theodor. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (BTW spawów NIGDY się nie obrabia) No niezupełnie. Sa wyjątki. Powiedzmy spawamy barierkę z rury ze stali nierdzewnej to dla efektów estetycznych zapolerujemy spawy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 czy ktoś z mechaników, osób mających styk z mechaniką, bądź też klientów serwisów, miał osobistą i potwierdzoną styczność z pękniętą płytką zaworową w skutek jej wcześniejszego przeszlifowania na wymiar na profesjonalnej magnesówce przez wykwalifikowanego szlifierza? NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 W odpowiedzi od SUZUKI MOTOR POLAND ,,Szanowni państwo W odpowiedzi na państwa pytanie informujemy iż płytki zaworowe są elementem który jest poddawany obróbce powierzchniowej, w wyniku której powierzchnia robocza ma większą twardość niż rdzeń płytki, z tego też względu producent nie przewiduje procesu szlifowania ponieważ w trakcie takiej obróbki zbierana jest warstwa utwardzona." czyli można by je szlifować do pewnego momentu,mam tylko pytanie skąd wiecie(czy wie szlifierz) gdzie kończy się warstwa utwardzona a zaczyna nie utwardzona ? Czy po prostu można zebrać nie więcej niż xx mm? idę na mechanika więc czytam i pytam.. Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś z Suzuki, które chce sprzedawać płytki? :). Wszystko co piszesz (piszą) jest prawdą, co nie zmienia faktu, że nawet obrabiana płytka, odpowiednio zainstalowana w motocyklu nie ma w zwyczaju ot tak sobie pękać. Sam material oryginalnych płytek jest bardzo twardy, mówił mi to szlifierz, który się tym zajmował (facet siedzący w obróbce metali od lat, wykonywał między innymi formy do produkcji tworzyw i inne skomplikowane urządzenia). Nie ma opcji, by po zdjęciu wierzchniej warstwy płytka rozsypała się jak babka z piasku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) No niezupełnie. Sa wyjątki. Powiedzmy spawamy barierkę z rury ze stali nierdzewnej to dla efektów estetycznych zapolerujemy spawy. No tu muszę przyznać rację. Ale nie do końca. :biggrin: Polerka spawu oczywiście że jest dozwolona ale to jest zabieg czysto kosmetyczny. Bez wpływu na trwałość połączenia. Każda inna operacja "inwazyjna" na spawie jest niedozwolona. Tak byłem uczony w szkole, a na praktykach zajmowałem się ręcznym piłowaniem spawów na ramach rowerów które produkowaliśmy. Polska mentalność. :banghead: Jeśli ktoś musi obrabiać swoje spawy żeby się ich nie wstydzić to znaczy że nie potrafi spawać. :icon_mrgreen: Edytowane 12 Października 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Spaw nie ma wyglądać - spaw ma trzymać! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Mój majster na spawalni mawiał "albo sie kładzie spawy które wygladają ładnie, albo takie które trzymają. Jak sa ładne i trzymają to sie za to bierze ciężkie pieniądze" Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Mój majster na spawalni mawiał "albo sie kładzie spawy które wygladają ładnie, albo takie które trzymają. Jak sa ładne i trzymają to sie za to bierze ciężkie pieniądze" Święte słowa. :notworthy: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.