krisman12 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam użytkowników forum :icon_biggrin: W mojej jawie nie wiem dlaczego, ale ostatnio (jak nią jechałem 80km/h) w trakcie jazdy zgasł mi, poczekałem chwile aż ostygnie. Jak ostygła trochę to ją odpaliłem to nie miała mocy i nie kopciła z prawego wydechu ale jakoś dotrabaniłem się do domu. Na następny dzień postawiłem ją, wyciągnęłem wnętrze cylindra w nadziei, że to wydech się zapchał, ale jak go odpaliłem bez wnętrzności tłumika to nic praktycznie nie leciało z niego i pracował stosunkowo do lewego bardzo cicho. Przystawiłem rękę do końcówki wydechu i poczułem, że delikatnie coś z niego leci, ale dym czy cokolwiek innego to jest był niewidoczny. Może sprawdzić czy kolanko, reszta wydechu jest czysta? Co to może być innego ( jakiś problem z cylindrem) czy świeca mogła się popsuć raczej? Pewnie trzeba sprawdzić świecę czy kopie prądem? :crossy: A tak nie do tematu to żeby wymienić simmering( od strony gdzie jest zębatka napędowa) pewnie ten po lewej stronie też wymienie, ale czy potrzeba do tego zdejmować silnik z ramy? trzeba go rozkładać na częsci pierwsze? czy można to zrobić bez rozbrajania całego silnika? :rolleyes: Z góry dziękuje za odpowiedzi :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Pierwsze co sprawdz to swiece. Wykrec zobacz czy jest mokra, czy jest iskra. A najlepiej podmien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 to co kolega napisal wyzej.a jak nic nie da...to w jawie zmora mialem kiedys tez tak pokupywalem wszystkie nowe czesci Cewki,kondesatory przerywacze i gowno.okazalo sie ze walela usczelka na polowce silnika jakos tak dziwnie ze jeden gar niechodzil bo uciekalo mu cisnienie ze skrzyni korbowej.Najlepiej jak niedojdziesz zmienic zaplon na alektroniczny.dobrze chodzi na zaplonie od trabanta.na necie znajdziesz jak go zaplikowac...swiety spokoj ze stykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Prawy gar w jawie = zapłon sie przestawił:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Spróbuj przeczyścić przerywacze. Chyba że już masz zapłon elektroniczny? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 może i się przestawił zapłon, ale w to wątpię jeśli pali na jeden gar. Wykręć świece, zobacz jak one wyglądają, przeczyść. A najlepiej jak nowe włóż oby dwie. Ale szczerze mówiąc może to również być coś innego. :cool: :cool: Pzdr ---------------------------------------------------- cztery kółka poruszają ciało, dwa kółka poruszają duszę :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Jakby się zapłon przestawił to by od czasu do czasu chociażby strzelał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman12 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Ja nie wiem o co mu chodzi bo teraz zato lewy przestał działać, a świece były całe zasyfione. Przeczyściłem i palił na oba a następnym razem jak go odpaliłem to własnie lewy gar nie działał i jak popatrzyłem na świece to całe zasyfione znów obydiwe;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Jeśli świece były czarne to obniż poziom paliwa w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Miałem kiedyś z moją jawą podobne problemy. Problemem były świece i zła mieszanka. Gdy założyłem świece NGK B7HS i zmieniłem dozowanie oleju (setka nie na 4 litry a na 5) problem znikl No i po tym wszystkim regulowałem nieszczęsny zapłon =) Sprawdz też czy dobrze wkręcone masz przewody do cewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.