Sobol Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Mojej cbr coś dolega tylko co :) na pewno koszyk sprzegłowy trzeba wymienić bo ten już nie daje rady rozrząd tez słychać, ale od ostatniego czasu coś mi nie odpowiada w dzwieku silnika jeszcze bardziej ... Mam pytanie jak rozpoznać panewki ? konkretnie po czym sprawdzić czy to nie stukają też panewki ? I przy okazji orientuje sie ktoś gdzie można dostać kosz sprzęgłowy nowy do sc 33 ? i jakie są tego koszta ? Blady jest żwawy nie brakuje mu mocy nie ma przestojów na obrotach nie dusi nie dławi ciągnie jak zły ale ten wku**ia.... dzwiek :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Panewki stukają najbardziej wtedy gdy silnik nie ciągnie i ma stale obroty bez obciążenia. Jak jedziesz równym tempem bez przyspieszania i hamowania powinna wtedy hałasować. Jeśli podczas przyspieszenia lub hamowania odgłos przestanie się wydobywać, to na 90% panewki Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Np. na wolnych gdy dodajesz gazu, przy zwiększeniu obrotów będą stukać coraz głośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 nagrzej silnik, spuść olej do czystego pojemnika i po chwili zobacz co jest na dnie pojemnika, dla pewności możesz też odkręcić miskę olejową i się wszystko wyjaśni. Panewka najbardziej stuka pod obciążeniem, to oczywiste, np gdy na 3 biegu od powiedzmy 3tyś obr, odkręcisz na maksa, w miarę wkręcania obrócona panewka będzie dawała o sobie znać. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Niekoniecznie pod obciążeniem i nie najbardziej. Na wolnych równie dobrze przy wkręcianiu na obroty słychać jak sobie ładnie stuka. Wraz ze wzrostem obrotów będzie waliła coraz mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 heh mam podobnie .... pewnie zawory :evil: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Niekoniecznie pod obciążeniem i nie najbardziej. Na wolnych równie dobrze przy wkręcianiu na obroty słychać jak sobie ładnie stuka. Wraz ze wzrostem obrotów będzie waliła coraz mocniej. Tak, wtedy też można usłyszeć, bo można sie skupić na niezakluconych dzwiękach silnika, zresztą wszytko zależy od zaawansowania zniszczeń. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 heh mam podobnie .... pewnie zawory :evil: :banghead: U Ciebie to najprawdopodobniej dekompresator, halasuje w tym modelu przy zbyt niskich obrotach... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Weź do łapy kartonowa rurke która została ci po ręcznikach papierowych i przyłuż do silnika i do ucha wtedy wyczaisz co gdzie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 miałem pukającą panewkę właśnie w SC33 ,a więc tak: - na jałowym na początku nie było słychać pukała tylko pod obciążeniem tak do 3-4 tys obrotów. - dźwięk metaliczny w górnej części silnika nasilający się z wzrostem obortów. - możesz spuścić olej i poszukać metalowych opiłków - stukot jest rytmiczny u mnie moto też nie straciło na mocy czy coś takiego. Po jakimś czasie zaczęło też pukać na jałowym i na wyższych obrotach tak do 6-7 tys było słychać a później już komin zagłuszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Przerabiałem panewkę w ZX-6R... Na zimnym silniku czyli gęstym oleju nic nie stuka, dopiero wraz z nabieramniem przez silnik temperatury zaczyna się stukanie które porporcjonalnie wzrasta do wskaźnika temp. Na rozgrzanym silniku puka już aż strach :) Co do mocy: to rzeczywiście wtedy silnik jej nie traci bo kompresja przeciez jest ta sama i nic z cylindrami się nie dzieje. Dopiero jak korwobód wyjdzie blokiem to migusiem silniczek osłabnie :) Ja na stukającej panewce zrobiłem prawie 200km(i to z pasażerem) zanim silnik rozleciał się w drzazgi :biggrin: Oczywiście mechanicy mówili ,,to zawory także bez paniki, można smigać" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) U mnie wali już przy odpaleniu silnika czasem zdarza sie ze hałas ustaje ale za chwile znowu... może to rozrząd głosniej szumi ? do rozrzad słychać mi do 4 tyś obrotów puzniej cisza i tylko kosz sprzegłowy. Dzwięki wydobywają sie od małych obrotów do 4 tak jak rozrząd i na zimnym i na ciepłym silniku chociaż na rozgrzanym wydaje mi sie że głosniej niż na zimnym... sam już nie wiem co jest ? moze ja błednie rozumiem :] Może ktos mi opisze jak słychać rozrzad a jak panewki , zawory etc. ? bo może ja za mało wiem albo mam błedne info i wiedze i stąd mam jakieś niewiadome P.S moto kupiłem zrobiłem 700 km na stukaniu... ale głośność narasta... do jakiegoś zakresu obrorów moto ma duże wibracje... co jest ? Nie miałem wczesniej do czynienia z żadną honda... to moja pierwsza honda i nie wiem co i jak z tą marką i modelem. Edytowane 20 Października 2009 przez Sobol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Chyba kolega wtopił kupując zajechaną sztukę... http://www.youtube.com/results?search_quer...arch_type=&aq=f Skoro głośność naratsta, to będzie raczej panewka kończąca żywota. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Nie zrażaj sie do sc33 , bo te moto ma jeden z najtrwalszych silników, a skoro słychac u Ciebie panewke, to znaczy że ktoś Ci sprzedał zakatowane padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Zaraz zaraz... dzwięk panewki narasta wraz z obortami aż do konca obrotomierza ? czy do jakiegoś zakresu ?? bo po zatkaniu wydechu gdzie słuchać sam silnik stukanie ustaje na wyzszych obrotach ... a to chyba rozrzad własnie tak ma ?? czy zle myśle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.