arti16 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jeśli chce wymienić tylko uszczelniacze olejowe to też muszę tak jak na tym filmie cały amor rozbierać? http://www.pivotworks.com/index.cfm?fuseac....view&videoid=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jaki motocykl? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 (edytowane) W jakim motocyklu te uszczelniacze chcesz wymieniać? Jaki rodzaj zawieszenia? I tak i tak bedzie musiał rozbierać. Edytowane 28 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 W zawieszeniu zwykłej konstrukcji teoretycznie nie trzeba rozbierać żeby zmienić uszczelniacze. Możesz to zrobić "na skróty" jeśli jesteś w stanie wydłubać stary uszczelniacz bez kaleczenia lagi, co jest prawie niemożliwe. Więc polecam zrobić to zgodnie ze sztuką mechaniki - rozebrać, umyć, zweryfikować, poskładać i zalać świeżym olejem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Moto to kawasaki kx 85, zawieszenie Ile mam lać oleju do amorów? W serwisówce pisze 321 ±4 mL. To jest na jedna lagę? Wolę dopytać dla pewności Edytowane 29 Września 2009 przez arti16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Tak, na jedną lagę A wymiana uszczelniaczy to nic skomplikowanego, zrobiłem to w 20 minut w garażu o 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Iljixon ale nie każdy jest Tobą :P Uprzedze następne pytania... Dobry olej to Castrol Fork Oil. Gęstość musisz dobrać wg. tego w jakim stanie masz sprężyny w zawieszeniu i czy chcesz aby było miękkie/twarde. Jeżeli miękkie to 10W, jeżeli twarde to 20W. Podałeś danych tyle co nic, więc to co Ci podałem to suche dane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html Poczytaj sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Tak, na jedną lagę A wymiana uszczelniaczy to nic skomplikowanego, zrobiłem to w 20 minut w garażu o 22 Dobry jesteś :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwordOfultimate Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 wazne zebys nie rozwalil pierscieni prowadzacych przy demontazu bo mozesz sobie porysowac lagi bedzie cieklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.