Dolc Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Witam Tak jak w temacie tłok stopiony po wymianie dyfuzora na większy HGS. Moto po wymianie dostało fajnego kopa no ale niestety potem brak kompresji i stoi... Teraz pytania od czego mogło sie tak stać czy dlatego że został wymieniony sam dyfuzor a końcówka została orginalna i miała za mały przepływ spalin przez co z dyfuzora(hgs o wiele większy od orginału) wracało za dużo nie przepalonych spalin. Od zbyt bogatej mieszanki 125/5 Od źle wyregulowanego gaźnika(w co wątpię) Czy zawór wydechowy mógł mieć na to jakiś wpływ bo nie jestem pewien czy u mnie prawidłowo działa W gaźniku jest wymieniona dysza główna, rozpylacz, przepustnica na większe ale na takie które podali mi z zych offroad które stosuje sie przy odblokowaniu huski Zdjęcia tłoczka stopionego od strony wydechowej http://img508.imageshack.us/i/dsc00184n.jpg/ http://img42.imageshack.us/i/dsc00185rt.jpg/ Z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 gaźnik :flesje: zbyt uboga mieszanka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Dokładnie zbyt uboga w paliwo a za bogata w powietrze. Innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 125 / 5 to zbyt uboga mieszanka (przy tej mieszance dosyć mocno kopci)?? A jeśli chodzi o powietrze to przedmuchów nigdzie nie ma huska... regulacji w gaźniku nie mam za dużo bo iglica, obroty postojowe i ta mała śrubka która za pewne jest od powietrza ale ustawiana została przez dobrego kolesia który na motocyklach już troszkę sie zna. Ktoś może mi powiedzieć jak ustawiać ten gaźnik żeby to chodziło i nie topiło aluminium ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 125 / 5 to zbyt uboga mieszanka (przy tej mieszance dosyć mocno kopci)?? A jeśli chodzi o powietrze to przedmuchów nigdzie nie ma huska... regulacji w gaźniku nie mam za dużo bo iglica, obroty postojowe i ta mała śrubka która za pewne jest od powietrza ale ustawiana została przez dobrego kolesia który na motocyklach już troszkę sie zna. Ktoś może mi powiedzieć jak ustawiać ten gaźnik żeby to chodziło i nie topiło aluminium ;] 125 /5 ??/ wyjasnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 125ml oleju na 5 litrów paliwa czyli 1/25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 125ml oleju na 5 litrów paliwa czyli 1/25 Nie chodzi o olej i paliwo tylko o powietrze i paliwo, weź na to poprawkę i przeczytaj posty jeszcze raz. Uboga w paliwo mieszanka (bogata w powietrze) powoduje wzrost temperatury spalania, a dodatkowo uboga mieszanka spala się dłużej a więc może się jeszcze dopalać gdy okno wydechowe jest już otwierane co dodatkowo nagrzewa tłok od strony okna wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Ok faktycznie brak zrozumienia w mym czytaniu ;] Ok to co z tym teraz zrobić przedmuchów raczej nie mam bo uszczelki powymieniane i gaźnik też dobrze spasowany + czemu akurat tak się stało po zmianie dyfuzora ?? Skoro moto latało przez 2 sezony bez żadnego problemu... akurat teraz ma po prostu faze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Sprawdź kolor świecy, a najlepiej wklej fotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 czemu akurat tak się stało po zmianie dyfuzora ?? Skoro moto latało przez 2 sezony bez żadnego problemu... akurat teraz ma po prostu faze ?? bo masz wydech sprawniejszy, następuje szybszy przepływ gazów prościej> teraz wysysa z cylindra ogień a nie spaliny dlatego nadtopiło tłok dlatego ważne jest dokładne wystrojenie gaźnika dysza główna to w ogóle byłą zmieniana ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) Tak na większą Sprawdź kolor świecy, a najlepiej wklej fotę. Fotki świecy teraz nie wrzucę bo ją wyczyściłem, cylinder już oddany do szlifu to 2 a świeca nie miała ostatnimi czasy koloru kawy... miała czarny kolor... tylko że to raczej wina uszczelniaczy na wale które już zamówiłem(jeśli w ogóle od tego może być czarna(uczę się :P ))... Edytowane 23 Września 2009 przez Dolc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 125ml oleju na 5 litrów paliwa czyli 1/25 to jest 1:40 Na zdjęciach tłoka strasznie mało widac, postaraj sie o cos lepszego, mi to wygląda na zwykłe zatarcie a nie stopienie tłoka, ale te zdjecia nie pozwalają miec pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Taką impreze może zafundować nam nie prawidłowo działający zawór wydechowy + oczywiście potwierdze zdanie wszystkich przedmówców ze mieszanka zbyt uboga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolc Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Po długiej przerwie odświeżę temat bo dopiero teraz udało mi się poskładać moto(ciężko z częściami do huski niestety). Wymieniłem wszystkie uszczelki, tłok, tuleja po szlifie, wymieniona pęknięta rurka od gaźnika + sporo innych bzdetów. Dzisiaj już na moto śmigałem niestety mając cały czas w pamięci ten temat i wasze odpowiedzi co jakieś 15-30min staje wykręcam świece i reguluję gaźnik i staram sie otrzymać kolor kawy z mlekiem świecy niestety nie bardzo mi to wychodzi świeca na elektrodzie jest sucha i czarna... no może szara. http://www.husqvarnaracingclub.cz/images/h...20SM%20125S.pdf (18str.) Dodaje link parts catalog mojej huski bo nie jestem pewien czy działa mi zawór wydechowy. Teoretycznie powinienem widzieć kiedy dodaję gazu że wałek od zaworu spalin sie porusza niestety nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 oj to chyba niedziala.wysciowa regulacja gaznika to sroba od pwoeitrza na 2-2.5 obrotu i iglica na srodku.czysty filter powietrza.jak masz szara przykrec mu troche powietrze.odkrec na 2 i zrob na 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.