włochatyDR Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam panowie, chciałem zapytać czy do motocykla WSK 175 silnik Wiatr nadaje się olej Hipol 15. Kupiłem 4 litry do MZ i szkoda by było go nie wykorzystać, a musiał bym zniemić olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Tia. Hipol jest git. Nie robi szału jakością ale WSK-i od zawsze na tym latały. Ja w SHL M11 lałem też Hipol lub Lux 10. Na przyszły sezon wleję Motul 10W40. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Chodzi mi o to czy hipol nie jest za gęsty, i czy lepiej nie nalać lux 10? Wie ktoś może czy guma łącząca filtr powietrza z gaźnikiem będzie pasować od WSK 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Lux i Hipol są gicior. :icon_mrgreen: Chociaż możesz nalać jakiś lepsiejszy olej do skrzyni, chociażby Lotos czy podobny, silnikowy olej 4T. Guma filtra będzie pasować od SHL M11. WSK125 ma wiele mniejszy gaźnik czyli mniejszą średnicę wlotu, SHL ma ten sam co WSK 175. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ok, wielkie dzięki :) A czy wałek zdawczy jest takiej samej wielkości co w wsk 125? Chodzi mi o wyjście z silnika, gdzie przychodzi zębadka i nakrętka? Bo niewim czy zębadka przednia będzie pasować od wsk 125 na frezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K54 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Witajcie. Jakby któryś z Szanownych Koliegów WiuSKarzy był zainteresowan, to mam takie śmiszne histeryczne opracowanie do użytku wewnętrznego "WSK DELTA-Świdnik" pt "Program rozwoju produkcji motocykli w Polsce w latach 1972 - 1980" Jest 37 stron maszynopisu, kilka wklejonych prospektów M06-B3, M21W2 Lux, M21W2 Sport i zdjęcia lewych stron MW21, MC21, MR21, MR16BP, MR16C, MR16T .... ;) K54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ok, wielkie dzięki :) A czy wałek zdawczy jest takiej samej wielkości co w wsk 125? Chodzi mi o wyjście z silnika, gdzie przychodzi zębadka i nakrętka? Bo niewim czy zębadka przednia będzie pasować od wsk 125 na frezy. Nie pamiętam dokładnie ale chyba jest większa niż 125. Do 175 powinny pasować zębatki od SHL M11. Jutro rzucę okiem różnice wymiarów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ok. Gdy byś mógł to zmierz suwmiarką i wrzuc na forum. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Yo! Rzuciłem okiem, nie mierzyłem bo przypomniało mi się jak już wychodziłem z pracy ale zębatki WSK175 mają większy otwór niż te od SHL, na oko ze 5mm większy. Czyli nie podpasujesz ani WSK125 ani SHL M11. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbryl1954 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ok, wielkie dzięki :) A czy wałek zdawczy jest takiej samej wielkości co w wsk 125? Chodzi mi o wyjście z silnika, gdzie przychodzi zębadka i nakrętka? Bo niewim czy zębadka przednia będzie pasować od wsk 125 na frezy. Wsk 175 to silnik Wiatr zupelnie inna konstrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ok. wielkie dzięki. Dodam tylko ciekawostkę że zębadka od wsk 125 pasuje do motocykla ETZ 150 bez żadnych przeróbek, zmianiłem z 16 na 13z od wsk 125. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie, znacie może jakiś sklep z częsciami (dobrymi częściami) do motocykla WSK 175? Chodzi mi o sklep internetowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Pracuję w sklepie z częściami. I sprzedajemy wysyłkowo. :biggrin: Wal na GG - 7362324 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Popatrz na skuterze dębicy, niektore rzeczy mają dość solidne. Skrzynie w wsk 175 są inne niż skrzyni w m06. Poza tym w wskach 175tkach wyróżniamy dwie skrzynie biegów, różnią się długościami wałków i wielkoklinami. W silnikach s059 i s060 łatwo to dostrzec. Wiatr to uogólnienie, silniki te miały swoje oznaczenia, bodajże były 3-4 rodzaje ale trzeba sobie poczytać, nawet u Załęskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 W 125-kach też skrzynie się różnią. No i SHL M11 niby ma tą samą skrzynię a jednak inną. Pierwsza różnica to kły wałka zdawczego - wczesne miały 3 kły, późniejsze miały 5 kłów. Druga różnica to podcięcia wypustów na wałku pośrednim i w kole przesuwnym co miało zapobiec wyskakiwaniu biegów. A trzecia różnica to długość wałka pośredniego. :clap: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.