Skocz do zawartości

Husqvarna WRE 125 04r. stopiony tłok


Dolc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Tak jak w temacie tłok stopiony po wymianie dyfuzora na większy HGS. Moto po wymianie dostało fajnego kopa no ale niestety potem brak kompresji i stoi...

 

Teraz pytania od czego mogło sie tak stać czy dlatego że został wymieniony sam dyfuzor a końcówka została orginalna i miała za mały przepływ spalin przez co z dyfuzora(hgs o wiele większy od orginału) wracało za dużo nie przepalonych spalin.

Od zbyt bogatej mieszanki 125/5

Od źle wyregulowanego gaźnika(w co wątpię)

Czy zawór wydechowy mógł mieć na to jakiś wpływ bo nie jestem pewien czy u mnie prawidłowo działa

 

W gaźniku jest wymieniona dysza główna, rozpylacz, przepustnica na większe ale na takie które podali mi z zych offroad które stosuje sie przy odblokowaniu huski

 

Zdjęcia tłoczka stopionego od strony wydechowej

 

http://img508.imageshack.us/i/dsc00184n.jpg/

 

http://img42.imageshack.us/i/dsc00185rt.jpg/

 

Z góry dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 / 5 to zbyt uboga mieszanka (przy tej mieszance dosyć mocno kopci)?? A jeśli chodzi o powietrze to przedmuchów nigdzie nie ma huska... regulacji w gaźniku nie mam za dużo bo iglica, obroty postojowe i ta mała śrubka która za pewne jest od powietrza ale ustawiana została przez dobrego kolesia który na motocyklach już troszkę sie zna. Ktoś może mi powiedzieć jak ustawiać ten gaźnik żeby to chodziło i nie topiło aluminium ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 / 5 to zbyt uboga mieszanka (przy tej mieszance dosyć mocno kopci)?? A jeśli chodzi o powietrze to przedmuchów nigdzie nie ma huska... regulacji w gaźniku nie mam za dużo bo iglica, obroty postojowe i ta mała śrubka która za pewne jest od powietrza ale ustawiana została przez dobrego kolesia który na motocyklach już troszkę sie zna. Ktoś może mi powiedzieć jak ustawiać ten gaźnik żeby to chodziło i nie topiło aluminium ;]

125 /5 ??/ wyjasnij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125ml oleju na 5 litrów paliwa czyli 1/25

Nie chodzi o olej i paliwo tylko o powietrze i paliwo, weź na to poprawkę i przeczytaj posty jeszcze raz.

Uboga w paliwo mieszanka (bogata w powietrze) powoduje wzrost temperatury spalania, a dodatkowo uboga mieszanka spala się dłużej a więc może się jeszcze dopalać gdy okno wydechowe jest już otwierane co dodatkowo nagrzewa tłok od strony okna wydechowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok faktycznie brak zrozumienia w mym czytaniu ;] Ok to co z tym teraz zrobić przedmuchów raczej nie mam bo uszczelki powymieniane i gaźnik też dobrze spasowany + czemu akurat tak się stało po zmianie dyfuzora ?? Skoro moto latało przez 2 sezony bez żadnego problemu... akurat teraz ma po prostu faze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu akurat tak się stało po zmianie dyfuzora ?? Skoro moto latało przez 2 sezony bez żadnego problemu... akurat teraz ma po prostu faze ??

 

 

bo masz wydech sprawniejszy, następuje szybszy przepływ gazów

prościej> teraz wysysa z cylindra ogień a nie spaliny dlatego nadtopiło tłok

 

dlatego ważne jest dokładne wystrojenie gaźnika

dysza główna to w ogóle byłą zmieniana ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na większą

 

Sprawdź kolor świecy, a najlepiej wklej fotę.

 

Fotki świecy teraz nie wrzucę bo ją wyczyściłem, cylinder już oddany do szlifu to 2 a świeca nie miała ostatnimi czasy koloru kawy... miała czarny kolor... tylko że to raczej wina uszczelniaczy na wale które już zamówiłem(jeśli w ogóle od tego może być czarna(uczę się :P ))...

Edytowane przez Dolc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Po długiej przerwie odświeżę temat bo dopiero teraz udało mi się poskładać moto(ciężko z częściami do huski niestety). Wymieniłem wszystkie uszczelki, tłok, tuleja po szlifie, wymieniona pęknięta rurka od gaźnika + sporo innych bzdetów. Dzisiaj już na moto śmigałem niestety mając cały czas w pamięci ten temat i wasze odpowiedzi co jakieś 15-30min staje wykręcam świece i reguluję gaźnik i staram sie otrzymać kolor kawy z mlekiem świecy niestety nie bardzo mi to wychodzi świeca na elektrodzie jest sucha i czarna... no może szara. http://www.husqvarnaracingclub.cz/images/h...20SM%20125S.pdf (18str.) Dodaje link parts catalog mojej huski bo nie jestem pewien czy działa mi zawór wydechowy. Teoretycznie powinienem widzieć kiedy dodaję gazu że wałek od zaworu spalin sie porusza niestety nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...