bekriss Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Tutaj nie jest źle. Niektórzy twierdzą, że trzeba wymieniać pompę wody, inni twierdzą, że nie potrzeba, jeszcze inni twierdzą, że co drugą wymianę paska. Teorii jest wiele :) Napinacza nie ma. Pasek napina się co 30000km ręcznie. Pasek to koszt 60-100zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 u mnie kupno nowego używanego skończyło się zmianą silnika :buttrock: 2dni po daniu ogłoszenia strzelił rozrząd w dieslu :banghead: , teraz jest bezkolizyjna benzyna 2.0 8V , pasek + pompa mieści się w 100zł :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Tutaj nie jest źle. Niektórzy twierdzą, że trzeba wymieniać pompę wody, inni twierdzą, że nie potrzeba, jeszcze inni twierdzą, że co drugą wymianę paska. Teorii jest wiele :) Pasek rozrządu co 60 tys. a razem z nim pompę wody! Kupujesz SKF-owską i masz spokój. Unikniesz zbędnych problemów, zaręczam Ci to z własnej autopsji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Yo! Gratuluje zakupu. A pasek wymieniaj. Lepiej zmienic, niz jezdzic i sie stresowac - strzeli czy nie? A taniej pasek zmienic, niz silnik :P. Na 60kkm bedziesz mial spokoj. Choc mysle, ze szybciej auto sprzedasz niz nowy pasek zajezdzisz ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 ...i jak będziesz go "zagazowywał" to też nie oszczędzaj na jakosci instalacji, nie jestem zwolennikiem LPG ale jak już to coś z lepszej marki, no i raczej sekwencja-ceny już nie są takie kosmiczne jak jeszcze niedawno... Pzdr, gratuluję i nich Ci służy ten przyszły "gazolot" :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A taniej pasek zmienic, niz silnik :P. Choć uważam że dla świętego spokoju lepiej zmienić rozrząd ,to czy przypadkiem ten silnik nie jest bezkolizyjny? To jeszcze jednostka stara jednostka 8V, ona chyba należy do grona "niezniszczalnych" silników ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Bierz cos z SDI, zawsze odpada regeneracja turbo Jakby tak myslec to nikt by nie jezdzil samochodami, SDI przeciez to wcale nie jedzie. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 SDI to muł do roboty, albo żeby sie toczyć do przodu za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Pasek rozrządu co 60 tys. a razem z nim pompę wody! Kupujesz SKF-owską i masz spokój. Unikniesz zbędnych problemów, zaręczam Ci to z własnej autopsji Dzięki. Wolałbym przeczytać co 90tyś bo muszę miesiąc przejeździć, a jestem spłukany. Pasek jest oryginalny, więc powinien 65tyś wytrzymać, tak jak przy poprzedniej wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Zawsze mozna było wziąc auto z rozrządem na łancuchu, miałbyś święty spokój :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł er Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Choć uważam że dla świętego spokoju lepiej zmienić rozrząd ,to czy przypadkiem ten silnik nie jest bezkolizyjny? To jeszcze jednostka stara jednostka 8V, ona chyba należy do grona "niezniszczalnych" silników mrugacz.gif Tez tak mi się zdaje. Przynajmniej w oplach jest silnik o tych samych osiągach też 8v który jest bezkolizyjny więc nie ma stresu o pasek. Sam go użytkuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.