2,6 mm to nie da rady ustawić mierzyłem to mogę regulować od 20-24mmm przed GMP musze sprawdzić krzywkę może coś z nią nie tak albo przestawiona krzywka albo źle przykręcony aparat zapłonowy ciesz się ze to nie czterosuw bo taka jazda do tyłu mogła by być bardziej kosztowna :biggrin: a i tak dla dwusuwu nie jest to zbyt zdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 sciągnołem krzywkę a tam nie było kinu tylko taśma obklejone widocznie musiała się krzywka trochę przestawić. Tylko teraz mam taki problem bo na krzywce jest miejsce na klin ale w wirniku (chyba tak się to nazywa w co wkłada się krzywkę) nie ma nigdzie miejsca na klin i dlatego widocznie poprzedni właściciel złożył na taśmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 (edytowane) Łohoho. 26mm przed GMP. Alle jaja..... :icon_mrgreen: :notworthy: Miałem kiedyś ETZ150. Trzy razy na niej wyjechałem, 2 razy przypchałem, 3 raz wróciła na lawecie, wkurzyłem się i porąbałem siekierą niemiecki SHIT. :icon_mrgreen: :buttrock: Przesiadałem się na bardziej niezawodną i oszczedną Jawę TS350. A w ETZ miałem taki problem że czop wału się obracał w przeciwwadze, raz chodziła git, kręciła obroty dookoła obrotomierza, aż do odbojnika a czasem krecila 3-4k RPM i dusiła się, szarpała itd. Edytowane 24 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 no to jest motor brejdaka ja mam cbr 600 i jak widzę te rozwiązania niemieckie to mnie padaka łapie ustawiłem w końcu ten zapłon niby tak jak trzeba ładnie pali i jeździ do przodu ale przerywa na niskich obrotach najbardziej wymieniłem świece, akumulator wziąłem z cbr i to samo muszę pokombinować z kondensatorem i przewodem wysokiego napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Wał w MZ wykonany jest w całości z czopem. Wiec czop nie mógł sie przekrecac;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Wał w MZ wykonany jest w całości z czopem. Wiec czop nie mógł sie przekrecac;| Więc coś innego się obracało wtedy. Zbyt długo u mnie nie gościła więc nie znalazłem przyczyny. :biggrin: Nie znam się na niemieckich wynalazkach. A wsteczny bieg to git sprawa. W Jawie ustawiałem sobie specjalnie zapłon tak że jak się kopnęło ją w odpowiedni sposób to chodziła do tyłu. No i na zlocie w Lubaszu trzeba było popałować więc odpaliłem na wstecznym i smażyłem papcia, trochę dziwnie się to robiła bo moto do tyłu mi odjeżdżało ale ludzie mieli nie lada sensacją, jak po jakimś czasie dopiero skumali że to na wstecznym się smaży. :icon_mrgreen: A ze zlotu do domu wracałem tempem expressowym bo po tym katowaniu został mi tylko IV bieg więc jak się rozpędziłem koło Czarnkowa to do samej Bydzi leciałem 90km/h żeby tylko nie zwalniać bo innych biegów do redukcji nie było. Fajnie się skakało przy takiej prędkości przez przejazd kolejowy w polu gdzieś po drodze. :icon_mrgreen: Złożenie igiełkowe wałka pośredniego tradycyjnie wyzionęło ducha/wysypało się/zmieliło się/wyfrezowało mi wielką dziurę w karterze. Standard w Jawie TS. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 jaki kolor ma świeca że przerywa na niskich ?? qurim mz etz 251 przy jawie ts 350 to wcielenie bezawaryjności uwierz mi :D moja jawa 350 chodziła na 2 cylindry raz na miesiąc co pól roku :D no alu kupiłem ją za 150 zł to nie narzekałem że sie psuje za tą cene...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 aaatam. Moja była git. poza tym że co 3kkm mieliła łożyska na pośrednim i odkręcało się sprzęgło to wszystko było git. No i jak podłączałem podświetlenie obrotomierza to wypluwała wnętrzności z prawego wydechu. :biggrin: Ale na mieście paliła 4l/100km więc git była. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Już chyba wiem gdzie lezy problem, twoja Mz miała zapłon elektroniczny i jakiś typ go usmazył załozył w to miejsce przerywacz nie wiedząc o tym ze zapłon typu B posiadał w innym miejscu jezyczek ustalajacy na wirniku. Teraz bedziesz musiał naciac nowe naciecie na krzywce pod jezyczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 świeca ma kolor czarny musze ustawić mieszanke bo ma za dużo paliwa jak teraz ustawiłem zapłon to wolne obroty ma na poziomie 2,5 tys a jak dam gazu to tylko jest buuuuuuuuu i tyle ale narazie nie mam czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.