ryszo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam! Zakupiłem ostatnio klx'a 300r z 1998 roku i mam z nim mały problem. Chciałem sprawdzić w nim luz zaworowy ale znaki nie pokrywają się ze sobą chodzi mi o znak T na magnecie i znaki EX i IN na wałkach. Gdy znak T znajduję się w miejscu wcięcia to zawory są zamknięte i znaki na wałku wydechowym są równoległe z głowicą chodzi mi o znaki EX -, ale znaki na wałku ssącym się nie zgadzają IN i - nie są równoległe do głowicy. Jaka może być przyczyna? Dołączam dwa obrazki, pierwszy przedstawia prawidłowe ustawienie, a drugi przedstawia mój przypadek. 1 http://img19.imageshack.us/img19/8552/zawory1.jpg 2 http://img243.imageshack.us/img243/7573/zawory2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Nie latwiej znalezc GMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Moze to skutek zuzytego / wyciagnietego lancucha rozrzadu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Moze to skutek zuzytego / wyciagnietego lancucha rozrzadu ? policz ilosc sworzni lancuchowych jesli jest odpowiednia to wszystko w porzadku, natomiast co do wyciagniecia lancucha to nie w tym przypadku kolo z prawej strony by sie spoznialo a nie wyprzedzalo poprzedzajace je... pozdr Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Może łańcuch jest tak zużyty że ktoś to ustawił o 1 ząbek wcześniej na 2gim kole :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Co prawda miałem Kawę EN450 i dwa cylindry (dwa wałki rozrzadu), ale miałem podobny problem. Ryszo, założyłem nowy łańcuch rozrządu, ślizgi jak z fabryki, a mi na znakach cały czas wychodziła różnica ok. 0,5-0,75 ogniwa. Za nic nie mogłem ustawić dokładniej. W końcu dałem sobie z tym spokój. Adam M. odpisał mi że po prostu tak musi być i tak jest dobrze - i miał rację :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszo Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 W piątek będę miał nowy łańcuszek to wymienię. Mam jeszcze pytanie związane z zaworami. Luz na zaworach ssących ma być 0,10mm-0,19mm i na wydechowych ma być 0,15mm-0,24mm. Czy luz trzeba ustawić przy górnej granicy czy przy dolnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Nie wiem jak jest w twoim silniku ale są motocykle w których luzy się zacieśniają podczas eksploatacji a są w których się powiększają. Najbezpieczniej ustaw w połowie podanego zakresu i obserwuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 W ktorych motocyklach sie powiekszaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 W roznych staruszkach z silnikami popychaczowymi gdzie po dlugim czasie nastepuje zuzycie trzonka zaworu i koncowki dzwigni, a w krotkim sama regulacja moze sie rozkrecac :) W ruskach czesto jak nie masz kapturkow na trzonkach zaworow. W Hondach VF jak walki zaczynaja sie rozsypywac. Poza tym zwykle w japonii to gniazda i przylgnie zaworow siada najpierw niz utwardzone / stellitowe koncowki trzonkow zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszo Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Czyli z tego wynika, że mam ustawić luz zaworowy przy górnej granicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Jesli chcesz zeby jak najdluzej nie trzeba bylo ich regulowac to przy gornej granicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszo Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Mam jeszcze pytanie jak odkręcić kosz sprzęgłowy? Udało mi się kupić fabrycznie zakuty łańcuszek rozrządu ale nie zaorze go bez ściągnięcia kosza sprzęgłowego i koła zębatego które znajduje się na wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 ale ze co? najłatwiej to pneumatem, chodz jak w ttr odkręcałem na 1 i wciśniętym hamulcu, skrzynia żyje. http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszo Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) Próbowałem właśnie tak jak qpa zrobić ale nic to nie dało. Może macie jakieś pomysły jeszcze. Edytowane 27 Października 2009 przez ryszo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi