Skocz do zawartości

Jaki samochód kupić z dieselem do 15000zl??


bekriss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj nie jest źle. Niektórzy twierdzą, że trzeba wymieniać pompę wody, inni twierdzą, że nie potrzeba, jeszcze inni twierdzą, że co drugą wymianę paska. Teorii jest wiele :)

 

Napinacza nie ma. Pasek napina się co 30000km ręcznie. Pasek to koszt 60-100zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kupno nowego używanego skończyło się zmianą silnika :buttrock:

2dni po daniu ogłoszenia strzelił rozrząd w dieslu :banghead: , teraz jest bezkolizyjna benzyna 2.0 8V , pasek + pompa mieści się w 100zł :icon_mrgreen:

 

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie jest źle. Niektórzy twierdzą, że trzeba wymieniać pompę wody, inni twierdzą, że nie potrzeba, jeszcze inni twierdzą, że co drugą wymianę paska. Teorii jest wiele :)

 

Pasek rozrządu co 60 tys. a razem z nim pompę wody! Kupujesz SKF-owską i masz spokój. Unikniesz zbędnych problemów, zaręczam Ci to z własnej autopsji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Gratuluje zakupu.

A pasek wymieniaj. Lepiej zmienic, niz jezdzic i sie stresowac - strzeli czy nie?

A taniej pasek zmienic, niz silnik :P.

Na 60kkm bedziesz mial spokoj. Choc mysle, ze szybciej auto sprzedasz niz nowy pasek zajezdzisz ;).

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i jak będziesz go "zagazowywał" to też nie oszczędzaj na jakosci instalacji, nie jestem zwolennikiem LPG ale jak już to coś z lepszej marki, no i raczej sekwencja-ceny już nie są takie kosmiczne jak jeszcze niedawno... Pzdr, gratuluję i nich Ci służy ten przyszły "gazolot" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A taniej pasek zmienic, niz silnik :P.

Choć uważam że dla świętego spokoju lepiej zmienić rozrząd ,to czy przypadkiem ten silnik nie jest bezkolizyjny? To jeszcze jednostka stara jednostka 8V, ona chyba należy do grona "niezniszczalnych" silników ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz cos z SDI, zawsze odpada regeneracja turbo

 

 

Jakby tak myslec to nikt by nie jezdzil samochodami, SDI przeciez to wcale nie jedzie.

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek rozrządu co 60 tys. a razem z nim pompę wody! Kupujesz SKF-owską i masz spokój. Unikniesz zbędnych problemów, zaręczam Ci to z własnej autopsji

Dzięki. Wolałbym przeczytać co 90tyś bo muszę miesiąc przejeździć, a jestem spłukany. Pasek jest oryginalny, więc powinien 65tyś wytrzymać, tak jak przy poprzedniej wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Choć uważam że dla świętego spokoju lepiej zmienić rozrząd ,to czy przypadkiem ten silnik nie jest bezkolizyjny? To jeszcze jednostka stara jednostka 8V, ona chyba należy do grona "niezniszczalnych" silników mrugacz.gif

 

Tez tak mi się zdaje. Przynajmniej w oplach jest silnik o tych samych osiągach też 8v który jest bezkolizyjny więc nie ma stresu o pasek. Sam go użytkuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...