pro. Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Mam problem, otóż wczoraj zrobiłem sobie całodzienną przeprawę przez las. Było błoto, tor, w pewnym momencie "utopiłem" też motor ale woda nie dostała się do filtra. Pod późny wieczór wracając do domu usłyszałem dziwne stuki w silniku, takie jakby przeskakiwanie. Powiem Wam szczerze że za cholerę nie wiem co to jest a silnika nie chce mi się rozkręcać. Motor serwisowany, oleje wymieniane co 100 km, filtr prany co jazdę, tłok 33 mh (wymieniam w przyszłym tygodniu). Motor pali, jeździ, ma moc. Ale w silniku coś stuka :evil: i to dosyć głośno. Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 kosz sprzęgłowy? swoją drogą... jest mechanika 2T w tym dziale ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Opisz dokładniej ten dźwięk. Czy jest on taki sam niezależnie od obrotów i obciążenia? Czy stuka przy każdym obrocie wału? Czy na biegu albo przy wciśniętej klamce sprzęgła jest różnica? Edytowane 11 Października 2009 przez marcin1989 Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Opisz dokładniej ten dźwięk. Czy jest on taki sam niezależnie od obrotów i obciążenia? Czy stuka przy każdym obrocie wału? Czy na biegu albo przy wciśniętej klamce sprzęgła jest różnica? Ten dźwięk to takie strzelanie, chrobotanie. Jest taki sam niezależnie od obrotów i obciążenia. Stukanie zaczęło się (usłyszałem je) trzymając sprzęgło i mając wbitą jedynkę. Później na jałowym dosłuchałem się tego samego dźwięku. Stukanie jest tak wyraziste że da się odczuć je na dupie poprzez "wibracje" jakie wytwarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 korba/lozyska na wale to tak na 50% co moge ci powiedziec przez neta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Tak przy odczuciu wibracji przez siedzenie to wiecej niz 50% prawdopodobienstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 u mnie teraz stoi chińczyk z takimi objawami > luz ma korbie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habadyś Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 normalne w tym modelu ;] najprawdopodobiej wczesniej wymieniony byl sam tlok a nie powino sie tego robic. motorki te kreca niesamowite obroty i dlatego padaja tloki a co za tym idzie reszta podzespolow(z tad te drgania na 90% to siedza lozyska ) korba jesli nie ma luzu nie trzeba wymieniac ,tlok napewno a jak chcesz sprawdzic czy to siedza lozyska na wale to zlap za magneto i poruszaj na boki, jesli rusza sie to siedza lozyska(to samo mialem w dt 125) kolega mial takiego to w 1,5 sezony zalatwil 4 tloczki ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert321 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ma ktoś radę odpalam sx 125 na zimnym i stuka coś w silniku a jak się przekazuje i zagrzeje to cross normalnie chodzi bez stukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Nie zgodzę się z kolegą wyżej. Jeżeli korba nie ma luzów, a nie wiadomy jest jej przebieg to wypada ja wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.