Skocz do zawartości

Wymiana uszcelniaczy


arti16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W zawieszeniu zwykłej konstrukcji teoretycznie nie trzeba rozbierać żeby zmienić uszczelniacze. Możesz to zrobić "na skróty" jeśli jesteś w stanie wydłubać stary uszczelniacz bez kaleczenia lagi, co jest prawie niemożliwe. Więc polecam zrobić to zgodnie ze sztuką mechaniki - rozebrać, umyć, zweryfikować, poskładać i zalać świeżym olejem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iljixon ale nie każdy jest Tobą :P

 

Uprzedze następne pytania... Dobry olej to Castrol Fork Oil. Gęstość musisz dobrać wg. tego w jakim stanie masz sprężyny w zawieszeniu i czy chcesz aby było miękkie/twarde. Jeżeli miękkie to 10W, jeżeli twarde to 20W. Podałeś danych tyle co nic, więc to co Ci podałem to suche dane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...