andre Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Witam ma problem z moto Honda CBR 600F1 PC 23 89r .. Mianowicie chodzi o to że moto ( na początku ) ciężko chodziło ( mam na myśli zawieszenie nie silnik )...Gdy zrobiło sie już troche zimniej to postala sobie z 2 tyg w garazu teraz próbowalem ją wyciągnąć i ni hu*a przednie koło mi zblokowało...Już czesciej mi sie to zdarzało ale zawsze puszczało...co może być przyczyną ?? Tarcze, klocki...zapowietrzone hamulce .. ?? Gdy odpaliłem podjechalem koło powoli zaczeło puszczac...Napewno heble sie nie zakleszczyły...bo w lato była jezdzona codziennie i zawsze gdy wbilem przedni ( tylko przód tył jest ok ) yo potem chodzby --nie odbijał hebel tylko trzymał dalej .. albo nie odbijał do końca..Wiadomo niekiedy chce sie przepchać moto kilka metrów a tu sie trzeba mordowac ja z garbusem :)..no i wiadomo jazda jest niebezpieczna..Co to moze być .. Ogólnie rzecz mówiać blokuje koło po nacisnieciu przedniego hebla.. Edytowane 19 Października 2009 przez andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Pewno tłoczki pordzewiały/starł się/whateva, trza rozebrać i elegancko wyczyścić, oraz przesmarować smarem do tłoczków Lub za dużo płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Wyglada na to ze tloczki nie odbijaja, wiec musisz rozebrac zacisk, wyciagnac tloczki wyczyscic, nasmarowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Nie płynu jest ok..troche poniżej max...wiec chyba posłucham twoich zalecen.. PS Dzieki za pomoc...niech moc bedzie z Tobą :) Edytowane 19 Października 2009 przez andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ten motocykl jest Twoim rówieśnikiem i powinien mieć już kilka razy zrobiony porządny przegląd całego układu hamulcowego. Ciepły garaż i dużo cierpliwości aby w pośpiechu nie narobić za dużo szkody podczas czyszczenia. Na wiosnę będzie jak nowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) W sumie to chyba ( nie jestem pewny )...Mam wyrąbane klocki..Jest taka możliwosć ?? Zauważyłem że zaczyna zbierać mi tarcze... i na dodatek nie rónomiernie lewa strona bardziej...nie wiem jak to jest możliwe przecież równo klocki się zdzierają..Jest taka możliwość że to klocki ?? PS p Piotrze nie mam ogrzewanego garażu :) i nie usmiecha mi się odpowietrzać hamulców w mrozie...chociaż miałem zamiar jeżdzić w zime... :) Edytowane 20 Października 2009 przez andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Z tego co piszesz to raczej zacisk i tloczki do zrobienia tak jak pisali koledzy rozebrac wyczyscic wymienic gumki itp zlozyc i sprawdzic no i przydalo by sie tez wymienic plyn hamulcowy i przeczyscic uklad :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Mieliście racje...Wyczysciłem nasmarowałem tłoczki , odpowietrzyłem i jest git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 sprawdziles w jakim stanie sa tloczki ? Bo ja w swojej CeBuli na nowy sezon juz musze wymienic. Zrob maly test, postaw motocykl na nozce centralnej (pienku) aby przednie kolo bylo w gorze i je obroc. Jesli ciezko chodzi- nalezy wyemienic tloczki. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Co ty za bzdury wypisujesz kolego ??? Ciezko obracajace sie kolo moze swiadczyc o brudnych zaciskach - na tloczkach robi sie kolnierz z brudu nie pozwalajacy im na cofniecie sie i stad ocieranie o tarcze. To jest problem kolegi ktory zaczal watek Stan tloczkow mozna sprawdzic dopiero po ich wyjeciu z zacisku i zwykle jest on idealny jako ze znaczna ich czesc schowana jest stale w cylindrach zacisku i nie narazona na wplyw warunkow zewnetrznych. Tloczki ulegaja zniszczeniu jezeli nie pilnuje sie stanu oslon przeciwkurzowych i woda z piachem zaczyna gromadzic sie pod nimi. Jezeli oslony sa dobre, to zwykle i tloczki pod nimi beda dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 W sumie to chyba ( nie jestem pewny )...Mam wyrąbane klocki..Jest taka możliwosć ?? Zauważyłem że zaczyna zbierać mi tarcze... i na dodatek nie rónomiernie lewa strona bardziej...nie wiem jak to jest możliwe przecież równo klocki się zdzierają..Jest taka możliwość że to klocki ?? PS p Piotrze nie mam ogrzewanego garażu :) i nie usmiecha mi się odpowietrzać hamulców w mrozie...chociaż miałem zamiar jeżdzić w zime... :) Akurat koszty takiego zabiegu w warsztacie nie doprowadzą Twojego budżetu do poziomu budżetu skarbu państwa Polskiego i nie będziesz musiał zaciągać długoterminowych kredytów a od sprawności układu hamulcowego zależy Twoje zdrowie lub życie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.