Trauma Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 źle myślisz. Najpierw panewka stukała mi tak do 4 tys. Później była cisza, Później wzrósł zakres do ok 6... no i tak stopniowo. Panewka ma charakterystyczny dźwięk tak jakbyś metal w metal stukał. A tu masz mój filmik jeszcze z poprzedniego motocykla jaki dźwięk daje rozrząd hałasujący i to zdrowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 To własnie taki dzwiek mam ja ... chyba :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam a co zrobić jeśli panewka stuka ?? chodzi mi o to czy lepiej poszukać używanego wału z panewkami czy szlifować ?? z tego co czytałem po forum to szlifowanie odpada, chodzi o Gpz 550 u mnie też panewka daje o sobie znać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Zapomnij o szlifowaniu i dorabianiu/dopasowaniu panewki... Kolega włożył w taką zabawę prawie 1000zł i moto po 6ciu dniach się rozsypało. Była to GPZ900. Znacznie bezpieczniej znaleźć silnik z rozsypaną głowicą np. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 strzel z kroby i nakreć filmik, szukaj pieca a ten na czesci ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Qpa, jak strzelisz z korby to na wstepie tracisz kilka dobrych czesci jak np kartery, korby, pompa oleju, tak ze twoja rade bym troche przeredagowal: - szukaj uzywanego silnika z dobrym cisnieniem oleju, a swoj sprzedaj na czesci i finansowo nie bedziesz tak bardzo do tylu. Oczywiscie jak ktos spi na pieniadzach ( jak Kudlaty :)) to moze sobie strzelac z korby do woli, ale dla nas przecietnych zuczkow strzelanie z korby tylko podwyzsza koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 nie jestem typem katownika :wink: nie mam do tego serca :biggrin: a tak na poważnie słuchać stukanie w zakresie między 3 -4 tys. obrotów ale co ciekawe nie zawsze, najbardziej słychać jak się naprawdę zagrzeje np, przy ostrych podjazdach pod górkę, zazwyczaj jeżdżę na połowę zakresu obrotomierza nie pałuję pod czerwone i wtedy nie zawsze jest to słychać, w ostatnią niedzielę powiedzmy delikatnie że ostrzej pojeździłem bo kręciłem ją na ponad 3/4 zakresu obrotów nie pod czerwone, i znowu było słychać stukanie, zawory wyregulowane zrobiłem na nich lekko ponad 300km, stukanie jest słyszalne jedynie pod obciążeniem, na biegu jałowym silnik chodzi normalnie jak na Kawasaki przystało jeśli chodzi o głośność, to pewne że to będzie panewka ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Pewne to nie jest, sto innych rzeczy moze stukac w tym silniku. Zlej olej i sprawdz czy czasem sie nie swieci :), jak nie to nie jest panewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Pewne to nie jest, sto innych rzeczy moze stukac w tym silniku. Zlej olej i sprawdz czy czasem sie nie swieci :), jak nie to nie jest panewka. przy ostatniej zmianie oleju (na początku sezonu 09') miałem kilka opiłków w oleju, opiłki były niewielkie i były białe, na nowym oleju to stukanie ucichło na jakiś czas, teraz lekko przekroczyłem zmianę oleju może to przez to pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 To własnie taki dzwiek mam ja ... chyba :D W sc33 dosyć często były montowane wadliwe napinacze łańcuszka rozrządu. Nie wiem co trzeba byłoby zrobić żeby sie w tej cebrze panewka obróciła. Pzdr!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 . Nie wiem co trzeba byłoby zrobić żeby sie w tej cebrze panewka obróciła. Pzdr!!! Np. pogonić bez oleju :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Np. pogonić bez oleju :bigrazz: No tak ale to jest już morderstwo w dodatku z premedytacją. Latanie na gumie przy odpowiednim (zalecanym) stanie oleju bynajmniej mojemu fajerowi nie zaszkodziła. A momentami lekkiego życia bidulek nie miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.