Skocz do zawartości

Kawasaki klx 300R problem zawory


ryszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zakupiłem ostatnio klx'a 300r z 1998 roku i mam z nim mały problem. Chciałem sprawdzić w nim luz zaworowy ale znaki nie pokrywają się ze sobą chodzi mi o znak T na magnecie i znaki EX i IN na wałkach. Gdy znak T znajduję się w miejscu wcięcia to zawory są zamknięte i znaki na wałku wydechowym są równoległe z głowicą chodzi mi o znaki EX -, ale znaki na wałku ssącym się nie zgadzają IN i - nie są równoległe do głowicy. Jaka może być przyczyna? Dołączam dwa obrazki, pierwszy przedstawia prawidłowe ustawienie, a drugi przedstawia mój przypadek.

1 http://img19.imageshack.us/img19/8552/zawory1.jpg

 

2 http://img243.imageshack.us/img243/7573/zawory2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to skutek zuzytego / wyciagnietego lancucha rozrzadu ?

policz ilosc sworzni lancuchowych jesli jest odpowiednia to wszystko w porzadku, natomiast co do wyciagniecia lancucha to nie w tym przypadku kolo z prawej strony by sie spoznialo a nie wyprzedzalo poprzedzajace je...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda miałem Kawę EN450 i dwa cylindry (dwa wałki rozrzadu), ale miałem podobny problem.

Ryszo, założyłem nowy łańcuch rozrządu, ślizgi jak z fabryki, a mi na znakach cały czas wychodziła różnica ok. 0,5-0,75 ogniwa. Za nic nie mogłem ustawić dokładniej. W końcu dałem sobie z tym spokój. Adam M. odpisał mi że po prostu tak musi być i tak jest dobrze - i miał rację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek będę miał nowy łańcuszek to wymienię. Mam jeszcze pytanie związane z zaworami. Luz na zaworach ssących ma być 0,10mm-0,19mm i na wydechowych ma być 0,15mm-0,24mm. Czy luz trzeba ustawić przy górnej granicy czy przy dolnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W roznych staruszkach z silnikami popychaczowymi gdzie po dlugim czasie nastepuje zuzycie trzonka zaworu i koncowki dzwigni, a w krotkim sama regulacja moze sie rozkrecac :)

W ruskach czesto jak nie masz kapturkow na trzonkach zaworow.

W Hondach VF jak walki zaczynaja sie rozsypywac.

Poza tym zwykle w japonii to gniazda i przylgnie zaworow siada najpierw niz utwardzone / stellitowe koncowki trzonkow zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...