kam2136 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witam jestem posiadaczem silnika am6 wymienilem w mim cylek z 50 na 80:)Zastanawia mnie jedna sprawa czy po tej wymianie nie powino sie zmienic wyprzedzenia zaplonu,bo przeciez zmnienila sie komora spalania. Pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 http://zaplon.pl.tl/Diagnostyka-i-naprawa-CDI.htm Witam nie ma znaczenia w 2 takcie !! nie przy tych pojemnosciach --dyfuzor tak ! ale nie przyspieszacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Zazwyczaj nie ma konieczności zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu, jeśli zmiana byłaby konieczna - to byłoby to napisane w instrukcji montażu cylindra. Trzeba pamiętać że niektóre modele w ogóle nie miały możliwości zmiany kąta wyprzedzenia, a w skuterach jest to trudne do wykonania... Oryginalnie w AM6 jest kąt wyprzedzenia zapłonu 20° (1.4mm przed GMP). Można to zrobić nie posiadając stroboskopu: http://bikepics.com/pictures/1651119/ Krokodyl, podawanie przez Ciebie linku to tego artykułu w każdym poście robi się trochę denerwujące. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Banan wsadzić ten pręt i co dalej? Szukać jakiejś dziury pod spodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Zazwyczaj nie ma konieczności zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu, jeśli zmiana byłaby konieczna - to byłoby to napisane w instrukcji montażu cylindra. Trzeba pamiętać że niektóre modele w ogóle nie miały możliwości zmiany kąta wyprzedzenia, a w skuterach jest to trudne do wykonania... Oryginalnie w AM6 jest kąt wyprzedzenia zapłonu 20° (1.4mm przed GMP). Można to zrobić nie posiadając stroboskopu: http://bikepics.com/pictures/1651119/ Krokodyl, podawanie przez Ciebie linku to tego artykułu w każdym poście robi się trochę denerwujące. Na nerwy polecam relanium naprawde dziala!! :) albo inna metoda -nie otwieraj tego linka obie skuteczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 no to dam sobie na luz a jakie znacie dobre firmy prokukujce dyfuzory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 no to dam sobie na luz a jakie znacie dobre firmy prokukujce dyfuzory?? HGS,FMF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 dzieki a mam takie pytanie jak myslicie czy gaznik 28 mozna wstaic do am6 czy silnik nie bedzie za mocno obciaziny nie pourywa czopow ja mam sportowy wal jak cos.No i oczywiscie po zmianie wydechu i jak moc bedzie mozna osiagnac z takiego zestawu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 A po co 28? 21 styka... A moc osiągana to zależy jaki masz kit tuningowy... Moc powinna być w granicach 16KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 no ale czym wiecej tym lepiej ;>slyszalem ze na 28 spokjnie z 3 na kolo szla ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 no ale czym wiecej tym lepiej Mylisz się, większa średnica oznacza spadek prędkosci powietrza nad rozpylaczem a w efekcie gorsze rozpylenie, w skrajnych przypadkach problemy z regulacją gaźnika a z tąd np do przegrzania silnika bardzo latwa droga. Pozostaje szukać złotego środka, nie jest to niestety takie proste jak stwierdziłes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2136 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 no a 24 co myslcie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.