cebulasXT Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Witam. Jak na razie w mojej stajni są dwa motocykle a mianowicie kawa zr7 i bandyta 600 czyli oba podobne. Problem w tym że chciałbym je zamienić na jeden i tu taka kwestia to właśnie to żeby ów motocykl wytrzymywał duże obciążenie ponieważ jestem dość wysoki i moja waga to 120kg i chciałbym podróżować z partnerką która też waży dość dużo bo ponad 90kg co daje mam prawie 220kg bo trzeba doliczyć ubiór jeszcze no i plus jakieś kufry ze trzy to razem będzie jakieś 250kg a właśnie na tych dwóch motocyklach jest zaznaczone że dopuszczalne obciążenie to 180kg co daje mam po 90 na osobę a gdzie tu kufry i inne. Czy jest jakiś motocykl który wytrzyma duże obciążenie bo niechce żeby mnie w trasie wyprzedziły koła . Moto w cenie koło 10 do 15tys i żeby nie był to jakiś dniepr ani żadna planeta iż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 (edytowane) Zacznij od szukania w specyfikacjach motocykli z największym udźwigiem (tzn, masa dopuszczalna minus masa własna). Byle zestawienie to ma. To ci powinno wybór wystarczająco zawęzić.... Ale obawiam się że możesz skończyć z listą cruiserów.. Edytowane 28 Września 2009 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Jordan Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Zacznij od szukania w specyfikacjach motocykli z największym udźwigiem (tzn, masa dopuszczalna minus masa własna). Byle zestawienie to ma. To ci powinno wybór wystarczająco zawęzić.... Ale obawiam się że możesz skończyć z listą cruiserów.. Hehe.... też może być różnie - kiedyś z kumplem wsiedliśmy we dwóch na jego VN1500 i przekroczyliśmy o 30kg całkowitą masę dopuszczalną, obaj mielismy wtedy po ok. 110kg :) Pzdr MJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ale obawiam się że możesz skończyć z listą cruiserów.. A zacznij od turystyków, np Honda ST 1300 ma podane 230 kg ładowności. Prawie dociąga "ćwiartki" Podróżne endura mają ok 200-210 kg. Choć jak patrzę na zdjęciach z wypraw na wielkość tobołów na nich przewożonych przy dwuosobowych załogach to sądzę że przewiozą dużo więcej bez szkody dla motocykla. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 No tak, ale patrząc na widełki cenowe to będzie ciężko.. FJ1200? XJR1200 albo 1300? Stary Kawasaki GTR? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Poszukaj też turystyczne endura pokroju Africa Twin, XTZ i podobne. Wprawdzie dopuszczalna ładownosc oscyluje w granicach 200 Kg tych wymienionych akurat, to tak jak tu ktoś juz pisał - czasem widac jak jadą obładowane kuframi, rzeczami i jeszcze 2 osoby do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 ja bym troszkę dozbieral i kupil BMW GS1150 :) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 ja bym troszkę dozbieral i kupil BMW GS1150 :) a sprawdzałeś jaką ma ładowność? 1100 wg oficjalnych danych 207kg, mniej niż rs (1150 nie chce mi się szukać...). coś co wygląda na duże wcale nie musi być nadzwyczajnie pakowne :icon_razz: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Aprilia Futura - 218 kg Caoponod - 210 kg BMW R 858 R - 215 KG BMW R 110S - 221 KG BMW K 1200 LT - 222 kg HD Road king - 226 kg Pan European - 194 kg Gold Wing - 217 kg Sachs Roadster 650 - 217 kg Suzuki gsx 600 f - 217 kg Bandit 1200 - 217 kg Haxabusa - 200 kg Triumph RS ( 955 ) - 280 kg Sprint 955 ST - 268 kg Tiger 955 - 240 kg Voxan Roadster - 223 kg Yamaha XJR 1300 - 220 kg FJR 1300 - 220 kg Jezeli nie spojrzy sie w dane katalogowe( Otorrad 2002 ), mozna sie troche pomylic :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 29 Września 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 może - cbr 1100 xx. zx12r .hayka. zzr1200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 BMW R 110S - 221 KG BMW K 1200 LT - 222 kg HD Road king - 226 kg tego to za 15k w życiu nie kupisz... chyba że po wypadku.. :) Triumph RS ( 955 ) - 280 kg Sprint 955 ST - 268 kg Tiger 955 - 240 kg To jest realna alternatywa, choć moto stare będzie. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Watpie aby jakiekolwiek moto padlo po przekroczeniu ladownosci, nawet o 50kg. W tym przedziale cenowym mozesz miec Bandziora 1200S, ktory spokojnie sobie z tym poradzi. Ale warto wtedy wzmocnic przedni widelec montujac progresywne sprezyny i cos z tylnym amorem pokombinowac, pewnie mozna kupic jakis akcesoryjny. Edytowane 29 Września 2009 przez Plaster83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Watpie aby jakiekolwiek moto padlo po przekroczeniu ladownosci, nawet o 50kg. Co z tego, ze sobie " poradzi" Pytanie tylko jak dlugo i jak szybko go to dobije. Motocykl to nie silnik. godze sie, ze mozna by bylo wstawic inne komponenty o zwiekszonej " wytrzymalosci " ale to tez troche inna bajka. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) Co z tego, ze sobie " poradzi" Pytanie tylko jak dlugo i jak szybko go to dobije Wlasnie o tez tym myslalem i co takiego moze sie zepsuc? Przeciez chyba rama nie peknie? Ilu motocyklistow na roznych wyprawach we dwie osoby z bagazami przeciaza motocykle i jakos nie pisza ze mieli z tego powodu awarje, a z pasazerem caly czas sie nie jezdzi :smile: Edytowane 30 Września 2009 przez Plaster83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Wlasnie o tez tym myslalem i co takiego moze sie zepsuc? Przeciez chyba rama nie peknie? mógłbyś się zdziwić... natomiast w pierwszej kolejności wysiąść może po prostu amortyzator, nie mówiąc o tym, że jego praca pod zbyt dużym obciążeniem może pozostawiać wiele do życzenia jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.